Veninder søges-kbh og omegen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

mortilnoahogmelina

line83 skriver:

ja det var bare så øv Han fik rs-virus, som udviklede sig til at hans ene lunge klappede sammen, så de blev nødt til at ligge ham i kunstigt koma i seks døgn

Hold da op . Sikke en omgang i har været igennem
Men dejligt han er på høj kant igen .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

TineA

Hej ja, veninder kan man da aldrig få for mange af specielt veninder der står i samme situation som en selv.Jeg hedder Tine og er 22 år, jeg har sammen med min mand Robin, William på 8 mdr præcis vi bor alle tre i en lejlighed på Fredeiksberg helt ud til Vanløse, så vi er jo meget tæt på hinanden Jeg er pæd. Medhjælper på en stor SFO på Frb og skal starte på arbejde til september, så er barslen slut. Du skal være mere end velkommen til at skrive (og privat) til mig! Knus Tine ...

Anmeld

1. maj 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Jeg vil da også melde mig på banen.

Jeg er 24 år, bor på vesterbro, med min kæreste og vores søn Vito på lige knap 2 år.

Jeg starter på uddannelse den 24 maj.

Jeg designer og sy børnetøj i min fritid.

Er nysgerrig af natur, og kan godt lide at lære, og være åbne for nye ting.

Snakker en del, og nyder at være spontan, og elsker når folk banker på min dør, bare lige for at få en kop kaffe og en hygge sludder, uden at det skal være planlagt 10 uger i forvejen

Jeg er tilflytter til kbh, så selvom jeg har boede her i over 2 år, må jeg nok erkende, at der mit arbejde har ligget langt væk, har tiden til at lære nye mennesker at kende ikke været der..

men jeg er klar nu

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

1. maj 2011

Bellinda89

line83 skriver:

okay

Jeg satser selv på at starte på hf efter min barsel hvis der ikke lige dukker et spændende job op

Hvad er dine planer efter hf?

Det er at starte på sygeplejeske udd.. og derefter jordmoder... 

Så det blir noget af et udd forløb

Men HF åbner jo op for så mange muligheder , så det kan jo sagtens ændre sig endnu

Hvornår er du færdig med din barsel ?

Anmeld

1. maj 2011

LSU

line83 skriver:

okay

Så har i da også fuldt hus

Øv at være uden job....hvad får du så tiden til at gå med nu?

Ja det må man sige, men det er da bare skønt med noget liv i huset. Og så skal vi jo også have børn sammen, når den tid kommer. :-) Jamen vi er lige flyttet, så lige nu går min tid med det. Men ellers kan jeg altid finde på noget at lave... Men det er jo helt klart 1 prioritet at finde et arbejde. Har også to kommende jobsamtaler, så håber på det bedste :-) Hvor længe har du barsel endnu? Og så lige at du planlægger at tage en HF, har du nogle specifikke planer efter den så?

Anmeld

2. maj 2011

line83

numsefisk skriver:

Jeg vil da også melde mig på banen.

Jeg er 24 år, bor på vesterbro, med min kæreste og vores søn Vito på lige knap 2 år.

Jeg starter på uddannelse den 24 maj.

Jeg designer og sy børnetøj i min fritid.

Er nysgerrig af natur, og kan godt lide at lære, og være åbne for nye ting.

Snakker en del, og nyder at være spontan, og elsker når folk banker på min dør, bare lige for at få en kop kaffe og en hygge sludder, uden at det skal være planlagt 10 uger i forvejen

Jeg er tilflytter til kbh, så selvom jeg har boede her i over 2 år, må jeg nok erkende, at der mit arbejde har ligget langt væk, har tiden til at lære nye mennesker at kende ikke været der..

men jeg er klar nu

hejsa

Hvilken uddannelse skal du starte på??

Men vil da meget gerne lære dig at kende og måske en dag en ses

Du er velkommen til at skrive privat til mig

kh Line

Anmeld

2. maj 2011

line83

Pv86 skriver:

Ja det må man sige, men det er da bare skønt med noget liv i huset. Og så skal vi jo også have børn sammen, når den tid kommer. :-) Jamen vi er lige flyttet, så lige nu går min tid med det. Men ellers kan jeg altid finde på noget at lave... Men det er jo helt klart 1 prioritet at finde et arbejde. Har også to kommende jobsamtaler, så håber på det bedste :-) Hvor længe har du barsel endnu? Og så lige at du planlægger at tage en HF, har du nogle specifikke planer efter den så?

Det bliver da spændende med dine to job-samtaler

Jeg har til september, men da ikke ligefrem vrimler med vuggestue-pladser her i vanløse så bliver min barsel nok lidt længere...

Ja måske....bliver kun hvis jeg ikke kan finde noget job....hvilket nok kan blive svært med min uddannelse Jeg vil rigtig gerne læse medicin, men er jo rigtig mange år på skolebænken, ( og for ikke at nævne SU), så er lidt noget min kæreste også skal syntes er en god ide

Anmeld

2. maj 2011

line83

CelinasMoarh skriver:

Det er at starte på sygeplejeske udd.. og derefter jordmoder... 

Så det blir noget af et udd forløb

Men HF åbner jo op for så mange muligheder , så det kan jo sagtens ændre sig endnu

Hvornår er du færdig med din barsel ?

okay Lyder da spændende, og som du selv skriver et langt forløb..Men skulle du skifte mening så er der jo mange andre mulgheder med en hf

Jeg er færdig med min barsel til september

Anmeld

2. maj 2011

line83

Pernille08 skriver:

Hold da op . Sikke en omgang i har været igennem
Men dejligt han er på høj kant igen .

ja det er bare rigtig dejligt...troede ærligt talt ikke vi ville få ham med hjem.. Så det er ren lykke nu

Anmeld

2. maj 2011

line83

Miss T skriver:

Hej Line

Jeg har to piger fra henholdsvis 15. januar 09 og 15. juli 10 . Er lige fyldt 33 og bor i Virum sammen med min mand.

Arbejder på Øjenafdelingen på Glostrup Hospital, hvor jeg har en stilling som souschef for lægesekretærerne. Jeg har lige afsluttet min barsel, men ved tid og lejlighed er jeg da frisk på et møde.

Elsker motion, håndbold, fodbold og løb, så p.t. forsøger jeg at tabe alle graviditetskiloene fra to graviditeter i rap..

hejsa

Jeg arbejder selv på at komme af med de overflødige kg efter at ha været gravid..Det lyder spændende med dit arbejde, går udfra at du er uddannet lægesekretær??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.