HJÆLP :) Jeres yndlingspigenavne??? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.657 visninger
108 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

Maalene

Hej piger

Selvom der endnu er 4 mdr. til lillepigens ankomst kan jeg mærke, at det stresser mig, at vi ikke har et navn klar (ved godt risikoen er der for, at hun ikke ligner det vi har bestemt os for)

Så PLEEEEASE piger - kom med jeres favoritnavne - alt er velkommen, så skyd I bare løs

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Frøken J.

Så gerne! Det kan være du kan tage et af dem, som min kæreste ikke vil gå med til

Isabella
Isobel
Isabel
Vanessa
Annabelle
Bella
Viola
Freya
Jessica
Celina
Grace

Jeg knuselsker Isabella og Annabelle, men den går ikke her i hjemmet  

Anmeld

15. maj 2011

Sildefisk

Maya (he he)

Caya

Ida

Isa

Anmeld

15. maj 2011

Becks

Amy

Asta

Lilje

Mille

Liva

Karla

Alma

Ella

Thea

Esther

Laura

Lærke

Aya

Sofia

Mathilde

My

Celina

Anmeld

15. maj 2011

Maalene

Secrets skriver:

Så gerne! Det kan være du kan tage et af dem, som min kæreste ikke vil gå med til

Isabella
Isobel
Isabel
Vanessa
Annabelle
Bella
Viola
Freya
Jessica
Celina
Grace

Jeg knuselsker Isabella og Annabelle, men den går ikke her i hjemmet  

Tusind tak søde

Isabella kan vi begge godt lide, men vi ved ikke helt, om det er for populært

Vanessa kan manden ikke lide, og Celina eeelsker jeg, men det synes manden lyder for udenlandsk

Annabelle hedder mandens fætters kone - men skønt navn

Freya er min søsters foretrukne pigenavn, så det har vi lovet at holde os fra

Resten af navnene kan manden heller ikke lide... De mænd altså  

Anmeld

15. maj 2011

Maalene

myr81 skriver:

Maya (he he)

Caya

Ida

Isa

Dejlige navne

Min dejlige søster hedder Maja  

Caja er nok lidt for tæt på det, men virkelig skønt navn

Ida er også et dejligt navn, men nok desværre lidt for brugt

Anmeld

15. maj 2011

Frøken J.

Maalene skriver:

Tusind tak søde

Isabella kan vi begge godt lide, men vi ved ikke helt, om det er for populært

Vanessa kan manden ikke lide, og Celina eeelsker jeg, men det synes manden lyder for udenlandsk

Annabelle hedder mandens fætters kone - men skønt navn

Freya er min søsters foretrukne pigenavn, så det har vi lovet at holde os fra

Resten af navnene kan manden heller ikke lide... De mænd altså  

Det er samme dilemma her med Isabella! Desværre. Jeg synes det er SÅ smukt, men på den anden side er man da også obs på der vil være 4 andre i klassen med samme navn

Mænd er besværlige på det punkt (sorry, skat ). Nej, jeg tror bare jeg altid har tænkt at det med navne kun var sådan noget kvinder gik op i, og så var mændene ligeglade, så det kommer helt som en overraskelse her at møde modstand. Haha

Vi var faktisk ret enige om Celina, men hans familie kan ikke lide det, og selvom VORES mening er vigtig, har man da heller ikke lyst til at kalde sin datter noget, som den ene halvdel af familien ikke bryder sig om. Æv bæv. Så lige nu er det status quo på pigenavne. Drengenavne er vi ved at være nået lidt frem til

Anmeld

15. maj 2011

Maalene

Tutte skriver:

Amy

Asta

Lilje

Mille

Liva

Karla

Alma

Ella

Thea

Esther

Laura

Lærke

Aya

Sofia

Mathilde

My

Celina

Uhh, der var flere navne fra min liste

Men det eneste manden vil være med til af dem er Lærke - og der er ikke lige den rigtige følelse omkring det, ved ikke om det giver nogen mening

Men jeg synes jo Lilje, Celina, Mathilde og Thea er skønne skønne navne, men manden er virkelig virkelig kræsen  

Anmeld

15. maj 2011

Becks

Maalene skriver:

Uhh, der var flere navne fra min liste

Men det eneste manden vil være med til af dem er Lærke - og der er ikke lige den rigtige følelse omkring det, ved ikke om det giver nogen mening

Men jeg synes jo Lilje, Celina, Mathilde og Thea er skønne skønne navne, men manden er virkelig virkelig kræsen  

Mænd!!

Har I prøvet at skrive 5 navne hver, og så strege 4 ud på den andens liste, så I står med 2 tilbage

Anmeld

15. maj 2011

Maalene

Secrets skriver:

Det er samme dilemma her med Isabella! Desværre. Jeg synes det er SÅ smukt, men på den anden side er man da også obs på der vil være 4 andre i klassen med samme navn

Mænd er besværlige på det punkt (sorry, skat ). Nej, jeg tror bare jeg altid har tænkt at det med navne kun var sådan noget kvinder gik op i, og så var mændene ligeglade, så det kommer helt som en overraskelse her at møde modstand. Haha

Vi var faktisk ret enige om Celina, men hans familie kan ikke lide det, og selvom VORES mening er vigtig, har man da heller ikke lyst til at kalde sin datter noget, som den ene halvdel af familien ikke bryder sig om. Æv bæv. Så lige nu er det status quo på pigenavne. Drengenavne er vi ved at være nået lidt frem til

Ja, det er så ærgerligt, for det er bare et skønt navn, men vil heller ikke hun kommer i klasse med 3 andre som hedder det samme...

Ja, nemlig... Hehe... Men de er sgu mere kræsne end os Min søster og hendes kæreste vidste ikke, om de skulle have en dreng eller pige, og de havde Tobias og Lucas i tankerne, men da min søster efter 17 timers fødsel får min nevø op til sig, kigger hun på sin kæreste og siger: "Ligner han ikke bare en lille Simon?" - og så kan han jo ikke sige andet end ja

Det nummer må vi jo lave, hvis det går helt i kludder Haha...

Ej, hvor ærgerligt, synes det er et SKØNT navn, men ikke så sjovt, hvis familien synes det er forfærdeligt... Kan jeg slet ikke se, synes bare det er SÅ sødt Er også helt vild med Silje, synes det er SÅ smukt, men det kan hverken kæresten eller mine forældre lide, så det er røget lidt til jorden - selvom jeg stadig ELSKER det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.