Guldklumpen uge 21 (20+0) <3 <3 <3 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

Maalene

Pernille08 skriver:

Ja så kom billederne smukke

Hvor er du bare så sindsyg flot gravid .

Ja, tænkte jeg lige ville vente til jeg var halvvejs søde

Århh, hvor er du sød - nogle dage føler man sig bare som en flodhest, men jo mere maven tager form  jo gladere bliver man for den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Maalene

Najsen86 skriver:

Smuk mavse

Tusind mange tak - og i lige måde

Anmeld

8. maj 2011

Maalene

Happiness skriver:

Flot mave søde!

Håber ellers det går godt med det hele

Tusind tak søde - og mange gange i lige måde

Det kan du tro - er blevet lidt bedre med bækkenløsningen efter jeg er begyndt at passe mere på mig selv, så det er dejligt

Hvad med dig søde, har du det også godt?

Kan se det er nogle fantastiske børn vi venter os, som allerede kan sørge for blomster til deres mødre

Anmeld

8. maj 2011

Maalene

-Milla- skriver:

Hold da op, hvor går tiden stærkt. Allerede halvvejs- tillykke.
Synes ikke det virker så længe siden du testede positivt. hehe
Og din mave er da bare rigtig fin.

Tusind tak - og mange mange gange i lige måde

Ja, synes godt nok også det er gået stærkt... Kan huske jeg tænkte, da jeg fik tiden til MD, at det var der da en eeeevighed til - føltes som om den dag aldrig ville komme - men vupti - nu er det altså i morgen  

Hvor er det fantastisk, at tiden er gået så stærkt... Nu er det dælme heller ikke længe til I får jeres guldklump i armene - hvor er det fantastisk

Anmeld

8. maj 2011

Happiness

Maalene skriver:

Tusind tak søde - og mange gange i lige måde

Det kan du tro - er blevet lidt bedre med bækkenløsningen efter jeg er begyndt at passe mere på mig selv, så det er dejligt

Hvad med dig søde, har du det også godt?

Kan se det er nogle fantastiske børn vi venter os, som allerede kan sørge for blomster til deres mødre

Hvor dejligt! Er glad for jeg slap (og forhåbentlig stadig slipper) for bækkenløsning! Må sgu ikke være sjovt! Er du så sygemeldt fra job?

Hihi... FIk du også blomster Min kæreste kom stille ind med buketen og sagde det fra den unavngivne... haha... Men sødt var det da!

Jo det går fint. Vi er igang med at lave køkken, så det stresser lidt, men tror det blir godt. Vi skal bare skifte bordplade, låger og så have installeret en vaskemaskine. Men puha, det blir hurtigt et stort projekt.

Men i det mindtse er alt snart klar til lillemanden. Der mangler jeg snart kun pynten Der skal lige nogle wallstickers og en uro op Men har jo masser af tid nu hvor jeg går hjemme. Så jeg hygger rigtig

Hvordan går det med huset? Har I fået renoveret mere?

Anmeld

8. maj 2011

Frejsmor

Maalene skriver:

Århh, tusind tak søde  Tror "heldigvis" de fleste kilo har sat sig på maven, men frygter hvad den ender med at sige, hvis den fortsætter sådan  

Åhh, hvor træls - sådan startede mit også, så det er bare noget rigtig hø... Det er heldigvis blevet lidt bedre, efter jeg er begyndt at passe mere på, hvad jeg laver - men ihh, hvor er det træls alligevel...

Hold da op, sikke lang ventetid der er på det, det er da for dårligt... Så må vi håbe det ikke bliver værre den næste måneds tid søde

Ja, bliver rigtig rigtig spændende - kan slet ikke vente til vi skal se hende igen

Det var så lidt da søde.. Ja jeg kan i hvert fald ikke se hvor de ellers skulle sidde..  Jeg kan godt forstå dig søde, men jeg tror ikke du skal være bekymret, de ryger jo igen alle sammen når lillepigen er kommet til verden.. Og du har jo ikke nogen ekstra kilo i forvejen at slås med, så mon ikke det går?

Ja det er noget rigtig irriterende noget desværre.. Det går heldigvis også lidt bedre her efter nogle dage med total afslapning.. Men bare tanken om at tage på studiet og på arbejde og hvordan jeg så får det bagefter, det er næsten ikke til at holde ud, men afsted skal man jo..

Ja jeg synes egentlig også det er lidt dårligt, men hvad kan man gøre, det må være mange gravide tilknyttet Herlev som har brug for akkupunktur.. Jeg skal heldigvis en tur op til lægen i morgen og så vil jeg da lige ha snakket det hele ordentligt igennem, håber måske lidt på at få en henvisning til en fysioterapeut, men jeg ved bare ikke om det er noget man sådan liiige kan få, eller om det virkelig skal være ekstremt slemt før man bliver sendt afsted..

Nej det kan jeg godt forstå søde, rigtig meget held og lykke i morgen, glæder mig til en update..

Anmeld

8. maj 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Tusind mange tak søde - kan kun sige det samme til dig

Ja, det er i morgen - så jeg kan slet ikke vente... Uhh, det må gerne gå stærkt så vi kan se vores lille prinsesse igen

Det kan jeg godt forstå, tiden går nogle gange alt for langsom. Og jeg der troede, at jeg skulle til scanning igen d 23, så er det altså d 26, øv tre dage længere tid

Men glæder mig til en update fra scanningen

Anmeld

8. maj 2011

signe.

Maalene skriver:

Ej, det er da lidt sjovt - spændende om vi kan ramme samme dag, når den tid nærmer sig 

Ja helt vildt det er nu sjov, når det er helt præcist.. går det ellers godt? det forløber planmæssigt?

Anmeld

8. maj 2011

Maalene

Happiness skriver:

Hvor dejligt! Er glad for jeg slap (og forhåbentlig stadig slipper) for bækkenløsning! Må sgu ikke være sjovt! Er du så sygemeldt fra job?

Hihi... FIk du også blomster Min kæreste kom stille ind med buketen og sagde det fra den unavngivne... haha... Men sødt var det da!

Jo det går fint. Vi er igang med at lave køkken, så det stresser lidt, men tror det blir godt. Vi skal bare skifte bordplade, låger og så have installeret en vaskemaskine. Men puha, det blir hurtigt et stort projekt.

Men i det mindtse er alt snart klar til lillemanden. Der mangler jeg snart kun pynten Der skal lige nogle wallstickers og en uro op Men har jo masser af tid nu hvor jeg går hjemme. Så jeg hygger rigtig

Hvordan går det med huset? Har I fået renoveret mere?

Neej, er ikke sygemeldt - har aaaalt for travlt oppe på arbejde, de vil virkelig få problemer, hvis jeg sygemeldte mig nu - så må bide i det sure æble og så slappe af, når jeg kommer hjem... Så selvom det ikke altid er så sjovt, så er det ikke så slemt endnu - men kan jo være det bliver nødvendigt med nedsat tid eller en sygemelding senere hen... Men lad os håbe det ikke bliver værre - så går det

Ja, fik også en blomst her til morgen - rigtig sødt Dejligt med sådan nogle skønne, betænksomme børn

Uhh ja, kan godt huske køkken-renovationen, men selvom det måske ikke er så sjovt nu - så er det bare SÅ skønt, når det er færdigt - uhh, du kan glæde dig søde Hvordan kommer det til at se ud, når I er færdige?

Ihh, hvor skønt... Så må du lige smide et par billeder ind af lillemandens værelse, når det er færdigt

Vi er igang med børneværelset nu - vi er kommet til spartling, og det er altså ikke det mest ophidsende arbejde - og slet ikke i det vejr

Anmeld

8. maj 2011

Happiness

Maalene skriver:

Neej, er ikke sygemeldt - har aaaalt for travlt oppe på arbejde, de vil virkelig få problemer, hvis jeg sygemeldte mig nu - så må bide i det sure æble og så slappe af, når jeg kommer hjem... Så selvom det ikke altid er så sjovt, så er det ikke så slemt endnu - men kan jo være det bliver nødvendigt med nedsat tid eller en sygemelding senere hen... Men lad os håbe det ikke bliver værre - så går det

Ja, fik også en blomst her til morgen - rigtig sødt Dejligt med sådan nogle skønne, betænksomme børn

Uhh ja, kan godt huske køkken-renovationen, men selvom det måske ikke er så sjovt nu - så er det bare SÅ skønt, når det er færdigt - uhh, du kan glæde dig søde Hvordan kommer det til at se ud, når I er færdige?

Ihh, hvor skønt... Så må du lige smide et par billeder ind af lillemandens værelse, når det er færdigt

Vi er igang med børneværelset nu - vi er kommet til spartling, og det er altså ikke det mest ophidsende arbejde - og slet ikke i det vejr

Vi havde før et GAMMELT hth køkken. Det er nok 40år gammelt, og det kunne ses! Så vi får en mørk bordplade på og så hvide låger. Og så blir det bare rykket lidt rundt Det er jo et meget lille køkken, så vi må udnytte pladsen. Men godt skal det nok blive.

Desværre er det jo kun en 2 værelses lejlighed vi har, så lillemanden må dele værelse med sine forældre... Men vi har grønne nuancer i gardiner og sengetøj, så det kommer til at præge  lillemandens hjørne Men skal nok smække en billedetråd op når det er færdigt!

Men ih hvor jeg glæder mig til vi finder drømmehuset og får sat denne lejlighed til salg! Er godt nok snart træt af pladsmangel.

Altid noget du ik er sygemeldt, håber da du kan gå et stykke endnu inden det kommer på tale. Ellers er det en meget lang ventetid...

Jamen man skal jo starte et sted, og spratlen er jo væsentlig Men ja surt i det gode vejr. Men det skal jo klares! Men er spændt på hvordan I får det indrettet. Du er jo skide god til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.