HJÆLP :) Jeres yndlingspigenavne??? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

Mamalou

Maalene skriver:

Åhh Villads er bare mit total yndlings-drengenavn, synes det er SÅ flot

Ja, utrolig så lange ben de har de mænd... Hehe... Men hun skal jo døbes på et tidspiunkt, så mon ikke det lykkes på et tidspunkt

Det bliver I uden tvivl, for hvis du vidste hvad vi har været igennem. Heldigvis er vi endt ud med et navn hvor ingen af os føler at vi går på kompromis og ja så er Villads bare rigtig flot! Jeg ser frem til en Update på hvad du og kæresten finder frem til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Maalene

our1Baby skriver:

Hej....Altid rart at være i god tid :-) Vi prøvet igen at blive gravide efter en SA - men har altid godt kunne lide pigenavnet Misha :-)

Er ked af at høre, I har haft en SA Vi mistede også selv i oktober sidste år, men i januar stod vi igen med en positiv test - og alt er heldigvis som det skal være denne gang - så håber I er ligeså heldige

Det er også et sødt navn - kan godt lide de er lidt anderledes, så der ikke er en masse i klassen der hedder det samme

Men får lidt tankerne over på Mascha Vang - og vil helst ikke have min datter bliver sådan

Anmeld

15. maj 2011

Happiness

Hej søde

Da vi ikke kendte kønnet endnu, havde vi flere pigenavne oppe og vende. Og især Silje, Nikoline og Luna var de navne vi blev enige om. Er ret sikker på at hvis vi en dag får en pige, så skal hun hedde Luna

Men det er nemlig rigtig svært. Vi er endnu ikke kommet på et drengenavn, da vi har droppet Elias og malthe...

Anmeld

15. maj 2011

Mauser.

Maalene skriver:

Ej, hvor er det bare flot - og så med den betydning, århh altså

Ja, synes bare slet heller ikke det passer til børn i dag, men det er det samme med drengenavne, det er også Rasmus, Morten og Kasper han kan lide... Han er lidt "gammeldags"

Lilje, Melissa og Silke kan jeg også rigtig godt lide, men dem kan manden ikke lide...

Når hun lige er kommet til verden og jeg ligger med hende i armene, så må jeg spørge ham, om hun ikke ligner en lille ***** - og så kan han ikke tillade sig andet end og sige ja Haha

Hihi god ide ..

Jaaa gammeldags ?? det skal jeg lige love for 

Anmeld

15. maj 2011

Maalene

Mamalou skriver:

Det bliver I uden tvivl, for hvis du vidste hvad vi har været igennem. Heldigvis er vi endt ud med et navn hvor ingen af os føler at vi går på kompromis og ja så er Villads bare rigtig flot! Jeg ser frem til en Update på hvad du og kæresten finder frem til

Haha - rart at vide der er håb forude

Vi har også nogle enkelte navne, vi begge kan gå med til, men der er bare ikke den rigtige følelse omkring dem, hvis du forstår

Synes også det er et fantastisk flot navn I er nået frem til

Lover at komme med en update, når det endelig lykkes - kan være det bliver dagen før barnedåben Haha...

Anmeld

15. maj 2011

Maalene

Happiness skriver:

Hej søde

Da vi ikke kendte kønnet endnu, havde vi flere pigenavne oppe og vende. Og især Silje, Nikoline og Luna var de navne vi blev enige om. Er ret sikker på at hvis vi en dag får en pige, så skal hun hedde Luna

Men det er nemlig rigtig svært. Vi er endnu ikke kommet på et drengenavn, da vi har droppet Elias og malthe...

Uhh, elsker Silje, men manden kan ikke lide det

Luna er også bare rigtig rigtig sødt, men kæresten er kræsen... Hehe...

eej, hvorfor har i droppet dem søde, de var da SÅ fine?

Anmeld

15. maj 2011

Maalene

Mulleunge skriver:

Hihi god ide ..

Jaaa gammeldags ?? det skal jeg lige love for 

JA TAK

Anmeld

15. maj 2011

Happiness

Maalene skriver:

Uhh, elsker Silje, men manden kan ikke lide det

Luna er også bare rigtig rigtig sødt, men kæresten er kræsen... Hehe...

eej, hvorfor har i droppet dem søde, de var da SÅ fine?

Silje er nemlig så sødt Jeg var helt gabt i det. Det er manden herhjemme der er vild med Luna.

Hmm... Det er svært med de navne. Kan ikke engang huske hvilke pigenavne vi ellers havde oppe og vende. Jo Clara var et af dem. og så Felicia. Gad rigtig godt Fillipa, men det hedder kærestens kusine...

Ja de er søde, men Malthe er lige blevet brugt af nogle bekendtskaber, og Elias er blevet for IN navn... Det er sgu besværligt! Nu går vi og tygger på Sander eller Viktor. Dem kender vi ingen der hedder. Og er ikke navne vi hører så tit heromkring. Selv om Viktor efter sigende skulle være ret populært...

Anmeld

15. maj 2011

lounika

Maalene skriver:

Hej piger

Selvom der endnu er 4 mdr. til lillepigens ankomst kan jeg mærke, at det stresser mig, at vi ikke har et navn klar (ved godt risikoen er der for, at hun ikke ligner det vi har bestemt os for)

Så PLEEEEASE piger - kom med jeres favoritnavne - alt er velkommen, så skyd I bare løs

På forhånd tak

dem jeg medst ville med og ville have vald i mellem hvis vi skulle have en pige..

nanna.

anne-maj

my

thilde.( men heder min søster)

emma.

lærke

simone

issabel

malou

emilie

naja

melisa..

men nu bliver det alså en lille JONAS jeg skal have  

Anmeld

15. maj 2011

Ann.

Anna-Katrine har selv lige skiftet navn til det og eeeeeeelsker det eller vil jeg sige Aya-Ann, Anna-Lie og Lily-Ann

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.