Guldklumpen uge 21 (20+0) <3 <3 <3 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Putomanen

Maalene skriver:

Det var dælme godt klaret - må håbe det bare er en masse væske kroppen danner, så er det ikke så slemt... Hehe... Glæder mig virkelig til det bliver min tur til at kommentere på din smukke voksende mave

Min mor har altid fortalt, at hun tog over 30 kilo på, da hun ventede mig og min søster - passede godt nok med min søster, da hun fik svangerskabsforgiftning, men i løbet af den første uge tabte hun 19 kilo...

Ved mig tog hun "kun" 16 kilo på, håber på jeg kan klare mig på det samme

Hold da op, så har din mor godt nok også båret rundt på en del med din søster  Men statistikken er med dig i hvertfald

Hvordan går det ellers med graviditeten? Har du nogen gener, ud over vægten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Maalene

Putomanen skriver:

Hold da op, så har din mor godt nok også båret rundt på en del med din søster  Men statistikken er med dig i hvertfald

Hvordan går det ellers med graviditeten? Har du nogen gener, ud over vægten

Det må man sige

Det går rigtig godt, har haft noget begyndende bækkenløsning, men det er blevet meget meget bedre den sidste uges tid, så nu har jeg besluttet mig for at gå en lille tur på en halv time hver dag, for at kontrollere vægten og holde mig lidt i form til fødslen, kræver vidst lidt Hehe...

Og så har jeg lige investeret i en motionscykel (brugt på dba til 100 kr.) - Det er ikke så hårdt for bækkenet, og så er det nok godt og holde kroppen igang

Har I det ellers godt søde? Sådan klare og spændte på alt det nye der kommer til at ske nu her?

Anmeld

9. maj 2011

Putomanen

Maalene skriver:

Det må man sige

Det går rigtig godt, har haft noget begyndende bækkenløsning, men det er blevet meget meget bedre den sidste uges tid, så nu har jeg besluttet mig for at gå en lille tur på en halv time hver dag, for at kontrollere vægten og holde mig lidt i form til fødslen, kræver vidst lidt Hehe...

Og så har jeg lige investeret i en motionscykel (brugt på dba til 100 kr.) - Det er ikke så hårdt for bækkenet, og så er det nok godt og holde kroppen igang

Har I det ellers godt søde? Sådan klare og spændte på alt det nye der kommer til at ske nu her?

Det er da dejligt at høre, at din begyndene bækkenløsning er blevet bedre. Det skulle være noget forfærdeligt noget, har jeg hørt.

Og jeg synes sku det er flot, at du gør så meget for at holde dig i gang under graviditeten  Jeg tror det hjælper din krop rigtig meget, når du skal føde.. Jeg har i hvertfald hørt, at det skulle være bedre for kroppen, hvis den er i form. Og 100 kr., det kan man ikke klage over. Med det her vejr er der næsten heller ingen undskyldninger for ikke at komme udenfor!

Åhh, vi venter stadig på at komme til samtale hos gynækologen om, hvad der skal ske. Der er kommet svar på den sidste sædprøve i dag, som faktisk er bedre end de sidste min kæreste har afleveret. Så det giver mig et lille håb om at starte inseminering. Men forhåbentlig kommer vi til samtale i slutningen af denne uge

Anmeld

11. maj 2011

MaybeBaby

Maalene skriver:

HALVVEJS    

Nå piger, nu er det ved at være 4 uger siden jeg sidst har lagt billede op, så nu er det vist ved at være tid igen... Den er ihvertfald blevet meget større, og sikke mange kommentarer man får  

Alt fra man er en fedeberg til man er flot gravid, men tager det hele med et smil - ved folk ikke siger det for at være onde

Men synes det er svært med alle dem som stirrer - men mon ikke de bare kigger fordi man er gravid, og ikke fordi man ligner en flodhest (selvom man til tider allerede føler sig som en)  

På mandag skal vi til MD, så er bare suuuuper spændt - så må vi se om det stadig er en pige som gemmer sig derinde, men mooooon ikke?  

Skønne lækre bette du. Sådan så jeg ud da jeg var 14 uger henne, så du er på ingen måde stor, men for fanden, hvor er du flot! Jaaaaarmen en lækker mave! Hun har det med garanti så SUPER godt derinde. Du er lige tilpas og ug og slange og alt det der! Namme namme en super lækker mor!

Anmeld

15. maj 2011

Maalene

Putomanen skriver:

Det er da dejligt at høre, at din begyndene bækkenløsning er blevet bedre. Det skulle være noget forfærdeligt noget, har jeg hørt.

Og jeg synes sku det er flot, at du gør så meget for at holde dig i gang under graviditeten  Jeg tror det hjælper din krop rigtig meget, når du skal føde.. Jeg har i hvertfald hørt, at det skulle være bedre for kroppen, hvis den er i form. Og 100 kr., det kan man ikke klage over. Med det her vejr er der næsten heller ingen undskyldninger for ikke at komme udenfor!

Åhh, vi venter stadig på at komme til samtale hos gynækologen om, hvad der skal ske. Der er kommet svar på den sidste sædprøve i dag, som faktisk er bedre end de sidste min kæreste har afleveret. Så det giver mig et lille håb om at starte inseminering. Men forhåbentlig kommer vi til samtale i slutningen af denne uge

Ja, man er vidst nødt til at gøre lidt, for at holde sig klar til fødslen Men tog lige 3 kvarters zumba i går, og det har så resulteret i en dag på sofaen i dag, så det kommer jeg nok ikke til at gøre igen

Skønt at I fik et bedre svar på de prøver - lad os håbe der´t er et tegn på en dejlig lille baby i starten af 2012

Håber I har været til samtale og at alt gik godt

Anmeld

15. maj 2011

Maalene

MaybeBaby skriver:

Skønne lækre bette du. Sådan så jeg ud da jeg var 14 uger henne, så du er på ingen måde stor, men for fanden, hvor er du flot! Jaaaaarmen en lækker mave! Hun har det med garanti så SUPER godt derinde. Du er lige tilpas og ug og slange og alt det der! Namme namme en super lækker mor!

Haha - fååårk hvor er du bare SKØN altså  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.