Hvornår sov jeres baby hele natten uden mad??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

Tvillingemor80

Mai-pigen skriver:

Uh....det var længe.. Men er de sultne er det jo ikke at gøre!!

Ja men det handlede ikke om mad for dem (tror jeg) .. de har lidt af møb til de var 9 mdr (on and off) - derfor er det blevet en vane at skulle havde bryst hvert 2. minut for at løsne trykket i øret - og så blev vanen jo bare ved efter operationen, indtil jeg sagde stop !

Men ja det var længe, og hårdt når der er to ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

karina pigen

felix er nu 4 mdr og over igennem og det har han gjort ca lidt over 1½ mdr nu

han falder i søvn ved en 20 tiden og vågner ved en 6 tiden...

han får4-5 flaske i døgnet med 235 ml den sidste flaske dog kun 180 ml og den får han ca. ved 7 tiden!!

Anmeld

16. maj 2011

Clisolka

Mai-pigen skriver:

...og evt hvordan lærte baby det??

Peter er næsten 8 mdr. Han har sovet nogle nætter uden flaske, andre nætter ikke.. Er bare nysgerrig og vil gerne ha evt gode råd??

På forhånd tak..

Vi begyndte i sidste uge at lægge Isabella på 6½ mrd. uden sin natflaske (som hun fik omkring kl. 23). Den sidste måneds tid har hun ikke ville have så meget, så en aften prøvede vi at lade hende sove uden. 

Resultatet= hun sover til omkring 6-tiden (+- en halv time)

Anmeld

16. maj 2011

Nadia&Daniel

Laura er 6 mdr. og hun sover kl. 19.30-06.30.. Hun får den sidste flaske kl. 19.. Har hun gjort siden hun var 3-4 mdr.

Anmeld

16. maj 2011

misslea

Mai-pigen skriver:

...og evt hvordan lærte baby det??

Peter er næsten 8 mdr. Han har sovet nogle nætter uden flaske, andre nætter ikke.. Er bare nysgerrig og vil gerne ha evt gode råd??

På forhånd tak..

Hejsa....

Min datter sov igennem fra hun var 5-6 uger gammel (23-6)!!

Da hun var 8 uger sov hun fra 23-8.30!

Idag (hun er 7 mdr) sover hun fra ca 21-6.30!!!

Jeg har ikke nogle gode råd desværre, da det faktisk altid har givet sig selv for os! Men håber, at der er andre, der har et par guldkorn til dig

Anmeld

16. maj 2011

karina pigen

Artiskok skriver:

Min søn har, siden han var lige lidt over 2 mdr. (nu: 4 mdr gammel), sovet fra kl. 20-21 til kl 5-6.

Så bliver han ammet og sover derefter indtil kl. 10.00.

I løbet af dagen tager han sig en 'powernap' (ved 13-tiden) på 15-30 min. OG en lur (ved 16-tiden) på 30-45 min. Og så sover han igen kl. 20.00.

That's my wonderboy  

lyder meget som vores dag!

Anmeld

16. maj 2011

mortilflere

Emil 6 dage 

Julie 2 dage

Benjamin ca 14 dage

Aberte hmmm 4 år

Anmeld

16. maj 2011

karina pigen

Mai-pigen skriver:

Åh det lyder jo dejligt..har også overvejet det der med drømmeflasken når jeg går i seng..

drømmeflaske??

Anmeld

16. maj 2011

Tanja84

Mai-pigen skriver:

Åh det lyder jo dejligt..har også overvejet det der med drømmeflasken når jeg går i seng..

Det er en rigtigf god ting, hvis baby ikke sover igennem.

Ved at give dem en drømmeflaske, forbinder de nemlig ikke det med at vågne, med at skulle have mad. Samt forlænger du perioden de sover i træk.

Herhjemmem var det i hvert fald et hit

Anmeld

16. maj 2011

Tanja84

karina pigen skriver:

drømmeflaske??

En drømmeflaske, er når du tager dem op og giver dem en flaske sovende, og derefter ligger dem ned igen - uden de vågner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.