Veninder søges-kbh og omegen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

Miss T

hejsa

Jeg arbejder selv på at komme af med de overflødige kg efter at ha været gravid..Det lyder spændende med dit arbejde, går udfra at du er uddannet lægesekretær??

Dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste der kæmper

Ja jeg blev udlært i 2003 i Århus, hvor jeg arbejdede i 5 års tid på skadestuen og flyttede så til Kbh i 2007 da jeg fandt min mand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

AndreasMor84

Jeg er fra 2860... ikke langt fra Vanløse. Skriv gerne en PB

Anmeld

2. maj 2011

mortilnoahogmelina

line83 skriver:

ja det er bare rigtig dejligt...troede ærligt talt ikke vi ville få ham med hjem.. Så det er ren lykke nu

Puha hold da op . Men virkelig dejligt at i fik det .
Og man lære meget at sådan en situation i hvertfald at sætte pris på sit barn i alles højeste grad .

Anmeld

2. maj 2011

anja89

line83 skriver:

Hej alle i dejlige tøser.

Jeg står og søger veninder i kbh og omegn med eller uden børn.  Lidt om mig:

Mit navn er Line, er 27 år og bor sammen med min forlovede og vores søn Andreas på 6 mdr i Vanløse. Jeg har også oliver på knap 6 år fra et tidligere forhold, der bor hos os hver anden uge Jeg er lige blevet færdiguddannet som sundhedsservicesekretær, og skal ud og finde et job når min barsel er slut her til september.

Jeg vil meget gerne møde nogle flere tøser. Alder har ingen grænse, børn eller ingen børn er også ligemeget.. Bare kemien er der, og vi kan snakke super sammen, så skal det nok gå

Håber at høre fra nogle herinde fra..

Hej

Jeg er da klar på nye venner..

Lidt om mig.

Jeg hedder Anja er 22 år og forlovet med martin på 19.

Jeg bor i Brønshøj alene med mine to piger fra tidligere forhold..   Mig og kæresten er dog ved at undersøge om vi har mulighed for at flytte sammen

Jeg har sofie på 3 år som er hos sin far hver anden weekend og så har jeg isabell på 1 år (den 16 maj) som ikke ser sin far da han ikke ønsker at kendes ved hende eller anerkende faderskabet....

Men du er meget velkommen til at skrive vis du har lyst.. Er andre selvfølig også

Hilsen Anja

Anmeld

3. maj 2011

line83

Miss T skriver:

Dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste der kæmper

Ja jeg blev udlært i 2003 i Århus, hvor jeg arbejdede i 5 års tid på skadestuen og flyttede så til Kbh i 2007 da jeg fandt min mand

nej er du bestemt ikke...

hvilken slags motion dyrker du?

Anmeld

3. maj 2011

line83

anja89 skriver:

Hej

Jeg er da klar på nye venner..

Lidt om mig.

Jeg hedder Anja er 22 år og forlovet med martin på 19.

Jeg bor i Brønshøj alene med mine to piger fra tidligere forhold..   Mig og kæresten er dog ved at undersøge om vi har mulighed for at flytte sammen

Jeg har sofie på 3 år som er hos sin far hver anden weekend og så har jeg isabell på 1 år (den 16 maj) som ikke ser sin far da han ikke ønsker at kendes ved hende eller anerkende faderskabet....

Men du er meget velkommen til at skrive vis du har lyst.. Er andre selvfølig også

Hilsen Anja

Hej Anja

Brønshøj er jo rigtig tæt på hvor vi bor..

Er du stadig på barsel?

Anmeld

3. maj 2011

line83

Pernille08 skriver:

Puha hold da op . Men virkelig dejligt at i fik det .
Og man lære meget at sådan en situation i hvertfald at sætte pris på sit barn i alles højeste grad .

ja bestemt! Plus de er meget mere skrøbelige end man lige går og regner med....

Anmeld

3. maj 2011

mortilnoahogmelina

line83 skriver:

ja bestemt! Plus de er meget mere skrøbelige end man lige går og regner med....

JA det kunne jeg virkelig godt forstille mig .
Men synes os mange siger babyer kan holde og tåle utrolig meget . BAre ikke hvad som helst

Anmeld

3. maj 2011

Miss T

line83 skriver:

nej er du bestemt ikke...

hvilken slags motion dyrker du?

Primært håndbold, løb... indtil videre

Anmeld

3. maj 2011

anja89

line83 skriver:

Hej Anja

Brønshøj er jo rigtig tæt på hvor vi bor..

Er du stadig på barsel?

Ja det er det nemlig

Jeg er stadig på barsel (har fået lov at gå hjemme) til min mindste pige starter i vuggestue d. 1/8

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.