Veninder søges-kbh og omegen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

line83

anja89 skriver:

Smart.. kunne jeg jo gøre

ja syntes jeg da at du skal gøre....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej! Melder mig også lige på banen da jeg elsker at få nye venner!

Jeg bor på Vesterbro med min kæreste gennem 4 år. Vi venter vores første barn til Nov/Dec. efter en lang kamp hertil, så det er dejligt!

Pt. går jeg ledig men har planer om at læse enkeltfag indtil jeg skal på barsel, og så vil jeg søge ind på en ledelsesuddannelse inde for nødhjælp når jeg er færdig med det. 

Jeg dyrker også motion - dog ikke for tiden pga. kvalme og svimmelhed - men er rigtig glad for bla. holdtræning, svømning og især løb som jeg gør mig meget i. Er med til løb flere gange om året hen over sommeren.

Ud over det er jeg vil med musik og kunst. Ja alt kreativt faktisk.  

Jeg elsker at gå til koncerter og har selv sunget on and off i mange år. Nu søger jeg så et nyt kor at være i! Selv på Vesterbro kan det være svært.

Ud over det har jeg en hund på 3 år, og er ret så socialt anlagt.

Anmeld

4. maj 2011

Pinkrose

line83 skriver:

Hej alle i dejlige tøser.

Jeg står og søger veninder i kbh og omegn med eller uden børn.  Lidt om mig:

Mit navn er Line, er 27 år og bor sammen med min forlovede og vores søn Andreas på 6 mdr i Vanløse. Jeg har også oliver på knap 6 år fra et tidligere forhold, der bor hos os hver anden uge Jeg er lige blevet færdiguddannet som sundhedsservicesekretær, og skal ud og finde et job når min barsel er slut her til september.

Jeg vil meget gerne møde nogle flere tøser. Alder har ingen grænse, børn eller ingen børn er også ligemeget.. Bare kemien er der, og vi kan snakke super sammen, så skal det nok gå

Håber at høre fra nogle herinde fra..

Hej Line,

nu ville jeg også lige skrive selvom der er rigtig mange der har skrevet men som så mange af dem skriver, venner og bekendte kan man ikke få for mange af 

Jeg hedder Denise, er 20 år, og har lille Sophia Rose på 10 uger, så lang barsel endnu, jeg bor i søborg, har før barsel arbejdet som pædagogmedhjælper de sidste 3 år, og efter barsel går pædagoguddannelsen igang, hvilke jeg ser meget frem til.

Men kunne da være hyggeligt endten at mødes en større gruppe, nu er vejret jo også så fint, så det ville jo være ret nemt at finde ud af, eller bare at mødes og sludre over en kop kaffe eller sådan. 

Ha en forsat dejlig dag

Anmeld

4. maj 2011

line83

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hej! Melder mig også lige på banen da jeg elsker at få nye venner!

Jeg bor på Vesterbro med min kæreste gennem 4 år. Vi venter vores første barn til Nov/Dec. efter en lang kamp hertil, så det er dejligt!

Pt. går jeg ledig men har planer om at læse enkeltfag indtil jeg skal på barsel, og så vil jeg søge ind på en ledelsesuddannelse inde for nødhjælp når jeg er færdig med det. 

Jeg dyrker også motion - dog ikke for tiden pga. kvalme og svimmelhed - men er rigtig glad for bla. holdtræning, svømning og især løb som jeg gør mig meget i. Er med til løb flere gange om året hen over sommeren.

Ud over det er jeg vil med musik og kunst. Ja alt kreativt faktisk.  

Jeg elsker at gå til koncerter og har selv sunget on and off i mange år. Nu søger jeg så et nyt kor at være i! Selv på Vesterbro kan det være svært.

Ud over det har jeg en hund på 3 år, og er ret så socialt anlagt.

Hejsa

Stort tillykke med bebsen i maven Der er bare ikke noget skønnere end at blive mor

Du lyder til at være rigtig aktiv, ligesom migselv...fedt

Håber snart du kommer over din svimmelhed og kvalme...

Anmeld

4. maj 2011

line83

Denisep skriver:

Hej Line,

nu ville jeg også lige skrive selvom der er rigtig mange der har skrevet men som så mange af dem skriver, venner og bekendte kan man ikke få for mange af 

Jeg hedder Denise, er 20 år, og har lille Sophia Rose på 10 uger, så lang barsel endnu, jeg bor i søborg, har før barsel arbejdet som pædagogmedhjælper de sidste 3 år, og efter barsel går pædagoguddannelsen igang, hvilke jeg ser meget frem til.

Men kunne da være hyggeligt endten at mødes en større gruppe, nu er vejret jo også så fint, så det ville jo være ret nemt at finde ud af, eller bare at mødes og sludre over en kop kaffe eller sådan. 

Ha en forsat dejlig dag

Hej denise¨

Ja venner og bekendte kan man ikke få for mange af....

Går du i mødregruppe?

det gør vi desværre ikke, så syntes at det er en super ide at kunne mødes ude i det dejlige vejr

Anmeld

4. maj 2011

Livas mor

Nu er vi jo en masse der har meldt os snart.. Måske man skulle overveje at mødes alle dem som har lyst?

Nu kommer det gode vej jo snart, og man kan jo benytte byens mange store parker med legepladser til børnene og skyggesteder til de helt mindste!

Knus Rikke

Anmeld

4. maj 2011

line83

Livas mor skriver:

Nu er vi jo en masse der har meldt os snart.. Måske man skulle overveje at mødes alle dem som har lyst?

Nu kommer det gode vej jo snart, og man kan jo benytte byens mange store parker med legepladser til børnene og skyggesteder til de helt mindste!

Knus Rikke

ja syntes jeg er en rigtig god ide

Anmeld

4. maj 2011

Sara_S

Hej Line! 

Jeg vil også melde mig som potentiel "irl" veninde! 

Jeg er 31 år gammel, bor i Vanløse, er gift med Daniele på samme alder og sammen har vi Tristan på 6 måneder og kattene Isotta og Mia.

Og... jeg er jo også frisk på at mødes... men er ikke i Kbh fra den 7. til den 24. maj... 

Anmeld

4. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

line83 skriver:

Hejsa

Stort tillykke med bebsen i maven Der er bare ikke noget skønnere end at blive mor

Du lyder til at være rigtig aktiv, ligesom migselv...fedt

Håber snart du kommer over din svimmelhed og kvalme...

Tak  Ja det er stort, og jeg kan slet ikke vente. Nu må det godt snart blive november 

Ja jeg er ret aktiv. Kan godt lide at være ude og sammen med mennesker, men er dog også til hjemmelig hygge. Har jo en hund, og den bruger jeg en del tid sammen med. 

Jeg er heldigvis over det værste svimmelhed, og håber kvalmen snart arter sig. 

Jeg er ked af at høre at din søn har haft en lidt hård start, men hvor er det dog dejligt at det kører nu 

Hvad sport dyrker du mest? 

Anmeld

4. maj 2011

line83

Sara_S skriver:

Hej Line! 

Jeg vil også melde mig som potentiel "irl" veninde! 

Jeg er 31 år gammel, bor i Vanløse, er gift med Daniele på samme alder og sammen har vi Tristan på 6 måneder og kattene Isotta og Mia.

Og... jeg er jo også frisk på at mødes... men er ikke i Kbh fra den 7. til den 24. maj... 

Hej Sara

Tænkte om du ikke kunne sende mig en PM når du er i kbh igen??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.