HJÆLP :) Jeres yndlingspigenavne??? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

MissGeoh

Maalene skriver:

Jeg elsker navnet Emily, men min fætter har en pige, som hedder Emmeline, så det er desværre lige tæt nok på

Altså altså.. Det er jo bare din fætter, og det er slet ikke samme navn.. Så jeg tænker du godt kan bruge det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Maalene

Tropez skriver:

Felicia 

SMUKT navn Forbinder det med en rigtig rigtig smuk lille pige

Men manden er igen modstander

Anmeld

15. maj 2011

Tropez

Maalene skriver:

SMUKT navn Forbinder det med en rigtig rigtig smuk lille pige

Men manden er igen modstander

Det var min mand også, jeg elsker navnet og ville have vores datter skulle hedde det, men han kunne ikke affinde sig med det, så vi har istedet valgt navnet Sarah, håber i snart finder et godt navn til jeres datter 

Anmeld

15. maj 2011

Maalene

aya-zia skriver:

hehe

jeg syntes du skla be ham skrive de navne ned som han kan lide.. og så se om der ik skulle være et som du slet ik har tænkt på og som i måske kan blive enige om...

der er jo også et navn som:

pi

mai

rosa

emmeli

mikkeline

sofia

Ja, altså jeg kan nævne 20 navne, og så er der 1, MÅSKE 2 navne han kan lide, og det er de navne som jeg ikke heeelt har den "rigtige" følelse med...

Han kan lide Nikoline, men det bryder jeg mig slet ikke om...

Og så Josefine, men der kommer garanteret navneboom nu, hvor prinsessen er blevet døbt det...

Så det er altså ikke nemt

Anmeld

15. maj 2011

Maalene

lykkekevin skriver:

jo her er min

Lykke (hedder min datter)

liv

lærke

camilla

pil

kristina

der var lige lidt af dem jeg er helt vild med

Åhh, Lykke er så smukt Men har DESVÆRRE en x der havde det til mellemnavn, og det tror jeg ikke kæresten vil blive så forbandet glad for

Lærke har vi også snakket om, det er et skønt navn

Anmeld

15. maj 2011

oerbaek

Rosa 

Bella

Celina

Yasmin 

Melanie

Frederikke

Thea

Mariella

Anmeld

15. maj 2011

aya-zia

Maalene skriver:

Ja, altså jeg kan nævne 20 navne, og så er der 1, MÅSKE 2 navne han kan lide, og det er de navne som jeg ikke heeelt har den "rigtige" følelse med...

Han kan lide Nikoline, men det bryder jeg mig slet ikke om...

Og så Josefine, men der kommer garanteret navneboom nu, hvor prinsessen er blevet døbt det...

Så det er altså ikke nemt

jeg tror ik jeg vil tænke så meget over hvad andre børn kommer til og hedde på grund af prinsessen... det er ik ALTID skidt og være mange der hedder det samme...

og måske i kunne gå på kompromi... hvis i nu tager josefine... kunne i jo ta et navn som DU er HEL vild med som mellemnavn... for hvis der så er mange der hedder det i skolen f.eks. har hun et andet hun kan bruge...

jeg hedder selv maria, men i min klasse var vi 2 maria, 2 marie, 3 michelle, 1 elsemarie, 2 maja, og 1 mai.... jeg valgte og blive kaldt teresa som er mit mellemnavn... og det var ALDRIG et problem...

Anmeld

15. maj 2011

Maalene

Mariajny skriver:

sophia

sofie

ida

josefine

Dejlige navne allesammen

Men Ida og Sofie synes vi er for "brugte", hvis du forstår

Og vi er bange for det samme kommer til at ske med Josefine, nu hvor prinsessen er kommet til at hedde det...

Anmeld

15. maj 2011

Maalene

MissGeoh skriver:

Altså altså.. Det er jo bare din fætter, og det er slet ikke samme navn.. Så jeg tænker du godt kan bruge det.

Det er rigtigt, men synes bare de ligger lidt for tæt på hinanden, men kan være det lige skal genovervejes

Anmeld

15. maj 2011

MissGeoh

Maalene skriver:

Det er rigtigt, men synes bare de ligger lidt for tæt på hinanden, men kan være det lige skal genovervejes

Jaa gør da lige det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.