Veninder søges-kbh og omegen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.419 visninger
111 svar
0 synes godt om
30. april 2011

line83

Hej alle i dejlige tøser.

Jeg står og søger veninder i kbh og omegn med eller uden børn.  Lidt om mig:

Mit navn er Line, er 27 år og bor sammen med min forlovede og vores søn Andreas på 6 mdr i Vanløse. Jeg har også oliver på knap 6 år fra et tidligere forhold, der bor hos os hver anden uge Jeg er lige blevet færdiguddannet som sundhedsservicesekretær, og skal ud og finde et job når min barsel er slut her til september.

Jeg vil meget gerne møde nogle flere tøser. Alder har ingen grænse, børn eller ingen børn er også ligemeget.. Bare kemien er der, og vi kan snakke super sammen, så skal det nok gå

Håber at høre fra nogle herinde fra..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

LSU

Hej. Du skal være velkommen til at skrive til mig, venindes er altid skønne. :-) Jeg er 25 år, bor i Vallensbæk med min forlovede, som har tre børn fra et tidligere forhold i alderen 3-11 år. Men skriv endelig hvis du er frisk på at lære hinanden at kende. :-)

Anmeld

30. april 2011

mortilnoahogmelina

Hej
Du er os meget velkommen til at skrive til mig .
Jeg bor i herlev med min forlovede jeg har en søn på 4 måneder . Jeg er 21 . OG til dagligt arbejder jeg i en toys r us , som salgsassistenp elev .
Skriv endelig .
Knus fra Pernille med Noah

Anmeld

30. april 2011

Bellinda89

Veninder man kan jo aldrig få for mange af (:

Så du må også meget gerne skrive til mig

Jeg er 22 år , bor sammen med min kæreste i Frederikssund , sammen har vi vores datter på 15 måneder

Anmeld

1. maj 2011

Livas mor

Hej

Jeg er 27 år (liiige om lidt), forlovet med Zakarias som jeg skal giftes med d. 28. maj 2011 og sammen har vi Liva på 18 måneder. Vi bor i en dejlig andel i København nv, og elsker at bo i byen.

Jeg er færdiguddannet sygeplejerske til februar 2012, og er pt. i klinik som psykiatrisk sygeplejerske på en lukket afdeling. Jeg har ingen nære veninder som har børn, og desværre fungerede min mødregruppe ikke så godt, så kunne godt ønske mig flere veninder med børn.

Vi kunne jo evt. mødes et par stykker af gangen, hvis det var en ide?

Mange knus

Rikke

Anmeld

1. maj 2011

line83

Pv86 skriver:

Hej. Du skal være velkommen til at skrive til mig, venindes er altid skønne. :-) Jeg er 25 år, bor i Vallensbæk med min forlovede, som har tre børn fra et tidligere forhold i alderen 3-11 år. Men skriv endelig hvis du er frisk på at lære hinanden at kende. :-)

hejsa

tak for dit svar

Ja er da frisk på at lære hinanden at kende fortæller du ikke lidt mere om dig selv??

knus Line

Anmeld

1. maj 2011

line83

Pernille08 skriver:

Hej
Du er os meget velkommen til at skrive til mig .
Jeg bor i herlev med min forlovede jeg har en søn på 4 måneder . Jeg er 21 . OG til dagligt arbejder jeg i en toys r us , som salgsassistenp elev .
Skriv endelig .
Knus fra Pernille med Noah

hej pernille

Tak for dit svar

Herlev er jo dejlig tæt på hvor vi bor Så vil da smadder gerne lære dig at kende

knus Line

Anmeld

1. maj 2011

line83

CelinasMoarh skriver:

Veninder man kan jo aldrig få for mange af (:

Så du må også meget gerne skrive til mig

Jeg er 22 år , bor sammen med min kæreste i Frederikssund , sammen har vi vores datter på 15 måneder

nej er nemlig rigtig Gode veninder/venner kan man altid bruge

Hvad laver du til hverdag?

Knus Line

Anmeld

1. maj 2011

line83

Livas mor skriver:

Hej

Jeg er 27 år (liiige om lidt), forlovet med Zakarias som jeg skal giftes med d. 28. maj 2011 og sammen har vi Liva på 18 måneder. Vi bor i en dejlig andel i København nv, og elsker at bo i byen.

Jeg er færdiguddannet sygeplejerske til februar 2012, og er pt. i klinik som psykiatrisk sygeplejerske på en lukket afdeling. Jeg har ingen nære veninder som har børn, og desværre fungerede min mødregruppe ikke så godt, så kunne godt ønske mig flere veninder med børn.

Vi kunne jo evt. mødes et par stykker af gangen, hvis det var en ide?

Mange knus

Rikke

Hejsa

tak for dit svar

Vi går heller ikke i mødregruppe, da andreas desværre har haft et voldsomt sygdomsforløb, men er heldigvis på højkant nu

Så syntes det lyder som en rigtig god ide at mødes nogen stykker

knus Line

Anmeld

1. maj 2011

mortilnoahogmelina

line83 skriver:

hej pernille

Tak for dit svar

Herlev er jo dejlig tæt på hvor vi bor Så vil da smadder gerne lære dig at kende

knus Line

DEt lyder dejligt jeg er os åben over for at lære dig at kende .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.