Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
anja89 skriver: Ja det er det nemlig Jeg er stadig på barsel (har fået lov at gå hjemme) til min mindste pige starter i vuggestue d. 1/8
Ja det er det nemlig
Jeg er stadig på barsel (har fået lov at gå hjemme) til min mindste pige starter i vuggestue d. 1/8
det var da dejligt
Hvad laver du når du ikke er på barsel?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
line83 skriver: det var da dejligt Hvad laver du når du ikke er på barsel?
Jeg har desværre ikke været igang med noget siden jeg gik på barsel med sofie
Men efter min barsel skal jeg i noget praktik og senere håber jeg på at starte uddannelse til maler
Hej
Du er velkommen til at skrive her også
Jeg hedder Henriette, er 25 år - bor med min kæreste på 28 år sammen har vi Noam på 6 mdr og ydermere har jeg Clara på 6 år fra et tidligere forhold.
Jeg er uddannet pædagog og bor i Køge
anja89 skriver: Jeg har desværre ikke været igang med noget siden jeg gik på barsel med sofie Men efter min barsel skal jeg i noget praktik og senere håber jeg på at starte uddannelse til maler
okay...det bliver da spændende for dig at komme igang igen så
henh01 skriver: Hej Du er velkommen til at skrive her også Jeg hedder Henriette, er 25 år - bor med min kæreste på 28 år sammen har vi Noam på 6 mdr og ydermere har jeg Clara på 6 år fra et tidligere forhold. Jeg er uddannet pædagog og bor i Køge
hej henriette
Er du så stadig på barsel?
line83 skriver: okay...det bliver da spændende for dig at komme igang igen så
Ja meget..
Hvad laver du ud over at passe din lille guldklump
line83 skriver: hej henriette Er du så stadig på barsel?
Ja det er jeg.. Skal starte job op d. 3 okt
anja89 skriver: Ja meget.. Hvad laver du ud over at passe din lille guldklump
Jeg har også oliver fra et tidligere forhold, så han snupper også en del af min tid...Ellers går jeg til zumba 5 gange om ugen
ellers shopping og cafe-besøg syntes jeg også er ret hyggeligt..og dig?
henh01 skriver: Ja det er jeg.. Skal starte job op d. 3 okt
Okay
Hvad laver du i din fritid?
line83 skriver: Jeg har også oliver fra et tidligere forhold, så han snupper også en del af min tid...Ellers går jeg til zumba 5 gange om ugen ellers shopping og cafe-besøg syntes jeg også er ret hyggeligt..og dig?
Lyder hyggeligt med zumba..
Jeg nyder at tage en tur på cafe eller bare ud og shoppe lidt..
Dog laver jeg ikke så meget "sport" da jeg er alene med pigerne i hverdagen.. Tidligere har jeg dog redet en del men er nogle år siden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128