Underlige navne - En hyggetråd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

Ranarupta

Min gamle dansklærer fortalte engang om en, der hed Hanne Bolmar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

DK

Da vi kiggede på navne så vi at Truck var et godkendt pigenavn!!

Anmeld

17. maj 2011

Anonym

En bekendt jeg har, har en datter, der hedder Nicosia... 

Anmeld

17. maj 2011

.....

Nu bliver jeg nok ret upopulær da jeg ved at mange herinde godt kan lide navnene. Men altså, navne som sol,sne,storm, bror osv..Det ligger langt fra min navne smag. Kan ikke lide navne som er en ting eller noget man kan være.. Kan ikke se det flotte i navnene. Det er ikke for at støde nogen, det er bare min smag. Dog skal det siges at hvis jeg nu kommer til at kende f.eks en "Sol" som jeg nu kom til at snakke meget med, så tror jeg egentlig ikke at jeg ville tænke over at jeg ikke kunne lide navnet mere . Men ville aldrig selv kalde mine børn det, da de ligger meget fra mine smag..

Som en anden har sagt forbinder jeg også Brian med en fartbølle nu, og en Connie, med en som skriver meget på mobil

Anmeld

17. maj 2011

.....

2xlykke skriver:

Kender til et tvillingepar som hedder Dan og Mark... Skrækkeligt. Og to søster i vores naboby hedder Bue og Pil. 

Bue og Pil

Anmeld

17. maj 2011

novalfrida

Baby-støv skriver:

Jeg kendte en gang en pige, der hed Bothilde...  Det ville jeg nok aldrig døbe min datter.. fnis....

smukt navn

Anmeld

17. maj 2011

novalfrida

miss freja skriver:

Pigenavnet Knirke

åh det meget sød

Anmeld

17. maj 2011

Ranarupta

Mut skriver:

Nu bliver jeg nok ret upopulær da jeg ved at mange herinde godt kan lide navnene. Men altså, navne som sol,sne,storm, bror osv..Det ligger langt fra min navne smag. Kan ikke lide navne som er en ting eller noget man kan være.. Kan ikke se det flotte i navnene. Det er ikke for at støde nogen, det er bare min smag. Dog skal det siges at hvis jeg nu kommer til at kende f.eks en "Sol" som jeg nu kom til at snakke meget med, så tror jeg egentlig ikke at jeg ville tænke over at jeg ikke kunne lide navnet mere . Men ville aldrig selv kalde mine børn det, da de ligger meget fra mine smag..

Som en anden har sagt forbinder jeg også Brian med en fartbølle nu, og en Connie, med en som skriver meget på mobil

Hehe, jeg synes, at de navne er super-søde!
(Dog ikke Brian og Connie...)

Sjovt med smag...

Anmeld

17. maj 2011

.....

Ranarupta skriver:

Hehe, jeg synes, at de navne er super-søde!
(Dog ikke Brian og Connie...)

Sjovt med smag...

Smiler..ja det er der mange der synes . På en måde kan jeg jo også se det søde i f.eks sne og sol. Men fordi det er en ting, så ligger det langt fra mig, at ville bruge det som navn

Jeg er jo helt vild med udenlandske navne, og det er der mange der ikke er.. Men så er det godt at der er plads til forskellig smag

Anmeld

17. maj 2011

Lise

Honnie's Wife:) skriver:

Thormod er virkelig kikset, man er bare dømt til at blive moppet i folkeskolen med sådan et navn:/

Godt du blev en pige Bjørn er ikke et kønt navn... Hehe..

Min morfar hed Herluf, måske var det smart en gang, men det er det sku ikke idag Haha.. Luffe drengen

Min farfar hedder Herluf - han er lige rundet de 90 år. Jeg synes det er et fint navn  Og ja, han bliver kaldt for Luffe.. Eller Hr. Luffe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.