Hvornår sov jeres baby hele natten uden mad??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.020 visninger
62 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

Mai-pigen

...og evt hvordan lærte baby det??

Peter er næsten 8 mdr. Han har sovet nogle nætter uden flaske, andre nætter ikke.. Er bare nysgerrig og vil gerne ha evt gode råd??

På forhånd tak..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

MIWULA

Mai-pigen skriver:

Peter er næsten 8 mdr. Han har sovet nogle nætter uden flaske, andre nætter ikke.. Er bare nysgerrig og vil gerne ha evt gode råd??

På forhånd tak..

Min søn er kun 2 måneder og han sover fra ca 23 til 6 om morgen uden mad.  Så vi er ret heldige.

Anmeld

16. maj 2011

L.J.L

min søn på godt halvandet får selvfølgelig ikke mad om natten mere, men han sover stadig ikke igennem

Anmeld

16. maj 2011

Maja88

aprilla er  jo 10 uger. men fra hun var en hvad 6 uger har hun sover uden mad fra 19-20 stykker- 6.45..

vi begyndte at pútte hende inden for det tidsrum. og ja så har hun bare sovet siden. kan godt være hun beder om sutten nogengange eller er sket en enkelt gang hun har været sulten og så har hun self. fået mad.

Anmeld

16. maj 2011

Tvillingemor80

11 mdr

Anmeld

16. maj 2011

Krussedulle

På forhånd tak..

Storm har fra han var 1 døgn gemmel socet fra kl 23.00-07.00..  sååå eh, ved ikke lige hvordan han har 'lært' det, han har bare gjort det

Dygtig baby Men min store dreng gjorde det samme, dog først fra han var 6 uger..

Anmeld

16. maj 2011

K&S

Anton fik sin sidste natflaske 1 uge før han blev 8 måneder - de første 14 dage derefter vågnede han ca. klokken 04.15, hvor han skreg og skreg indtil jeg tog ham op fra sengen - så jeg stod op med ham, han var reelt ikke sulten, for han kunne sagtens vente til klokken 05.30 før han fik havregrød. Efter 14 dage vågnede han ikke længere om natten (kun hvis han mangler sutten)

Anmeld

16. maj 2011

K&S

MIWULA skriver:

Min søn er kun 2 måneder og han sover fra ca 23 til 6 om morgen uden mad.  Så vi er ret heldige.

Anmeld

16. maj 2011

morethanperfect

Oscar er lige begyndt på det .. Han blir puttet omkring ... NU , og sover til kl. 06 i morgen tidlig ca

Anmeld

16. maj 2011

De3Guldklumper

2-3 mdr har de været begge to da de sov igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.