HJÆLP :) Jeres yndlingspigenavne??? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

Maalene

Happiness skriver:

Silje er nemlig så sødt Jeg var helt gabt i det. Det er manden herhjemme der er vild med Luna.

Hmm... Det er svært med de navne. Kan ikke engang huske hvilke pigenavne vi ellers havde oppe og vende. Jo Clara var et af dem. og så Felicia. Gad rigtig godt Fillipa, men det hedder kærestens kusine...

Ja de er søde, men Malthe er lige blevet brugt af nogle bekendtskaber, og Elias er blevet for IN navn... Det er sgu besværligt! Nu går vi og tygger på Sander eller Viktor. Dem kender vi ingen der hedder. Og er ikke navne vi hører så tit heromkring. Selv om Viktor efter sigende skulle være ret populært...

Ja, kan også rigtig godt lide lidt specielle navne, men manden er til sådan noget som Nikoline, Camilla og Christina og i den dur - og det duer bare slet ikke Synes jeg ihvertfald ikke passer til børn i dag, hvis man kan sige det sådan... Jo, Nikoline, men ikke de andre...

Åhh, hvor træls, mange af de navne man kan lide, synes jeg allerede er optaget af venner og bekendte

Viktor havde vi også snakket om, synes det er rigtig rigtig sødt Sander bliver en af kærestens kammerater kaldt (han hedder det til efternavn) - så den vil ikke gå her, men det er også rigtig sødt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Maalene

lounika skriver:

dem jeg medst ville med og ville have vald i mellem hvis vi skulle have en pige..

nanna.

anne-maj

my

thilde.( men heder min søster)

emma.

lærke

simone

issabel

malou

emilie

naja

melisa..

men nu bliver det alså en lille JONAS jeg skal have  

Uhh, der er mange rigtig søde navne imellem

Især Thilde, Lærke og Emilie - men det er bare ikke helt den "rigtige" følelse der er der, ved ikke om du forstår

Eej, hvor skønt - rigtig sødt navn I har valgt til lillemanden

Anmeld

15. maj 2011

lykkekevin

Åhh, Lykke er så smukt Men har DESVÆRRE en x der havde det til mellemnavn, og det tror jeg ikke kæresten vil blive så forbandet glad for

Lærke har vi også snakket om, det er et skønt navn

ja lykke er rigtig smukt men hun er hvors lille lykke trol hehe

lærke er også bare super

Anmeld

15. maj 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
Maalene skriver:

Hej piger

Selvom der endnu er 4 mdr. til lillepigens ankomst kan jeg mærke, at det stresser mig, at vi ikke har et navn klar (ved godt risikoen er der for, at hun ikke ligner det vi har bestemt os for)

Så PLEEEEASE piger - kom med jeres favoritnavne - alt er velkommen, så skyd I bare løs

På forhånd tak

Hey. Har godt nok skrevet det, men må lige sige det igen: KARLA

Det er da et super stærkt pige navn....gæt hvad min pige hedder !!

Mette

Anmeld

15. maj 2011

Maalene

MKBP skriver:

Hey. Har godt nok skrevet det, men må lige sige det igen: KARLA

Det er da et super stærkt pige navn....gæt hvad min pige hedder !!

Mette

Karla... Det har jeg faktisk slet ikke haft i tankerne, det er faktisk ret sødt Tænker lige umiddelbart på filmen Karlas Kabale - men det der jo ikke noget negativt i

Den vil jeg lige tygge lidt på

Anmeld

15. maj 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
Maalene skriver:

Karla... Det har jeg faktisk slet ikke haft i tankerne, det er faktisk ret sødt Tænker lige umiddelbart på filmen Karlas Kabale - men det der jo ikke noget negativt i

Den vil jeg lige tygge lidt på

Min hedder så også Louise til mellemnavn, efter min farmor, så jeg stemmer på Karla Louise  Held og lykke med at finde navnet. Måske det først kommer til jer, når hun er der !

Anmeld

15. maj 2011

Maalene

MKBP skriver:

Min hedder så også Louise til mellemnavn, efter min farmor, så jeg stemmer på Karla Louise  Held og lykke med at finde navnet. Måske det først kommer til jer, når hun er der !

Ej, hvor fint Skønt når de små pus bliver opkaldt efter nogen, som betyder noget for en

Ja, kan være du har ret - har ikke nogle navne, hvor jeg bare tænker "Det skal være DET" - så tror vi må vente med at se hvad hun ligner, når hun kommer ud

Anmeld

15. maj 2011

JustAnotherName

Mine ynglings pigenavne må jo være

B I A N C A

og

C E L I N A

Det hedder mine to tøser   

Anmeld

15. maj 2011

Maalene

JustAnotherName skriver:

Mine ynglings pigenavne må jo være

B I A N C A

og

C E L I N A

Det hedder mine to tøser   

Bianca hedder en af mine gode veninders pige

Celina ELSKER jeg, men det kan kæresten ikke lide

Anmeld

15. maj 2011

JustAnotherName

Jeg kan også godt lide disse :

Naja

Nadia

Zenia

Enya

Lucia

Freja

Clara

Lilja

Lærke

Diana

Emilie

Kaya

Isabella

Luca

Michelle

Nilie (hedder min datters bedste ven i børnehaven ...hørte først navnet dér)

Simone

Natasja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.