Guldklumpen uge 21 (20+0) <3 <3 <3 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.973 visninger
75 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

Maalene

HALVVEJS    

Nå piger, nu er det ved at være 4 uger siden jeg sidst har lagt billede op, så nu er det vist ved at være tid igen... Den er ihvertfald blevet meget større, og sikke mange kommentarer man får  

Alt fra man er en fedeberg til man er flot gravid, men tager det hele med et smil - ved folk ikke siger det for at være onde

Men synes det er svært med alle dem som stirrer - men mon ikke de bare kigger fordi man er gravid, og ikke fordi man ligner en flodhest (selvom man til tider allerede føler sig som en)  

På mandag skal vi til MD, så er bare suuuuper spændt - så må vi se om det stadig er en pige som gemmer sig derinde, men mooooon ikke?  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Putomanen

Du ser jo super godt ud! En rigtig fin mave synes jeg  Den skal du da være stolt af...

Anmeld

6. maj 2011

Mira0911

Super flot mave... 

Anmeld

6. maj 2011

Frk.Munk

Maalene skriver:

HALVVEJS    

Nå piger, nu er det ved at være 4 uger siden jeg sidst har lagt billede op, så nu er det vist ved at være tid igen... Den er ihvertfald blevet meget større, og sikke mange kommentarer man får  

Alt fra man er en fedeberg til man er flot gravid, men tager det hele med et smil - ved folk ikke siger det for at være onde

Men synes det er svært med alle dem som stirrer - men mon ikke de bare kigger fordi man er gravid, og ikke fordi man ligner en flodhest (selvom man til tider allerede føler sig som en)  

På mandag skal vi til MD, så er bare suuuuper spændt - så må vi se om det stadig er en pige som gemmer sig derinde, men mooooon ikke?  

Hvor er du bar så flot søde - det er spændene med MD, håber du lige laver en update

Anmeld

6. maj 2011

Caroline86

SÅ fin...

Er helt sikker på folk kigger fordi du er så smuk gravid ingen flodhest der!!!

knus

Anmeld

6. maj 2011

Maalene

Putomanen skriver:

Du ser jo super godt ud! En rigtig fin mave synes jeg  Den skal du da være stolt af...

Tuuusind mange tak  

Det er jeg også, er bare ikke så stolt af vægten, men det følger jo med

Har I været til kontrol? Håber virkelig I har fået grønt lys til at starte, så du snart kan smide mavebilleder ind af den voksende mave

Anmeld

6. maj 2011

Maalene

MoarJ skriver:

Super flot mave... 

Tusind mange tak - og mange gange i lige måde

Anmeld

6. maj 2011

Mira0911

Maalene skriver:

Tusind mange tak - og mange gange i lige måde

Tak skal du have... 

Anmeld

6. maj 2011

Maalene

SommerBlomst skriver:

Hvor er du bar så flot søde - det er spændene med MD, håber du lige laver en update

Århh - tuuusind tak, hvor er du bare sød

Det kan du lige tro jeg nok skal gøre - mig slipper I ikke lige sådan for

Anmeld

6. maj 2011

Maalene

Caroline86 skriver:

SÅ fin...

Er helt sikker på folk kigger fordi du er så smuk gravid ingen flodhest der!!!

knus

Ihh, hvor er du sød

Tusind mange tak - håber du har ret, men mon ikke folk bare er nysgerrige - gør garanteret det samme selv uden lige at tænke over det

Håber da der er lidt vej til flodhesten endnu Haha!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.