Underlige navne - En hyggetråd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

Musen85

SussieThyssen skriver:

Min mor kan aldeles ikke klare navnet ALf...hvilket jeg godt kan følge hende i.
Je mener..hvis man er en 2 m høj dansker og lige så bred..og så hedde Alf 

Mine forældre havde nogle super gode venner hvor hun hed Ninus

HAHAHAHHAHA!!  Var lige nødt til at kommenterer det her Min Morbror hedder nemlig Alf, og han er nemlig ca. 1,95 høj og en meget bred mand (på den gode måde, ikke overvægtig)..   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

SussieThyssen

Zafir skriver:

Igennem flere jobs jeg har haft, har jeg haft en del kundekontakt. Og da jeg var yngre samlede jeg på sjove navne. Desværre kan jeg ikke huske så mange lige nu, men et der lige sidder i mit hovede var en skoleinspektør et sted i Jylland der hed/ hedder Bent Elhegn. Det har jeg altid fniset lidt over.
I Norge har de også mange sjove navne. Blandt andet vores veninde der hedder Siv-Heidi, som har en far der hedder Svend-Børge.

LOOOL
Bent Elhegn.
Svend-Børge..den er ret brugt.

Mine ungers far hed Klaus-Ole..siden smed han bindestregen ud og kom til at hede Klausole.
Det var ret morsomt..for skrev man det på mobilen, så forslog ordbogen altid "klapstole", så man lå og var ved at brække sig af grin. 

Anmeld

17. maj 2011

SussieThyssen

Musen85 skriver:

HAHAHAHHAHA!!  Var lige nødt til at kommenterer det her Min Morbror hedder nemlig Alf, og han er nemlig ca. 1,95 høj og en meget bred mand (på den gode måde, ikke overvægtig)..   

Jamen det er jo det...somme tider tænker forældre sig ikke om..det kan gdt være den lille nuttede baby er noget så nååhhh-dejlig..men man skal også lige huske at der kommer en dag hvor det er et voksent menneske man har foran sig og hvordan vil omverdenen reagere hvis der kommer en nydelig dame ind der præsenterer sig som Magda-Maldrobine 

Anmeld

17. maj 2011

Sees

SussieThyssen skriver:

Tjaaa..jeg kunne heller ikke lide mit oprindelige navn..så det skiftede jeg ud og tog det som min far oprindeligt gerne ville have kaldt mig...for det kan jeg godt lide

Men min far ville gerne have at jeg skulle hedde Nicolaj

Anmeld

17. maj 2011

SussieThyssen

Sees. skriver:

Men min far ville gerne have at jeg skulle hedde Nicolaj

Vel da ikk' hvis du var blevet en pige...hvad du jo blev???

Anmeld

17. maj 2011

Zafir

SussieThyssen skriver:

LOOOL
Bent Elhegn.
Svend-Børge..den er ret brugt.

Mine ungers far hed Klaus-Ole..siden smed han bindestregen ud og kom til at hede Klausole.
Det var ret morsomt..for skrev man det på mobilen, så forslog ordbogen altid "klapstole", så man lå og var ved at brække sig af grin. 

Da jeg havde Nokia, og skrev til min søde nabo Susanne, foreslog den altid stramme... Og er der noget hun ik
ke er, så er det en stram én. :-$

Anmeld

17. maj 2011

Sees

SussieThyssen skriver:

Vel da ikk' hvis du var blevet en pige...hvad du jo blev???

Jamen jeg skulle have været en dreng, hvis det stod til mine søstre og mine forældre .. Så de var rimelig meget i krise, da der kom en lille pige ud

Men jeg har også altid været på tværs!

Anmeld

17. maj 2011

SussieThyssen

Sees. skriver:

Jamen jeg skulle have været en dreng, hvis det stod til mine søstre og mine forældre .. Så de var rimelig meget i krise, da der kom en lille pige ud

Men jeg har også altid været på tværs!

Hehe...min far VILLE have en pige, så det gad han slet ikke diskutere..men alle andre mente bestemt jeg blev en dreng...så ævbæv..selvfølgelig fik farmand sin tøs
Og jo..jeg var fars pige..ingen tvivl om det.

Anmeld

17. maj 2011

Sees

SussieThyssen skriver:

Hehe...min far VILLE have en pige, så det gad han slet ikke diskutere..men alle andre mente bestemt jeg blev en dreng...så ævbæv..selvfølgelig fik farmand sin tøs
Og jo..jeg var fars pige..ingen tvivl om det.

Jeg ER helt bestemt også Daddy's little girl .. Både ved min far, og min papfar!

Anmeld

17. maj 2011

AnneBJ

jeg kendte engang en Bjørn Ravn - det er måsske også lidt uheldigt synes jeg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.