Guldklumpen uge 21 (20+0) <3 <3 <3 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

Putomanen

Tuuusind mange tak  

Det er jeg også, er bare ikke så stolt af vægten, men det følger jo med

Har I været til kontrol? Håber virkelig I har fået grønt lys til at starte, så du snart kan smide mavebilleder ind af den voksende mave

Jeg kan godt forstå, at du bekymrer dig om vægten. Men det sætter sig i hvertfald flot

Jeg har været til kontrol, så vi har fået grønt lys til at gå igang med projekt øko baby igen  Men lige nu venter vi på resultatet af min kærestes sidste sædprøve, så vi kan få en henvisning til enten insiminering eller mikroinsemnering. Så en masse ventetid desværre

Men jeg glæder mig SÅ meget til, at jeg også kan tage mavebilleder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Maalene

Putomanen skriver:

Jeg kan godt forstå, at du bekymrer dig om vægten. Men det sætter sig i hvertfald flot

Jeg har været til kontrol, så vi har fået grønt lys til at gå igang med projekt øko baby igen  Men lige nu venter vi på resultatet af min kærestes sidste sædprøve, så vi kan få en henvisning til enten insiminering eller mikroinsemnering. Så en masse ventetid desværre

Men jeg glæder mig SÅ meget til, at jeg også kan tage mavebilleder...

Århh, tusind tak  Havde ikke lige regnet med vægten ville sige +8 kg. allerede, men det er nok resultatet af en sød is-tand og manglende motion pga. bækkenløsning... Men forhåbentlig ryger det af igen

Ej, hvor dejligt... Så må vi håbe I snart kan få de sidste svar, så I ikke skal vente endnu længere på jeres lille guldklump... Er sikker på I lige pludselig står med en bragende positiv test i hånden, og inden I får set jer om, så lægger du også billeder ind af din flotte mave i uge 20 og tænker: "Hold da op, er jeg allerede halvvejs"

Anmeld

6. maj 2011

Frøken J.

Smækkerlækker mavse!

Anmeld

6. maj 2011

Maalene

Secrets skriver:

Smækkerlækker mavse!

Tuusind mange taaaak  

Kan kun sige det samme til dig

Anmeld

6. maj 2011

Papaya

Så flot en mave (babyhule) så er det halvvej ja, ih.. det bliver da så spændende..

God weekend!

Anmeld

6. maj 2011

Maalene

Prisana skriver:

Så flot en mave (babyhule) så er det halvvej ja, ih.. det bliver da så spændende..

God weekend!

Tusind mange tak - og ja, bliver virkelig virkelig spændende

Uhh, kan altså ikke lade være med at smile hver gang jeg ser dig profilbillede - hun ser bare SÅ dejlig ud

Anmeld

7. maj 2011

Putomanen

Maalene skriver:

Århh, tusind tak  Havde ikke lige regnet med vægten ville sige +8 kg. allerede, men det er nok resultatet af en sød is-tand og manglende motion pga. bækkenløsning... Men forhåbentlig ryger det af igen

Ej, hvor dejligt... Så må vi håbe I snart kan få de sidste svar, så I ikke skal vente endnu længere på jeres lille guldklump... Er sikker på I lige pludselig står med en bragende positiv test i hånden, og inden I får set jer om, så lægger du også billeder ind af din flotte mave i uge 20 og tænker: "Hold da op, er jeg allerede halvvejs"

Vi beslutter os for, at de ekstra kg. er væk på nul komma dut efter fødslen, basta  Og jeg kender alt til den søde is-tand, den er en værre en

Tusind tak for de søde ord, jeg håber inderligt, at du får ret!

Anmeld

7. maj 2011

Ditte<3

Hvor er du bare fiiiin - sikke en skøn mave 

Den skal du bare være stolt af selvom folk kigger 

Vi er ca. lige langt og vi vores maver er også ca. lige store 

Anmeld

7. maj 2011

Kofoed.

Smukke dig, det er da en flot mavse Og bestemmt ikke noge flodhest. Wee så MD lige rundt om hjørnet, håber det bliver godt

Anmeld

7. maj 2011

Frejsmor

Suuper flot mave søde!!! Og altså hvor gemmer du de ekstra 8 kg henne, dem kan man da godt nok ikke se!!! 

Uuh og træls med din bækkenløsning, det har jeg desværre også fået.. Startede ud med bare at være nogle små smerter ned i lænd og baller når jeg lavede en lidt forkert bevægelse, men efter en lille flytning i sidste weekend er det bare blevet værre og værre, nu kan jeg ikke sidde i s-toget uden det gør nas altså.. Har fået en tid til akkupunktur, men de havde først tid d. 9/6, jo tak sikke en ventetid siger jeg bare..

Glæder mig til update på mandag, bliver spændende at I skal ind og se lillepigen igen.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.