Happiness skriver:
Silje er nemlig så sødt
Jeg var helt gabt i det. Det er manden herhjemme der er vild med Luna.
Hmm... Det er svært med de navne. Kan ikke engang huske hvilke pigenavne vi ellers havde oppe og vende. Jo Clara var et af dem. og så Felicia. Gad rigtig godt Fillipa, men det hedder kærestens kusine...
Ja de er søde, men Malthe er lige blevet brugt af nogle bekendtskaber, og Elias er blevet for IN navn... Det er sgu besværligt! Nu går vi og tygger på Sander eller Viktor. Dem kender vi ingen der hedder. Og er ikke navne vi hører så tit heromkring. Selv om Viktor efter sigende skulle være ret populært...
Ja, kan også rigtig godt lide lidt specielle navne, men manden er til sådan noget som Nikoline, Camilla og Christina og i den dur - og det duer bare slet ikke
Synes jeg ihvertfald ikke passer til børn i dag, hvis man kan sige det sådan... Jo, Nikoline, men ikke de andre...
Åhh, hvor træls, mange af de navne man kan lide, synes jeg allerede er optaget af venner og bekendte 
Viktor havde vi også snakket om, synes det er rigtig rigtig sødt
Sander bliver en af kærestens kammerater kaldt (han hedder det til efternavn) - så den vil ikke gå her, men det er også rigtig sødt 
Anmeld