Happiness skriver:
Hvor dejligt! Er glad for jeg slap (og forhåbentlig stadig slipper) for bækkenløsning! Må sgu ikke være sjovt! Er du så sygemeldt fra job?
Hihi... FIk du også blomster
Min kæreste kom stille ind med buketen og sagde det fra den unavngivne... haha... Men sødt var det da! 
Jo det går fint. Vi er igang med at lave køkken, så det stresser lidt, men tror det blir godt. Vi skal bare skifte bordplade, låger og så have installeret en vaskemaskine. Men puha, det blir hurtigt et stort projekt.
Men i det mindtse er alt snart klar til lillemanden. Der mangler jeg snart kun pynten
Der skal lige nogle wallstickers og en uro op
Men har jo masser af tid nu hvor jeg går hjemme. Så jeg hygger rigtig 
Hvordan går det med huset? Har I fået renoveret mere?
Neej, er ikke sygemeldt - har aaaalt for travlt oppe på arbejde, de vil virkelig få problemer, hvis jeg sygemeldte mig nu - så må bide i det sure æble og så slappe af, når jeg kommer hjem... Så selvom det ikke altid er så sjovt, så er det ikke så slemt endnu - men kan jo være det bliver nødvendigt med nedsat tid eller en sygemelding senere hen... Men lad os håbe det ikke bliver værre - så går det 
Ja, fik også en blomst her til morgen - rigtig sødt
Dejligt med sådan nogle skønne, betænksomme børn 
Uhh ja, kan godt huske køkken-renovationen, men selvom det måske ikke er så sjovt nu - så er det bare SÅ skønt, når det er færdigt - uhh, du kan glæde dig søde
Hvordan kommer det til at se ud, når I er færdige?
Ihh, hvor skønt... Så må du lige smide et par billeder ind af lillemandens værelse, når det er færdigt 
Vi er igang med børneværelset nu - vi er kommet til spartling, og det er altså ikke det mest ophidsende arbejde - og slet ikke i det vejr