Happiness skriver:
Vi havde før et GAMMELT hth køkken. Det er nok 40år gammelt, og det kunne ses! Så vi får en mørk bordplade på og så hvide låger. Og så blir det bare rykket lidt rundt
Det er jo et meget lille køkken, så vi må udnytte pladsen. Men godt skal det nok blive.
Desværre er det jo kun en 2 værelses lejlighed vi har, så lillemanden må dele værelse med sine forældre... Men vi har grønne nuancer i gardiner og sengetøj, så det kommer til at præge lillemandens hjørne
Men skal nok smække en billedetråd op når det er færdigt!
Men ih hvor jeg glæder mig til vi finder drømmehuset og får sat denne lejlighed til salg! Er godt nok snart træt af pladsmangel.
Altid noget du ik er sygemeldt, håber da du kan gå et stykke endnu inden det kommer på tale. Ellers er det en meget lang ventetid...
Jamen man skal jo starte et sted, og spratlen er jo væsentlig
Men ja surt i det gode vejr. Men det skal jo klares! Men er spændt på hvordan I får det indrettet. Du er jo skide god til det 
Eeej, det bliver da bare RIGTIG godt så
Hvor må det være dejligt at få skiftet sådan noget gammelt L*RT ud 
Okay, det er da også rigtig fint - han skal jo også sove inde ved jer det første lange stykke tid, så det bliver da rigtig fint
Glæder mig til at se billeder...
Kan jeg godt forstå søde - men NYD det så længe det varer... Hehe... Kunne heller ikke vente med at få solgt vores 2-værelses og komme i hus - men man har jo aaaldrig fri... Hehe... Der er ALTID noget og lave, men sådan er det nok til man får styr på haven osv. 
Ja, det er allerede blevet meget bedre den sidste uge efter jeg er begyndt at blive meget bedre, så satser stærkt på jeg kan slippe for en sygemelding 
Ja, vi kan ligeså godt komme igang med det spartlen og få det overstået
Hehe... Århh - tusind tak søde - ELSKER også bare sådan noget, er godt igang i mit hoved omkring hvordan det skal se ud