Guldklumpen uge 21 (20+0) <3 <3 <3 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

Trine89

Maalene skriver:

Århh, tusind tak søde  Kan kun sige det samme til dig

Synes det er SÅ skønt den begynder at tage form

åårh mange tak  

men jah jeg kan tydeligt huske hvor utålmodig jeg var inden maven begyndte at komme.. :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Med den fart maven og vægten har på, så er der vidst ingen fare for, at hun ikke tager på derinde

Det tror jeg du har ret i... Hehe... Men må være dejligt I har så mange scanninger i vente endnu

Er du begyndt at mærke liv?

Mange og mange... det er desværre kun 4 mere end normalt, hvis alt er som det skal være.

Ja, det er jeg, men ikke på en reelmæssig basis, første gang var sent om aften 19+0, så 14 dage siden og har i alt mærket 7 - 8 spark. (har mærket bobler, men det tæller bare ikke, når man først mærker spark, hehe).

Hvad med dig smukke?

Anmeld

8. maj 2011

Maalene

Trine89 skriver:

åårh mange tak  

men jah jeg kan tydeligt huske hvor utålmodig jeg var inden maven begyndte at komme.. :p

Ja, det kan kun gå for langsomt med den mave

Anmeld

8. maj 2011

Trine89

Maalene skriver:

Ja, det kan kun gå for langsomt med den mave

Jah det må man sige..  

Anmeld

8. maj 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Mange og mange... det er desværre kun 4 mere end normalt, hvis alt er som det skal være.

Ja, det er jeg, men ikke på en reelmæssig basis, første gang var sent om aften 19+0, så 14 dage siden og har i alt mærket 7 - 8 spark. (har mærket bobler, men det tæller bare ikke, når man først mærker spark, hehe).

Hvad med dig smukke?

Hihi - det er da også 2 gange så mange som vi får

Ej, hvor skønt søde... Glæder mig til at mærke spark

Synes jeg har mærket noget rumsteren rundt derinde, men det har hverken føltes som bobler eller spark - men kan jo næsten kun være lillepigen - men kan ikke rigtig beskrive, hvordan det føles

Anmeld

8. maj 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Hihi - det er da også 2 gange så mange som vi får

Ej, hvor skønt søde... Glæder mig til at mærke spark

Synes jeg har mærket noget rumsteren rundt derinde, men det har hverken føltes som bobler eller spark - men kan jo næsten kun være lillepigen - men kan ikke rigtig beskrive, hvordan det føles

Ved mig er spark bare en omvendt mavepumper. Det gør ikke ondt, men refleksen med, at krumme sig sammen, kommer hver gang, hehe, så kæresten kan tydelig se, hvornår de sparker og jeg kaster mig nærmest sammen i frygt for, den smerter der kommer ved en mavepumpe Håber det var til, at forstå, hehe.

Men det er under halvdelen af gangene enæggende skal afsted, piv piv, 

Anmeld

8. maj 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Ved mig er spark bare en omvendt mavepumper. Det gør ikke ondt, men refleksen med, at krumme sig sammen, kommer hver gang, hehe, så kæresten kan tydelig se, hvornår de sparker og jeg kaster mig nærmest sammen i frygt for, den smerter der kommer ved en mavepumpe Håber det var til, at forstå, hehe.

Men det er under halvdelen af gangene enæggende skal afsted, piv piv, 

Haha - hvor fedt Hvor må det være vildt med 2 krudtugler i maven, har manden mærket dem?

Er rigtig glad for jeg har sådan en AngelSound, så jeg kan høre hun har det godt derinde, ellers var jeg nok blevet lidt nervøs, når jeg ikke rigtig har mærket hende endnu, men det siger de jo er ganske normalt - men ihh, hvor vil jeg gerne bare sparkes igennem

Anmeld

8. maj 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Haha - hvor fedt Hvor må det være vildt med 2 krudtugler i maven, har manden mærket dem?

Er rigtig glad for jeg har sådan en AngelSound, så jeg kan høre hun har det godt derinde, ellers var jeg nok blevet lidt nervøs, når jeg ikke rigtig har mærket hende endnu, men det siger de jo er ganske normalt - men ihh, hvor vil jeg gerne bare sparkes igennem

Det er så desværre kun den ene jeg mærker, den anden gemmer sine fødder nede omkring blære, så der sker noget andet hvis hun begynder og bevæge sig

Nej men det er jo heller ikke til at regne med dem endnu, han holde dog tit hænderne på mave i håbet om, at de snart sparker ham.

Ved tvillinger er det først i 24. uge man skal mærke dem dagligt, mener det hedder 28. men et single vidunder.

Men nøj hvor var det også stort, da man mærkede det anden og 3. gang, for så var det sgu rigtig nok, så kan godt forstå du glæder dig

Anmeld

8. maj 2011

Putomanen

Maalene skriver:

Hov, der skulle stå en måned Har termin 23. september og de skal giftes den 22. oktober

Hold da op - gid jeg kan gøre hende kunsten efter Hehe... Hvor meget tog hun på under graviditeten?

1 måned er meget mere overkommeligt  Hun tog ca. 8-10 kg. på, jeg kan ikke helt huske præcist hvor meget. Så generelt var hun ret heldig i sin graviditet.

Men der er jo mange som binder en del væske under graviditeten, og det komemr ret hurtigt af.

Anmeld

9. maj 2011

Jemion

Det er en virkelig smuk babyhule De stirre fordi du bær maven så flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.