HJÆLP :) Jeres yndlingspigenavne??? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

Maalene

Tutte skriver:

Det synes jeg

Så skal du have hans liste og han skal have din.. Og så streger I bare de navne ud, så der kun står ét navn på hver liste..

Haha - ender med han bliver diskvalificeret fordi han streger alle mine navne ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

aya-zia

Maalene skriver:

Det har vi faktisk snakket lidt om

Kunne godt tænke mig Celia til mellemnavn - synes det er så flot, men manden siger bare "det skal jeg lige tænke over" - og så kommer den aldrig rigtig videre

jeg gav faderen lov og vælge fornavnet ud fra en liste af 3 navne vi var enige om...(3 forskellige til hver barn)

og så valgte jeg mellemnavnet uden og ha en liste for det fik jeg lov til

Anmeld

15. maj 2011

akskovmose

Vi tænkte på følgende (inden vi fandt ud af det er en lille gut der ligger derinde) 

Alma Sofie (hedder vores datter)

Alma

Esther

Silje

Thea

Asta

Astrid

Pøj pøj med valget, det er SÅ svært, har heller ikke navn til vores lille fyr i maven.. 

Annette

Anmeld

15. maj 2011

Maalene

bøgelund1 skriver:

Anna Kirstine  kan jeg naturligvis godt li..

derudover kan jeg os godt li Silje.. 

Jeg eeelsker også Silje, men manden kan slet ikke lide det

Anmeld

15. maj 2011

Mauser.

Halløj sødesen <3

altså jeg syntes du skulle få din mand til at skrive alle de pigenavne ned han kan li, ellers bliver det vildt svært tror jeg 

Salar min kæreste var selv VILDT kræsen men heldigvis fandt vi et såm både er persisk og dansk, det skal nok lykkedes, men ja man bliver da presset når man har alle andre ting på nær et navn ?  hihi. 

kram mig .. 

Anmeld

15. maj 2011

Maalene

CarinaSB skriver:

Mit yndlings pige navn er sisse .. Og får vi engang en pige skal hun hedde sisse maria ..

Ellers kan jeg godt lide

Emilie

Olivia

Shania

Savanna

Anne-Mie

Malou

Kirstine

Dina

Selina

Sheila

Dejlige navne

Synes det er svært, for mange navne er jo allerede "optaget" af familie og venner... Men mon ikke det lykkes at finde et, hun skal jo døbes på et tidspunkt

Anmeld

15. maj 2011

SiLiMiMa

Maalene skriver:

Hej piger

Selvom der endnu er 4 mdr. til lillepigens ankomst kan jeg mærke, at det stresser mig, at vi ikke har et navn klar (ved godt risikoen er der for, at hun ikke ligner det vi har bestemt os for)

Så PLEEEEASE piger - kom med jeres favoritnavne - alt er velkommen, så skyd I bare løs

På forhånd tak

Line, Mille, Maia (hedder mine 3)

og ellers kan jeg li: Frida, Bjørk, Lea, Marie 

Anmeld

15. maj 2011

Maalene

aya-zia skriver:

jeg gav faderen lov og vælge fornavnet ud fra en liste af 3 navne vi var enige om...(3 forskellige til hver barn)

og så valgte jeg mellemnavnet uden og ha en liste for det fik jeg lov til

Det var en god ting Mellemnavnet har jo heller ikke samme betydning, selvom det selvfølgelig skal være noget begge godt kan lide... Men åhh, hvor jeg synes det med navne er svært

Anmeld

15. maj 2011

aya-zia

Maalene skriver:

Det var en god ting Mellemnavnet har jo heller ikke samme betydning, selvom det selvfølgelig skal være noget begge godt kan lide... Men åhh, hvor jeg synes det med navne er svært

det er MEGET svært... men mig og min kæreste er heldigvis MEGET enig med navne

Anmeld

15. maj 2011

Maalene

akskovmose skriver:

Vi tænkte på følgende (inden vi fandt ud af det er en lille gut der ligger derinde) 

Alma Sofie (hedder vores datter)

Alma

Esther

Silje

Thea

Asta

Astrid

Pøj pøj med valget, det er SÅ svært, har heller ikke navn til vores lille fyr i maven.. 

Annette

Jeg ELSKER Silje, men manden kan desværre ikke lide det...

Han kan godt lide navne som Nikoline, Christina, Camilla og i den dur - men det synes jeg bare SLET ikke om til et barn i dag... Det er altså ikke nemt

Tusind mange tak - og pøj pøj med navnet til lillemanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.