Veninder søges-kbh og omegen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

karina pigen

line83 skriver:

Jeg er også selv igang med træning..mangler at tabe 11 kg...har tabt de første syv kilo..syntes det går langsomt fremad..

hvilken slags træning dyrker du?

jeg går primært til zumba, de dage hvor der ikke er zumba står den bare på alm styrketræning....

jeg skal begynde til morbarn hold.. og så spinning!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

line83

karina pigen skriver:

jeg skal begynde til morbarn hold.. og så spinning!!

okay

Spinning skulle give super godt har jeg hørt...har aldrig prøvet det selv...

Hvad laver du når du ikke er på barsel?

Anmeld

22. maj 2011

karina pigen

line83 skriver:

okay

Spinning skulle give super godt har jeg hørt...har aldrig prøvet det selv...

Hvad laver du når du ikke er på barsel?

jeg er pædagog i en fritids og ungdoms klub i KBH.. overvejer dog at skifte til vuggestue da arbejdes tiderne er noget møg når man har en lille en..

hvad med dig?

Anmeld

22. maj 2011

Shibby

Interessere mig ikke vildt meget for fitness,til gengæld er jeg frisk på at tage på muserum,cafe,i biografen,comedy zoo eller noget i den dur 

Anmeld

22. maj 2011

Hollybaby

Livas mor skriver:

Nu er vi jo en masse der har meldt os snart.. Måske man skulle overveje at mødes alle dem som har lyst?

Nu kommer det gode vej jo snart, og man kan jo benytte byens mange store parker med legepladser til børnene og skyggesteder til de helt mindste!

Knus Rikke

Hej

Må jeg lige melde mig med her

Vil rigtig gerne mødes med andre mødre i kbh. Jeg har en pige på 16 måneder, og bor i Kbh NV. Legeplads ville da være ideelt

Anmeld

22. maj 2011

Livas mor

Hollybaby skriver:

Hej

Vil rigtig gerne mødes med andre mødre i kbh. Jeg har en pige på 16 måneder, og bor i Kbh NV. Legeplads ville da være ideelt

Jeg har jo som sagt Liva på 18 måneder og bor også i Nordvest, så ville være super hvis vi kunne få stablet en par piger sammen og mødes med alle vores skønne børn..

Anmeld

22. maj 2011

line83

karina pigen skriver:

jeg er pædagog i en fritids og ungdoms klub i KBH.. overvejer dog at skifte til vuggestue da arbejdes tiderne er noget møg når man har en lille en..

hvad med dig?

okay ja...det kan jeg godt forstå..det hele skal jo passe sammen

Jeg er sundhedsservicesekretær, men var lige blevet færdig uddannet da jeg fandt ud af at jeg var gravid med andreas, så skal ud og finde et job, så snart vi får en vuggestueplads, forhåbentlig til september hvor min barsel slutter, men nu bor vi jo i kbhs kommune så kan godt forvente at vente længe på en plads...

Anmeld

22. maj 2011

line83

Hollybaby skriver:

Hej

hejsa

En tur på legeplads lyder som en fin ide Især nu hvor vejret( forhåbentlig) er til det

Anmeld

22. maj 2011

line83

Livas mor skriver:

Jeg har jo som sagt Liva på 18 måneder og bor også i Nordvest, så ville være super hvis vi kunne få stablet en par piger sammen og mødes med alle vores skønne børn..

ja det kunne bare være super hyggeligt

Anmeld

22. maj 2011

line83

Shibby skriver:

Interessere mig ikke vildt meget for fitness,til gengæld er jeg frisk på at tage på muserum,cafe,i biografen,comedy zoo eller noget i den dur 

Gør jeg nu heller ikke super meget..har dog indset at jeg ikke får tabt mig ved at ligge på sofaen

comedy zoo er altid et sikkert hit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.