Hvornår sov jeres baby hele natten uden mad??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

MIWULA

K&S skriver:

Hehe det er så skønt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Lise

Casper har været lidt slem til det med natmad, men nu er det ved at være overstået. Han er 14 mdr! Vi har ikke gjort noget for at stoppe det - han begyndte bare at sove igennem pludselig. Det er dog ikke konsekvent han sover igennem, og vågner han op midt om natten og er ked af det, så hjælper det ham til at falde i søvn igen at få en flaske mælk, så det får han. Det sker sjældnere og sjældnere..

Anmeld

16. maj 2011

Mai-pigen

MIWULA skriver:

Min søn er kun 2 måneder og han sover fra ca 23 til 6 om morgen uden mad.  Så vi er ret heldige.

Åh, det var da dejligt.... Nyd det! Vi er lidt trætte herhjemme efterhånden, men vi ved godt at nogen har det meget "værre"...

Anmeld

16. maj 2011

2babygirls

Mai-pigen skriver:

...og evt hvordan lærte baby det??

Peter er næsten 8 mdr. Han har sovet nogle nætter uden flaske, andre nætter ikke.. Er bare nysgerrig og vil gerne ha evt gode råd??

På forhånd tak..

Fra dag et, ren luksus

Anmeld

16. maj 2011

Mai-pigen

linselouise skriver:

min søn på godt halvandet får selvfølgelig ikke mad om natten mere, men han sover stadig ikke igennem

Så I giver sut eller??

Anmeld

16. maj 2011

Mai-pigen

Maja88 skriver:

aprilla er  jo 10 uger. men fra hun var en hvad 6 uger har hun sover uden mad fra 19-20 stykker- 6.45..

vi begyndte at pútte hende inden for det tidsrum. og ja så har hun bare sovet siden. kan godt være hun beder om sutten nogengange eller er sket en enkelt gang hun har været sulten og så har hun self. fået mad.

Uh..det er da bare dejligt... Dygtig pige!!!

Anmeld

16. maj 2011

LinLin

David: 3 mdr

Adam: 4 mdr

Jeg gjorde absolut intet "for det"! Lige pludseligt sov de bare igennem, så har desværre ingen råd...

Anmeld

16. maj 2011

MIWULA

Mai-pigen skriver:

Åh, det var da dejligt.... Nyd det! Vi er lidt trætte herhjemme efterhånden, men vi ved godt at nogen har det meget "værre"...

Jaa det gør vi også.  Kan jeg godt forstå håber da for jer han snart sover igennem.

Anmeld

16. maj 2011

Mai-pigen

amandamh skriver:

11 mdr

Uh....det var længe.. Men er de sultne er det jo ikke at gøre!!

Anmeld

16. maj 2011

Mai-pigen

MortilNoah skriver:

Storm har fra han var 1 døgn gemmel socet fra kl 23.00-07.00..  sååå eh, ved ikke lige hvordan han har 'lært' det, han har bare gjort det

Dygtig baby Men min store dreng gjorde det samme, dog først fra han var 6 uger..

Jamen det var da nogle helt fantastisk gode unger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.