Guldklumpen uge 21 (20+0) <3 <3 <3 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

Maalene

SkrukNu skriver:

Det var så lidt da søde.. Ja jeg kan i hvert fald ikke se hvor de ellers skulle sidde..  Jeg kan godt forstå dig søde, men jeg tror ikke du skal være bekymret, de ryger jo igen alle sammen når lillepigen er kommet til verden.. Og du har jo ikke nogen ekstra kilo i forvejen at slås med, så mon ikke det går?

Ja det er noget rigtig irriterende noget desværre.. Det går heldigvis også lidt bedre her efter nogle dage med total afslapning.. Men bare tanken om at tage på studiet og på arbejde og hvordan jeg så får det bagefter, det er næsten ikke til at holde ud, men afsted skal man jo..

Ja jeg synes egentlig også det er lidt dårligt, men hvad kan man gøre, det må være mange gravide tilknyttet Herlev som har brug for akkupunktur.. Jeg skal heldigvis en tur op til lægen i morgen og så vil jeg da lige ha snakket det hele ordentligt igennem, håber måske lidt på at få en henvisning til en fysioterapeut, men jeg ved bare ikke om det er noget man sådan liiige kan få, eller om det virkelig skal være ekstremt slemt før man bliver sendt afsted..

Nej det kan jeg godt forstå søde, rigtig meget held og lykke i morgen, glæder mig til en update..

Århh - tusind tak søde Men havde faktisk ca. 10 kilo for meget i forvejen, men må tage det hele, når lillepigen er født

Ja, kan virkelig godt forstå dig - det kan godt være en mental kamp - men duer jo heller ikke man går helt i stå... Så går vægten nok først amok

Min læge sagde også til mig, at jeg kunne få en henvisning til en fys, hvis det blev værre - så synes bare du skal snakke med din læge, så skal h*n nok sørge for en fys...

Tusind mange tak søde - skal nok komme med en, når jeg kommer hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Det kan jeg godt forstå, tiden går nogle gange alt for langsom. Og jeg der troede, at jeg skulle til scanning igen d 23, så er det altså d 26, øv tre dage længere tid

Men glæder mig til en update fra scanningen

3 dage kan godt føles som lang tid, når man gerne vil se de små

Men vær du bare glad for du har flere scanninger i vente - i morgen er "sidste" scanning - hvis vi vil se hende igen, må vi frem med pungen (ender det nok også med - hvis det står til mor)

Anmeld

8. maj 2011

Maalene

signe. skriver:

Ja helt vildt det er nu sjov, når det er helt præcist.. går det ellers godt? det forløber planmæssigt?

Ja, bækkenløsningen er blevet bedre her den sidste uges tid, så det er bare dejligt Går det også godt hos jer?

Har I været til MD-scanning?  Du bliver måske fulgt med flere scanninger, når nu Hasse blev født så tidligt?

Anmeld

8. maj 2011

Trine89

Hvor er det bare en smuk babyhule.. 

Er bestemt sikker på at folk kigger fordi du er en super smuk gravid.. Der er slet intet flodhest eller fedberg over dig.. 

Anmeld

8. maj 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

3 dage kan godt føles som lang tid, når man gerne vil se de små

Men vær du bare glad for du har flere scanninger i vente - i morgen er "sidste" scanning - hvis vi vil se hende igen, må vi frem med pungen (ender det nok også med - hvis det står til mor)

Arh det kommer an på om jeres jordmoder gerne vil have en vægtscanning

Det er jeg også, hehe, men kunne godt tænke mig ligeså mange scanninger som enæggende, man er vel altid utilfreds med et eller andet

Anmeld

8. maj 2011

Maalene

Happiness skriver:

Vi havde før et GAMMELT hth køkken. Det er nok 40år gammelt, og det kunne ses! Så vi får en mørk bordplade på og så hvide låger. Og så blir det bare rykket lidt rundt Det er jo et meget lille køkken, så vi må udnytte pladsen. Men godt skal det nok blive.

Desværre er det jo kun en 2 værelses lejlighed vi har, så lillemanden må dele værelse med sine forældre... Men vi har grønne nuancer i gardiner og sengetøj, så det kommer til at præge  lillemandens hjørne Men skal nok smække en billedetråd op når det er færdigt!

Men ih hvor jeg glæder mig til vi finder drømmehuset og får sat denne lejlighed til salg! Er godt nok snart træt af pladsmangel.

Altid noget du ik er sygemeldt, håber da du kan gå et stykke endnu inden det kommer på tale. Ellers er det en meget lang ventetid...

Jamen man skal jo starte et sted, og spratlen er jo væsentlig Men ja surt i det gode vejr. Men det skal jo klares! Men er spændt på hvordan I får det indrettet. Du er jo skide god til det

Eeej, det bliver da bare RIGTIG godt så Hvor må det være dejligt at få skiftet sådan noget gammelt L*RT ud

Okay, det er da også rigtig fint - han skal jo også sove inde ved jer det første lange stykke tid, så det bliver da rigtig fint Glæder mig til at se billeder...

Kan jeg godt forstå søde - men NYD det så længe det varer... Hehe... Kunne heller ikke vente med at få solgt vores 2-værelses og komme i hus - men man har jo aaaldrig fri... Hehe... Der er ALTID noget og lave, men sådan er det nok til man får styr på haven osv.

Ja, det er allerede blevet meget bedre den sidste uge efter jeg er begyndt at blive meget bedre, så satser stærkt på jeg kan slippe for en sygemelding

Ja, vi kan ligeså godt komme igang med det spartlen og få det overstået Hehe... Århh - tusind tak søde - ELSKER også bare sådan noget, er godt igang i mit hoved omkring hvordan det skal se ud

Anmeld

8. maj 2011

Putomanen

Maalene skriver:

Ja, det synes jeg vi skal

Jeg skal være brudepige for min søster 1 uge efter termin, så der skal bare smides nogle kilo HURTIGT

Det håber jeg virkelig også jeg gør

Argh, 1 uge er heller ikke særlig lang tid  Men jeg har en veninde som 14 dage efter fødslen vejede mindre end da hun blev gravid, det er jo meget rart at tænke på

Anmeld

8. maj 2011

Maalene

Trine89 skriver:

Hvor er det bare en smuk babyhule.. 

Er bestemt sikker på at folk kigger fordi du er en super smuk gravid.. Der er slet intet flodhest eller fedberg over dig.. 

Århh, tusind tak søde  Kan kun sige det samme til dig

Synes det er SÅ skønt den begynder at tage form

Anmeld

8. maj 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Arh det kommer an på om jeres jordmoder gerne vil have en vægtscanning

Det er jeg også, hehe, men kunne godt tænke mig ligeså mange scanninger som enæggende, man er vel altid utilfreds med et eller andet

Med den fart maven og vægten har på, så er der vidst ingen fare for, at hun ikke tager på derinde

Det tror jeg du har ret i... Hehe... Men må være dejligt I har så mange scanninger i vente endnu

Er du begyndt at mærke liv?

Anmeld

8. maj 2011

Maalene

Putomanen skriver:

Argh, 1 uge er heller ikke særlig lang tid  Men jeg har en veninde som 14 dage efter fødslen vejede mindre end da hun blev gravid, det er jo meget rart at tænke på

Hov, der skulle stå en måned Har termin 23. september og de skal giftes den 22. oktober

Hold da op - gid jeg kan gøre hende kunsten efter Hehe... Hvor meget tog hun på under graviditeten?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.