Secrets skriver:
Det er samme dilemma her med Isabella! Desværre. Jeg synes det er SÅ smukt, men på den anden side er man da også obs på der vil være 4 andre i klassen med samme navn 
Mænd er besværlige på det punkt (sorry, skat
). Nej, jeg tror bare jeg altid har tænkt at det med navne kun var sådan noget kvinder gik op i, og så var mændene ligeglade, så det kommer helt som en overraskelse her at møde modstand. Haha 
Vi var faktisk ret enige om Celina, men hans familie kan ikke lide det, og selvom VORES mening er vigtig, har man da heller ikke lyst til at kalde sin datter noget, som den ene halvdel af familien ikke bryder sig om. Æv bæv. Så lige nu er det status quo på pigenavne. Drengenavne er vi ved at være nået lidt frem til 
Ja, det er så ærgerligt, for det er bare et skønt navn, men vil heller ikke hun kommer i klasse med 3 andre som hedder det samme...
Ja, nemlig... Hehe... Men de er sgu mere kræsne end os
Min søster og hendes kæreste vidste ikke, om de skulle have en dreng eller pige, og de havde Tobias og Lucas i tankerne, men da min søster efter 17 timers fødsel får min nevø op til sig, kigger hun på sin kæreste og siger: "Ligner han ikke bare en lille Simon?" - og så kan han jo ikke sige andet end ja 
Det nummer må vi jo lave, hvis det går helt i kludder
Haha...
Ej, hvor ærgerligt, synes det er et SKØNT navn, men ikke så sjovt, hvis familien synes det er forfærdeligt... Kan jeg slet ikke se, synes bare det er SÅ sødt
Er også helt vild med Silje, synes det er SÅ smukt, men det kan hverken kæresten eller mine forældre lide, så det er røget lidt til jorden - selvom jeg stadig ELSKER det