Hvornår sov jeres baby hele natten uden mad??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

An&Jo

Mai-pigen skriver:

...og evt hvordan lærte baby det??

Peter er næsten 8 mdr. Han har sovet nogle nætter uden flaske, andre nætter ikke.. Er bare nysgerrig og vil gerne ha evt gode råd??

På forhånd tak..

det var først da min dreng blev 10mdr at jeg kunne regne med at han sov igennem uden mad.. Inden da havde han haft et par måneder hvor han kun vågnede nogle af nætterne for at få mad.. her begyndte han selv bare at sove igennem, jeg har ikke hjulpet ham overhovedet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Rsa

Tanja84 skriver:

En drømmeflaske, er når du tager dem op og giver dem en flaske sovende, og derefter ligger dem ned igen - uden de vågner

Når man så, som jeg har, en datter der hverken er til sut eller flaske, hvad gør man så?

Anmeld

16. maj 2011

Sees

Emil var 5 mdr. da han sov fra 21.30 - 06.30 ca.
Idag er han knap 2 år, og sover fra 19.00 til 08.00

Anmeld

16. maj 2011

Tanja84

Rsa skriver:

Når man så, som jeg har, en datter der hverken er til sut eller flaske, hvad gør man så?

Du kan sagtens bruge samme trick, selvom du ammer.Pointen er at tage baby op sovende, og give det mad sovende. På den måde lærer de ikke at forbinde det med at vågne er lig med mad. Kender rigtig mange der har haft succes med drømmeflaske/drømmebryst, og som nævnt virkede det efter kun små to uger herhjemme :0)

Anmeld

16. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

Mai-pigen skriver:

Peter er næsten 8 mdr. Han har sovet nogle nætter uden flaske, andre nætter ikke.. Er bare nysgerrig og vil gerne ha evt gode råd??

På forhånd tak..

Frederic sovehjerte sov i snit 9 timer hver nat uden mad, lige fra den dag han kom ud. En sygeplejeske på barsels afd sagde vi skulle vække ham og den anden sagde vi bare skulle nyde det og bare sove - for han skulle nok ændre rytme...

Nope... Drengen er nu 2,8 år og sover i snit 12½-14 timer hver nat - stadig uden at vågne...

Anmeld

17. maj 2011

Rsa

Tanja84 skriver:

Du kan sagtens bruge samme trick, selvom du ammer.Pointen er at tage baby op sovende, og give det mad sovende. På den måde lærer de ikke at forbinde det med at vågne er lig med mad. Kender rigtig mange der har haft succes med drømmeflaske/drømmebryst, og som nævnt virkede det efter kun små to uger herhjemme :0)

Jamen, det kan da være jeg så skal forsøge mig med det

Anmeld

17. maj 2011

Rikkemor89

Mai-pigen skriver:

På forhånd tak..

Vores dreng han er 13 mdr i dag & han var 6 dage gammel da han begyndte at sove igennem (:

Anmeld

19. august 2012

Ma-lu

Min søn har sovet igennem siden han var 3 dage fra ca 21-22 til 6-7 tiden, så får han mad og sover igen til idag fx kl.10.30 

Ingen problemer om natten, hvis han en sjællend gang vågner vil han oftes bare ha sutten

Anmeld

19. august 2012

twinny

9 mdr. men det er ikke ensbetydende med de sover hele natten.

Anmeld

19. august 2012

merle2010

min datter sov først igennem da hun var omkring 8 mdr

hun fik vælling kl 23 og kunne vågne igen kl 2 og 5 og ville have mad.. suk suk

hun begydte osse først at få fast føde da hun var 8 mdr, hun havde nægtet grød o.s.v

min søn  sover igennem nu og har gjort det siden han var 6 uger

han får sidste flaske ved 23 tiden og vågner ved 6 tiden og vil have mad igen.. dygtig dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.