Maalene skriver:
Det må man sige 
Det går rigtig godt, har haft noget begyndende bækkenløsning, men det er blevet meget meget bedre den sidste uges tid, så nu har jeg besluttet mig for at gå en lille tur på en halv time hver dag, for at kontrollere vægten og holde mig lidt i form til fødslen, kræver vidst lidt
Hehe...
Og så har jeg lige investeret i en motionscykel (brugt på dba til 100 kr.)
- Det er ikke så hårdt for bækkenet, og så er det nok godt og holde kroppen igang 
Har I det ellers godt søde? Sådan klare og spændte på alt det nye der kommer til at ske nu her? 
Det er da dejligt at høre, at din begyndene bækkenløsning er blevet bedre. Det skulle være noget forfærdeligt noget, har jeg hørt.
Og jeg synes sku det er flot, at du gør så meget for at holde dig i gang under graviditeten
Jeg tror det hjælper din krop rigtig meget, når du skal føde.. Jeg har i hvertfald hørt, at det skulle være bedre for kroppen, hvis den er i form. Og 100 kr., det kan man ikke klage over. Med det her vejr er der næsten heller ingen undskyldninger for ikke at komme udenfor! 
Åhh, vi venter stadig på at komme til samtale hos gynækologen om, hvad der skal ske. Der er kommet svar på den sidste sædprøve i dag, som faktisk er bedre end de sidste min kæreste har afleveret. Så det giver mig et lille håb om at starte inseminering. Men forhåbentlig kommer vi til samtale i slutningen af denne uge 
Anmeld