HJÆLP :) Jeres yndlingspigenavne??? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

Ciss

Flere forslag:

Lilly

Tone

Elise

Anora

Lotte

Ellinor

Eleonora

Dorothea

Milly

Cecilie

Anna

Wilma

Olea

Henny

Ingrid

Irene

Adele

Miranda

Beate

Hanna

Madelein

Lykke til i navnejagten. Det er virkelig ikke nemt at blive enige....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Becks

Maalene skriver:

Nej, det var måske en god idé

Har selv lavet en liste med 12 pigenavne på, og der kunne han lidt 2 af dem, men kan være han skal prøve at lave en liste også

Det synes jeg

Så skal du have hans liste og han skal have din.. Og så streger I bare de navne ud, så der kun står ét navn på hver liste..

Anmeld

15. maj 2011

Maalene

Tropez skriver:

Det var min mand også, jeg elsker navnet og ville have vores datter skulle hedde det, men han kunne ikke affinde sig med det, så vi har istedet valgt navnet Sarah, håber i snart finder et godt navn til jeres datter 

De mænd

Sarah er også bare rigtig smukt - hedder mandens kusines datter bare, som vi rigtig tit passer, så det går desværre ikke her

Anmeld

15. maj 2011

Maalene

oerbaek skriver:

Rosa 

Bella

Celina

Yasmin 

Melanie

Frederikke

Thea

Mariella

Uhh, det er rigtig smukke navne

Manden kan godt lide Frederikke, men tænker lidt, at hun så bare vil blive kalde Frede... Hehe... Men rigtig sødt - og helt sikkert med i overvejelserne

Celina elsker jeg, men det kan manden slet ikke lide

Anmeld

15. maj 2011

bøgelund

Maalene skriver:

Hej piger

Selvom der endnu er 4 mdr. til lillepigens ankomst kan jeg mærke, at det stresser mig, at vi ikke har et navn klar (ved godt risikoen er der for, at hun ikke ligner det vi har bestemt os for)

Så PLEEEEASE piger - kom med jeres favoritnavne - alt er velkommen, så skyd I bare løs

På forhånd tak

Anna Kirstine  kan jeg naturligvis godt li..

derudover kan jeg os godt li Silje.. 

Anmeld

15. maj 2011

Maalene

aya-zia skriver:

jeg tror ik jeg vil tænke så meget over hvad andre børn kommer til og hedde på grund af prinsessen... det er ik ALTID skidt og være mange der hedder det samme...

og måske i kunne gå på kompromi... hvis i nu tager josefine... kunne i jo ta et navn som DU er HEL vild med som mellemnavn... for hvis der så er mange der hedder det i skolen f.eks. har hun et andet hun kan bruge...

jeg hedder selv maria, men i min klasse var vi 2 maria, 2 marie, 3 michelle, 1 elsemarie, 2 maja, og 1 mai.... jeg valgte og blive kaldt teresa som er mit mellemnavn... og det var ALDRIG et problem...

Det har vi faktisk snakket lidt om

Kunne godt tænke mig Celia til mellemnavn - synes det er så flot, men manden siger bare "det skal jeg lige tænke over" - og så kommer den aldrig rigtig videre

Anmeld

15. maj 2011

CarinaSB

Mit yndlings pige navn er sisse .. Og får vi engang en pige skal hun hedde sisse maria ..

Ellers kan jeg godt lide

Emilie

Olivia

Shania

Savanna

Anne-Mie

Malou

Kirstine

Dina

Selina

Sheila

Anmeld

15. maj 2011

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Isabell
Nika
Leonora
Catalina
Philippa
Neel
Leah
My
Augusta
Elina

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

15. maj 2011

Maalene

Ciss skriver:

Flere forslag:

Lilly

Tone

Elise

Anora

Lotte

Ellinor

Eleonora

Dorothea

Milly

Cecilie

Anna

Wilma

Olea

Henny

Ingrid

Irene

Adele

Miranda

Beate

Hanna

Madelein

Lykke til i navnejagten. Det er virkelig ikke nemt at blive enige....

Tusind tak - synes virkelig også det er en jungle

Var sikker på manden ville være lidt mere ligeglad, men hoooold da helt op han er kræsen - selvfølgelig skal han have en mening om det, men havde ikke troet det blev sådan en kamp Hehe...

Lilly, Cecilie og Madelein er skønne navne - men heller ikke nogen manden kan lide... Suk

Anmeld

15. maj 2011

mn

Maalene skriver:

Hej piger

Selvom der endnu er 4 mdr. til lillepigens ankomst kan jeg mærke, at det stresser mig, at vi ikke har et navn klar (ved godt risikoen er der for, at hun ikke ligner det vi har bestemt os for)

Så PLEEEEASE piger - kom med jeres favoritnavne - alt er velkommen, så skyd I bare løs

På forhånd tak

Victorie, synes det er så flot.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.