HJÆLP :) Jeres yndlingspigenavne??? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

Maalene

Mulleunge skriver:

Halløj sødesen <3

altså jeg syntes du skulle få din mand til at skrive alle de pigenavne ned han kan li, ellers bliver det vildt svært tror jeg 

Salar min kæreste var selv VILDT kræsen men heldigvis fandt vi et såm både er persisk og dansk, det skal nok lykkedes, men ja man bliver da presset når man har alle andre ting på nær et navn ?  hihi. 

kram mig .. 

Heeej søde

Han har lige nævnt Camilla og Christina - men synes jeg slet ikke passer til et barn i dag - ved ikke om du kan følge mig

Uhh, hvor dejligt det er lykkes jer - glæder mig til at høre hvad det er I er nået frem til, når det bliver offentliggjort

Ja, det går mig rigtig meget på, at der ikke er et navn, som sådan er foretrukket - selvom der er lang tid til, så vil jeg bare SÅ gerne have det på plads

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Maalene

aya-zia skriver:

det er MEGET svært... men mig og min kæreste er heldigvis MEGET enig med navne

Det gør det lidt nemmere

Anmeld

15. maj 2011

Mauser.

Maalene skriver:

Heeej søde

Han har lige nævnt Camilla og Christina - men synes jeg slet ikke passer til et barn i dag - ved ikke om du kan følge mig

Uhh, hvor dejligt det er lykkes jer - glæder mig til at høre hvad det er I er nået frem til, når det bliver offentliggjort

Ja, det går mig rigtig meget på, at der ikke er et navn, som sådan er foretrukket - selvom der er lang tid til, så vil jeg bare SÅ gerne have det på plads

Jeg forstår dig udmærket søde ..  jeg havde det selv på samme måde, jamen vi har valgt Elena, da det er både dansk og persisk .. <3 Navnet stammer fra spaniel og betyder "the brightest" .. søødt- 

Øhm Christina og Camilla - jaa ?? hihi .. Camilla er sødt meeeen det er rigtig at det måske ik passer til den årgang der kommer nu, Christina syntes jeg slet ik om. 

syntes godt om Lilje også, hvis vores var helt dansk kan jeg godt li .. 

Elisa, Lisa, Elma, Ida, Melissa, Silke, Elise, Salma, Selma ..   

Anmeld

15. maj 2011

Mamalou

Her står Aya, Vigga, Alba og Malou ret højt på listen. Jeg har altid elsket navnet Alba og kæresten er (heldigvis) også ret med på navnet. Vi venter os dog en dreng, så det bliver ikke aktuelt i denne omgang.

Anmeld

15. maj 2011

Maalene

Mulleunge skriver:

Jeg forstår dig udmærket søde ..  jeg havde det selv på samme måde, jamen vi har valgt Elena, da det er både dansk og persisk .. <3 Navnet stammer fra spaniel og betyder "the brightest" .. søødt- 

Øhm Christina og Camilla - jaa ?? hihi .. Camilla er sødt meeeen det er rigtig at det måske ik passer til den årgang der kommer nu, Christina syntes jeg slet ik om. 

syntes godt om Lilje også, hvis vores var helt dansk kan jeg godt li .. 

Elisa, Lisa, Elma, Ida, Melissa, Silke, Elise, Salma, Selma ..   

Ej, hvor er det bare flot - og så med den betydning, århh altså

Ja, synes bare slet heller ikke det passer til børn i dag, men det er det samme med drengenavne, det er også Rasmus, Morten og Kasper han kan lide... Han er lidt "gammeldags"

Lilje, Melissa og Silke kan jeg også rigtig godt lide, men dem kan manden ikke lide...

Når hun lige er kommet til verden og jeg ligger med hende i armene, så må jeg spørge ham, om hun ikke ligner en lille ***** - og så kan han ikke tillade sig andet end og sige ja Haha

Anmeld

15. maj 2011

Maalene

Mamalou skriver:

Her står Aya, Vigga, Alba og Malou ret højt på listen. Jeg har altid elsket navnet Alba og kæresten er (heldigvis) også ret med på navnet. Vi venter os dog en dreng, så det bliver ikke aktuelt i denne omgang.

Alba er faktisk rigtig sødt - og anderledes... Det kan jeg godt lide...

Synes også Malou er rigtig sødt - mødte den sødeste lille Maloi o H og M i sidste weekend - hun snaaaaakkede som et vandfald, men rigtig rigtig sød pige Manden er desværre ikke vild med det...

Anmeld

15. maj 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP

KARLA

Anmeld

15. maj 2011

Mamalou

Maalene skriver:

Alba er faktisk rigtig sødt - og anderledes... Det kan jeg godt lide...

Synes også Malou er rigtig sødt - mødte den sødeste lille Maloi o H og M i sidste weekend - hun snaaaaakkede som et vandfald, men rigtig rigtig sød pige Manden er desværre ikke vild med det...

Ja det er anderledes. Inden vi fik besked om kønnet, foreslog jeg kæresten Alba Sophia, men han er mest bare til Alba. Men som sagt bliver det til en Villads denne gang, så vi må se om vi nogensinde får det brugt Held og lykke med navnejagten - der virkelig kan give grå hår, de mænd har det jo med at spænde ben

Anmeld

15. maj 2011

Maalene

Mamalou skriver:

Ja det er anderledes. Inden vi fik besked om kønnet, foreslog jeg kæresten Alba Sophia, men han er mest bare til Alba. Men som sagt bliver det til en Villads denne gang, så vi må se om vi nogensinde får det brugt Held og lykke med navnejagten - der virkelig kan give grå hår, de mænd har det jo med at spænde ben

Åhh Villads er bare mit total yndlings-drengenavn, synes det er SÅ flot

Ja, utrolig så lange ben de har de mænd... Hehe... Men hun skal jo døbes på et tidspiunkt, så mon ikke det lykkes på et tidspunkt

Anmeld

15. maj 2011

Dreamer1987

Maalene skriver:

Hej piger

Selvom der endnu er 4 mdr. til lillepigens ankomst kan jeg mærke, at det stresser mig, at vi ikke har et navn klar (ved godt risikoen er der for, at hun ikke ligner det vi har bestemt os for)

Så PLEEEEASE piger - kom med jeres favoritnavne - alt er velkommen, så skyd I bare løs

På forhånd tak

Hej....Altid rart at være i god tid :-) Vi prøvet igen at blive gravide efter en SA - men har altid godt kunne lide pigenavnet Misha :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.