SkrukNu skriver:
Suuper flot mave søde!!!
Og altså hvor gemmer du de ekstra 8 kg henne, dem kan man da godt nok ikke se!!!
Uuh og træls med din bækkenløsning, det har jeg desværre også fået..
Startede ud med bare at være nogle små smerter ned i lænd og baller når jeg lavede en lidt forkert bevægelse, men efter en lille flytning i sidste weekend er det bare blevet værre og værre, nu kan jeg ikke sidde i s-toget uden det gør nas altså..
Har fået en tid til akkupunktur, men de havde først tid d. 9/6, jo tak sikke en ventetid siger jeg bare.. 
Glæder mig til update på mandag, bliver spændende at I skal ind og se lillepigen igen.. 

Århh, tusind tak søde
Tror "heldigvis" de fleste kilo har sat sig på maven, men frygter hvad den ender med at sige, hvis den fortsætter sådan
Åhh, hvor træls - sådan startede mit også, så det er bare noget rigtig hø... Det er heldigvis blevet lidt bedre, efter jeg er begyndt at passe mere på, hvad jeg laver - men ihh, hvor er det træls alligevel...
Hold da op, sikke lang ventetid der er på det, det er da for dårligt... Så må vi håbe det ikke bliver værre den næste måneds tid søde 
Ja, bliver rigtig rigtig spændende - kan slet ikke vente til vi skal se hende igen 
Anmeld