Guldklumpen uge 21 (20+0) <3 <3 <3 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

signe.

Maalene skriver:

HALVVEJS    

Nå piger, nu er det ved at være 4 uger siden jeg sidst har lagt billede op, så nu er det vist ved at være tid igen... Den er ihvertfald blevet meget større, og sikke mange kommentarer man får  

Alt fra man er en fedeberg til man er flot gravid, men tager det hele med et smil - ved folk ikke siger det for at være onde

Men synes det er svært med alle dem som stirrer - men mon ikke de bare kigger fordi man er gravid, og ikke fordi man ligner en flodhest (selvom man til tider allerede føler sig som en)  

På mandag skal vi til MD, så er bare suuuuper spændt - så må vi se om det stadig er en pige som gemmer sig derinde, men mooooon ikke?  

vi er seriøst lige store Men vi har jo også termin samme dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

mortilnoahogmelina

Ja så kom billederne smukke

Hvor er du bare så sindsyg flot gravid .

Anmeld

7. maj 2011

Najsen86

Smuk mavse

Anmeld

8. maj 2011

Maalene

Putomanen skriver:

Vi beslutter os for, at de ekstra kg. er væk på nul komma dut efter fødslen, basta  Og jeg kender alt til den søde is-tand, den er en værre en

Tusind tak for de søde ord, jeg håber inderligt, at du får ret!

Ja, det synes jeg vi skal

Jeg skal være brudepige for min søster 1 uge efter termin, så der skal bare smides nogle kilo HURTIGT

Det håber jeg virkelig også jeg gør

Anmeld

8. maj 2011

Maalene

Ditte<3 skriver:

Hvor er du bare fiiiin - sikke en skøn mave 

Den skal du bare være stolt af selvom folk kigger 

Vi er ca. lige langt og vi vores maver er også ca. lige store 

Århh - tusind tak, hvor er du sød

Ej, hvor sjovt... Dejligt man kan se nu, at man er gravid og ikke bare halv-tyk Hehe...

Anmeld

8. maj 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Smukke dig, det er da en flot mavse Og bestemmt ikke noge flodhest. Wee så MD lige rundt om hjørnet, håber det bliver godt

Tusind mange tak søde - kan kun sige det samme til dig

Ja, det er i morgen - så jeg kan slet ikke vente... Uhh, det må gerne gå stærkt så vi kan se vores lille prinsesse igen

Anmeld

8. maj 2011

Happiness

Flot mave søde!

Håber ellers det går godt med det hele

Anmeld

8. maj 2011

Maalene

SkrukNu skriver:

Suuper flot mave søde!!! Og altså hvor gemmer du de ekstra 8 kg henne, dem kan man da godt nok ikke se!!! 

Uuh og træls med din bækkenløsning, det har jeg desværre også fået.. Startede ud med bare at være nogle små smerter ned i lænd og baller når jeg lavede en lidt forkert bevægelse, men efter en lille flytning i sidste weekend er det bare blevet værre og værre, nu kan jeg ikke sidde i s-toget uden det gør nas altså.. Har fået en tid til akkupunktur, men de havde først tid d. 9/6, jo tak sikke en ventetid siger jeg bare..

Glæder mig til update på mandag, bliver spændende at I skal ind og se lillepigen igen.. 

Århh, tusind tak søde  Tror "heldigvis" de fleste kilo har sat sig på maven, men frygter hvad den ender med at sige, hvis den fortsætter sådan  

Åhh, hvor træls - sådan startede mit også, så det er bare noget rigtig hø... Det er heldigvis blevet lidt bedre, efter jeg er begyndt at passe mere på, hvad jeg laver - men ihh, hvor er det træls alligevel...

Hold da op, sikke lang ventetid der er på det, det er da for dårligt... Så må vi håbe det ikke bliver værre den næste måneds tid søde

Ja, bliver rigtig rigtig spændende - kan slet ikke vente til vi skal se hende igen

Anmeld

8. maj 2011

-Milla-

Hold da op, hvor går tiden stærkt. Allerede halvvejs- tillykke.
Synes ikke det virker så længe siden du testede positivt. hehe
Og din mave er da bare rigtig fin.

Anmeld

8. maj 2011

Maalene

signe. skriver:

vi er seriøst lige store Men vi har jo også termin samme dag

Ej, det er da lidt sjovt - spændende om vi kan ramme samme dag, når den tid nærmer sig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.