Veninder søges-kbh og omegen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

karina pigen

line83 skriver:

okay ja...det kan jeg godt forstå..det hele skal jo passe sammen

Jeg er sundhedsservicesekretær, men var lige blevet færdig uddannet da jeg fandt ud af at jeg var gravid med andreas, så skal ud og finde et job, så snart vi får en vuggestueplads, forhåbentlig til september hvor min barsel slutter, men nu bor vi jo i kbhs kommune så kan godt forvente at vente længe på en plads...

vi har valgt at skrive vores behovs dato den 1 nov.. jeg starter først den 1 jan 2012 med mindre jeg finder noget før og vi har fået plads.. men så er der lidt tid at give af aner ikhvor længe man kan vente her i ballerup! med mindre jeg bliver gravid igen.. griner.. eeej det sker nok ik ..men ville sgu gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

line83

karina pigen skriver:

vi har valgt at skrive vores behovs dato den 1 nov.. jeg starter først den 1 jan 2012 med mindre jeg finder noget før og vi har fået plads.. men så er der lidt tid at give af aner ikhvor længe man kan vente her i ballerup! med mindre jeg bliver gravid igen.. griner.. eeej det sker nok ik ..men ville sgu gerne

okay...jeg ved ikke helt hvordan det er i ballerup..her i kbh er det ihvertfald helt håbløst...

hehe er manden med på den?

Anmeld

22. maj 2011

karina pigen

line83 skriver:

okay...jeg ved ikke helt hvordan det er i ballerup..her i kbh er det ihvertfald helt håbløst...

hehe er manden med på den?

neeej ved godt den er helt gal i KBH.

manden siger ik imod eller for.. hehe

vi er blevet enig om vi tager det som det kommer.. vi kæmpede 4½ år med felix og var igennem kunstig befrugtning, dog skete det naturligt i en pause væk fra homonerne.

men jeg er bare sikker på at det ik går så let denne gang heller..

vi beskytter os ik.. så tager vi den derfra.. hehe men ville aldrig får det fjernet og det er han oz i mod.. såååå

men vi arbejder ik på det..men sker det så sker det.( det kræver os at man har sex) hehe

Anmeld

22. maj 2011

line83

karina pigen skriver:

neeej ved godt den er helt gal i KBH.

manden siger ik imod eller for.. hehe

vi er blevet enig om vi tager det som det kommer.. vi kæmpede 4½ år med felix og var igennem kunstig befrugtning, dog skete det naturligt i en pause væk fra homonerne.

men jeg er bare sikker på at det ik går så let denne gang heller..

vi beskytter os ik.. så tager vi den derfra.. hehe men ville aldrig får det fjernet og det er han oz i mod.. såååå

men vi arbejder ik på det..men sker det så sker det.( det kræver os at man har sex) hehe

Det kan jeg godt forstå at i tager det som det kommer

vi ville gerne på et tidpunkt ha en mere, men det kræve lige noget større at bo i..og selvf sex..

Anmeld

22. maj 2011

karina pigen

line83 skriver:

Det kan jeg godt forstå at i tager det som det kommer

vi ville gerne på et tidpunkt ha en mere, men det kræve lige noget større at bo i..og selvf sex..

vi bor i en 3 vær. og ja hvis der kommer en mere så må vi rykke lidt rundt så børnene får det store vær. eller ja flytte.. men det koster fandme også

Anmeld

22. maj 2011

line83

karina pigen skriver:

vi bor i en 3 vær. og ja hvis der kommer en mere så må vi rykke lidt rundt så børnene får det store vær. eller ja flytte.. men det koster fandme også

ja..vi bor i en tre vær...det er lidt trangt, vi prøver at finde noget andet her i vanløse, det koster bare røven ud af bukserne....

Anmeld

22. maj 2011

Shibby

Nice..Altid godt at høre! Den bedste måde at starte et møde på er med et grin!

Anmeld

22. maj 2011

Hollybaby

Livas mor skriver:

Jeg har jo som sagt Liva på 18 måneder og bor også i Nordvest, så ville være super hvis vi kunne få stablet en par piger sammen og mødes med alle vores skønne børn..

Hvor pudsigt, du også bor i Nordvest Jeg er som sagt rigtig frisk på at stable et møde på banen, for alle som er friske!

Anmeld

11. juli 2011

line83

opper den ligé den døde desværre lidt sidst....men stadig frisk på at lære nogle søde tøser at kende¨

Anmeld

26. juli 2011

Trinemusen

Jeg vil altså også lige melde mig på banen her

Er fra jylland, og kender bare INGEN mennesker på sjælland. PIV

-OG jeg keeeder mig!! Mangler virkelig nogle søde tøser at hygge med til cafe' ture,shopping,baby aktiviteter,træning,byture evt parmiddage osv osv. 

Jeg er har termin på torsdag, så bebse kommer snart Glæææder mig!

Min kæreste kender gud og hver mand.. hans omgangskreds er stor. men sidder altså bare her og kukkelure.. går dog en del i fitness center, men det har ikke rigtig givet pote med bekendtskaber endnu - til trods for at jeg er MEGET åben/udadvendt

Gang i mig! 

Hvis nogen har lyst til noget så skriv endelig her, eller smid et brevHugs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.