Hvornår sov jeres baby hele natten uden mad??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

L.J.L

Mai-pigen skriver:

Så I giver sut eller??

Sut og vand og så kommer han ind og putter hos mor og far resten af natten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Frederikke var 5 måneder da hun stoppede med at få flaske om natten. Hun har sovet igennem siden 5 måneders alderen.

Hvis hun en sjældent gang imellem har vågnet og været pyldret, har vi enten taget hende op - trøstet hende, og puttet hende ned igen, givet hende lidt vand af en kop eller sunget for hende.

Sundhedsplejersken fortalte os også, at det ikke var en nødvendighed med mad om natten i den alder, så derfor lod jeg helt være. Det kan godt være at hun ville have sovet hurtigere hvis jeg havde givet hende flasken, men jeg valgte altså at gå andre veje.

Held og lykke med det.

Anmeld

16. maj 2011

Mai-pigen

K&S skriver:

Anton fik sin sidste natflaske 1 uge før han blev 8 måneder - de første 14 dage derefter vågnede han ca. klokken 04.15, hvor han skreg og skreg indtil jeg tog ham op fra sengen - så jeg stod op med ham, han var reelt ikke sulten, for han kunne sagtens vente til klokken 05.30 før han fik havregrød. Efter 14 dage vågnede han ikke længere om natten (kun hvis han mangler sutten)

Ok..så du tog en "kold tyrker" sammen med ham!! Er også det jeg overvejer... Hmm....

Anmeld

16. maj 2011

Mai-pigen

morethanperfect skriver:

Oscar er lige begyndt på det .. Han blir puttet omkring ... NU , og sover til kl. 06 i morgen tidlig ca

Dejligt..og hvor gammel er Oscar??

Anmeld

16. maj 2011

Mka

Min datter sov igennem fra hun ca var 9 uger.(12 uger nu ) Hun sover fra 20-21 tiden, og vågner omkring kl 5, sover igen kl 5.30 til ca kl 9.  Hvis hun vågner midt om natten prøver vi at give hende sutten, hvis hun altså ikke græder og det var måske det der gjorde at hun sov igennem.

Min datter bliver kun ammet.

Anmeld

16. maj 2011

Mai-pigen

Lise skriver:

Casper har været lidt slem til det med natmad, men nu er det ved at være overstået. Han er 14 mdr! Vi har ikke gjort noget for at stoppe det - han begyndte bare at sove igennem pludselig. Det er dog ikke konsekvent han sover igennem, og vågner han op midt om natten og er ked af det, så hjælper det ham til at falde i søvn igen at få en flaske mælk, så det får han. Det sker sjældnere og sjældnere..

Ok.. Ja jeg overvejede at prøve ikke at give ham den og trøste ham i stedet, men har det samtidig også lidt som dig, at han sover jo lige efter han får en flaske.. Havde nok mest håbet, det kom af sig selv...

Anmeld

16. maj 2011

Mai-pigen

Tina&Martin skriver:

Fra dag et, ren luksus

Ja, det er jo bare helt fantastisk....  I må være et sæt "friske" forældre...

Anmeld

16. maj 2011

Vial

Mai-pigen skriver:

...og evt hvordan lærte baby det??

Peter er næsten 8 mdr. Han har sovet nogle nætter uden flaske, andre nætter ikke.. Er bare nysgerrig og vil gerne ha evt gode råd??

På forhånd tak..

3½ mdr så var det slut med at spise om natten. 

Mine tvillinger fik flaske kl. 20 (vælling) og næste alm. mme flaske kl. 8.00.

Anmeld

16. maj 2011

morethanperfect

Mai-pigen skriver:

Dejligt..og hvor gammel er Oscar??

Gud ja , han er 6 mdr.

Anmeld

16. maj 2011

2babygirls

Mai-pigen skriver:

Ja, det er jo bare helt fantastisk....  I må være et sæt "friske" forældre...

Det er vi også. Hun er 7 mdr nu. Men vil sige det føles dobbelt så hårdt når hun er skidt og vågner Meget og er ked af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.