Veninder søges-kbh og omegen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Sara_S

line83 skriver:

Hej Sara

Tænkte om du ikke kunne sende mig en PM når du er i kbh igen??

Will do!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

line83

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tak  Ja det er stort, og jeg kan slet ikke vente. Nu må det godt snart blive november 

Ja jeg er ret aktiv. Kan godt lide at være ude og sammen med mennesker, men er dog også til hjemmelig hygge. Har jo en hund, og den bruger jeg en del tid sammen med. 

Jeg er heldigvis over det værste svimmelhed, og håber kvalmen snart arter sig. 

Jeg er ked af at høre at din søn har haft en lidt hård start, men hvor er det dog dejligt at det kører nu 

Hvad sport dyrker du mest? 

Jeg går rigtig meget til zumba, ellers styrketræner jeg lidt. Kan desværre ikke løbe da jeg har to knæskader

Godt at høre at din svimmelhed er ved at være væk, håber at din kvalme snart fordufter

Ja det var en hård jul og nytår....Men er ovenud lykkelig for at han overlevede Hverdag er en gave

Anmeld

9. maj 2011

Pinkrose

line83 skriver:

Hej denise¨

Ja venner og bekendte kan man ikke få for mange af....

Går du i mødregruppe?

det gør vi desværre ikke, så syntes at det er en super ide at kunne mødes ude i det dejlige vejr

Hej Line ja vi går i mødregruppe , men bestemt ikke en særlig go en, vi er en meget mærkelig gruppe der er blevet sammensat, så er der ikke specielt tit, men ja kunne være rigtig skægt at prøve at samle nogle stykker og så mødes .

Håber i har haft en go weekend.

Hilsen Denise og Sophia

Anmeld

9. maj 2011

karina pigen

line83 skriver:

Hej alle i dejlige tøser.

Jeg står og søger veninder i kbh og omegn med eller uden børn.  Lidt om mig:

Mit navn er Line, er 27 år og bor sammen med min forlovede og vores søn Andreas på 6 mdr i Vanløse. Jeg har også oliver på knap 6 år fra et tidligere forhold, der bor hos os hver anden uge Jeg er lige blevet færdiguddannet som sundhedsservicesekretær, og skal ud og finde et job når min barsel er slut her til september.

Jeg vil meget gerne møde nogle flere tøser. Alder har ingen grænse, børn eller ingen børn er også ligemeget.. Bare kemien er der, og vi kan snakke super sammen, så skal det nok gå

Håber at høre fra nogle herinde fra..

jeg bor i ballerup og har en lille felix på 4 mdr snart.  og du er velkommen til at skrive til mig flyttet fra KB H til ballerup for et lille år siden og keder mig  ret så meget iær nu hvor man er på barsel..skriv endelig

Anmeld

18. maj 2011

MaikenR

Hejsa

Jeg bor i Brønshøj og er lige flyttet til så jeg mangler også lidt veninder på disse kanter !!

Jeg bor her med min kæreste og vi venter en lille dreng til juli. Ligenu har jeg pause fra studiet (dyrlæge), så går og keder mig lidt... Ventetiden er lang

Du må meget gerne skrive hvis du stadig søger veninder, men kan se du allerede har fået en del kontakter herinde

Maiken, 21 år

Anmeld

21. maj 2011

line83

karina pigen skriver:

jeg bor i ballerup og har en lille felix på 4 mdr snart.  og du er velkommen til at skrive til mig flyttet fra KB H til ballerup for et lille år siden og keder mig  ret så meget iær nu hvor man er på barsel..skriv endelig

hej karina

Kender alt for godt det med at kede sig når man er på barsel...

Hvad har du af interesser...

hilsen Line

Anmeld

21. maj 2011

karina pigen

line83 skriver:

hej karina

Kender alt for godt det med at kede sig når man er på barsel...

Hvad har du af interesser...

hilsen Line

jamen jeg er begyndt at træne igen og er begyndt mit mål på at tabe 20 kg!!! puha..

ellers elsker jeg at shoppe og hygge på cafeer og opleve ting

jeg bor sammen med min kæreste gennem 6 år

Anmeld

22. maj 2011

line83

karina pigen skriver:

jamen jeg er begyndt at træne igen og er begyndt mit mål på at tabe 20 kg!!! puha..

ellers elsker jeg at shoppe og hygge på cafeer og opleve ting

jeg bor sammen med min kæreste gennem 6 år

Jeg er også selv igang med træning..mangler at tabe 11 kg...har tabt de første syv kilo..syntes det går langsomt fremad..

hvilken slags træning dyrker du?

jeg går primært til zumba, de dage hvor der ikke er zumba står den bare på alm styrketræning....

Anmeld

22. maj 2011

Shibby

Hey

Jeg går under "omegn" da vi skal flytte men ikke ved hvorhen! Bor pt på amager tæt på sundbyvesterplads

Anmeld

22. maj 2011

line83

Shibby skriver:

Hey

Jeg går under "omegn" da vi skal flytte men ikke ved hvorhen! Bor pt på amager tæt på sundbyvesterplads

Hejsa

Det er jo heldigvis nemt og komme rundt i kbh-og omegn Så du behøves ikke nødendigvis bo i kbh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.