Veninder søges-kbh og omegen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

line83

anja89 skriver:

Lyder hyggeligt med zumba..

Jeg nyder at tage en tur på cafe eller bare ud og shoppe lidt..

Dog laver jeg ikke så meget "sport" da jeg er alene med pigerne i hverdagen.. Tidligere har jeg dog redet en del men er nogle år siden

Kan jeg godt forstå...er vel lidt svært at få tid til så meget andet end dem..Var selv alene med min store dreng i et par år..så husker det tydeligt...

jeg har danset siden jeg var tre år, så det betyder meget for mig at komme ud og "ryste røv"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

anja89

line83 skriver:

Kan jeg godt forstå...er vel lidt svært at få tid til så meget andet end dem..Var selv alene med min store dreng i et par år..så husker det tydeligt...

jeg har danset siden jeg var tre år, så det betyder meget for mig at komme ud og "ryste røv"

Ja tiden er lidt presset nogle gange men jeg hygger med nu alligevel med ungerne

Jeg har aldrig været til at danse men har hørt så meget godt om zumba og vis jeg havde mulighed for det ville jeg da klart også prøve det..

Kunne da være man kunne få de sidste 2-3 kg af

Anmeld

3. maj 2011

henh01

line83 skriver:

Okay

Hvad laver du i din fritid?

Jeg træner så snart jeg kan komme til det : Vive, combat, pump og zumba..

Tja hvad laver man ellers.... ses med de veninder jeg har tilbage  - efter jeg har fået nr 2 har jeg mistet nogen stykker. Ellers bruger jeg alt for meget tid på shopping (læs: penge)

Anmeld

3. maj 2011

line83

anja89 skriver:

Ja tiden er lidt presset nogle gange men jeg hygger med nu alligevel med ungerne

Jeg har aldrig været til at danse men har hørt så meget godt om zumba og vis jeg havde mulighed for det ville jeg da klart også prøve det..

Kunne da være man kunne få de sidste 2-3 kg af

Kan jeg godt forstå

Ja, det er også super sjovt og man får virkelig forbrændt en masse på sådan en time

Anmeld

3. maj 2011

line83

henh01 skriver:

Jeg træner så snart jeg kan komme til det : Vive, combat, pump og zumba..

Tja hvad laver man ellers.... ses med de veninder jeg har tilbage  - efter jeg har fået nr 2 har jeg mistet nogen stykker. Ellers bruger jeg alt for meget tid på shopping (læs: penge)

hehe Lyder lidt som mig

Går til zumba fem gange om ugen, og alm styrketræning de andre dage

Og shopper ( hvis man spørger min kæreste) alt for meget...

Der er ikke noget så godt som en god shoppetur

Anmeld

3. maj 2011

henh01

line83 skriver:

hehe Lyder lidt som mig

Går til zumba fem gange om ugen, og alm styrketræning de andre dage

Og shopper ( hvis man spørger min kæreste) alt for meget...

Der er ikke noget så godt som en god shoppetur

nope.. Desværre synes jeg ofte jeg kommer hjem med noget til alle de andre og ikke til mig selv

Mangler at smide 15 kg så er lidt selvkritisk når jeg køber tøj.

Jeg træner "kun" 4 gange om ugen da manden min arbejder på døgn insitution og derfor sommetider er på job til sen aften.

Anmeld

3. maj 2011

anja89

line83 skriver:

Kan jeg godt forstå

Ja, det er også super sjovt og man får virkelig forbrændt en masse på sådan en time

Hvor er det der er zumba...? syntes ikke jeg har set det nogle steder

Anmeld

3. maj 2011

line83

anja89 skriver:

Hvor er det der er zumba...? syntes ikke jeg har set det nogle steder

Jeg går oppe i dansk fitness her i vanløse...ligger til en sidegade til jyllingevejen

Anmeld

3. maj 2011

anja89

line83 skriver:

Jeg går oppe i dansk fitness her i vanløse...ligger til en sidegade til jyllingevejen

ok  viste ikke de havde det

Anmeld

3. maj 2011

line83

henh01 skriver:

nope.. Desværre synes jeg ofte jeg kommer hjem med noget til alle de andre og ikke til mig selv

Mangler at smide 15 kg så er lidt selvkritisk når jeg køber tøj.

Jeg træner "kun" 4 gange om ugen da manden min arbejder på døgn insitution og derfor sommetider er på job til sen aften.

Kender det alt for godt selv....Mangler at tabe en del før jeg er tilfreds, hvilket ofte ender ud i at jeg prøver tøjet mindst 30 gange før jeg køber det

Fire gange om ugen, er nu også meget...Det kan du godt klappe dig selv på skulderen for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.