Veninder søges-kbh og omegen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

line83

Pernille08 skriver:

DEt lyder dejligt jeg er os åben over for at lære dig at kende .

super Nu er vores unger også nogenlunde jævnaldrende

Går i i mødregruppe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

mortilnoahogmelina

line83 skriver:

super Nu er vores unger også nogenlunde jævnaldrende

Går i i mødregruppe?

. DEjligt .
Ja det gør vi 1 gang om ugen .
Hvad med jer ?

Anmeld

1. maj 2011

Bellinda89

line83 skriver:

nej er nemlig rigtig Gode veninder/venner kan man altid bruge

Hvad laver du til hverdag?

Knus Line

Lige nu arbejder jeg som rengørings medarbejder på et plejehjem

Skal igang med HF efter sommerferien

Anmeld

1. maj 2011

LSU

line83 skriver:

hejsa

tak for dit svar

Ja er da frisk på at lære hinanden at kende fortæller du ikke lidt mere om dig selv??

knus Line

Jamen hvad skal jeg dog skrive. Jeg er uddannet pædagog, men arbejdsløs i øjeblikket.Jeg har altid været meget aktiv... Har spillet fodbold i mange år. Derudover så holder jeg meget af at tage på café, og masser af hygge derhjemme. Så har vi en hund som tager masser af tid.Min forlovede hedder Morten og er 31, jeg selv hedder Pernille og er, som tidligere skrevet, 25 år. Vi har været sammen i knap fire år. Mortens den ældste dreng har vi en uge ad gangen og hans pige og yngste dreng er hos os hver anden weekend. Det var lidt om mig. :-)

Anmeld

1. maj 2011

line83

Pernille08 skriver:

. DEjligt .
Ja det gør vi 1 gang om ugen .
Hvad med jer ?

Det gør vi desværre ikke mere, andreas blev alvorligt syg mellem jul og nytår..og derefter gik det bare lidt i opløsning, så derfor kunne det være rart for ham at se andre babyer

Anmeld

1. maj 2011

line83

CelinasMoarh skriver:

Lige nu arbejder jeg som rengørings medarbejder på et plejehjem

Skal igang med HF efter sommerferien

okay

Jeg satser selv på at starte på hf efter min barsel hvis der ikke lige dukker et spændende job op

Hvad er dine planer efter hf?

Anmeld

1. maj 2011

line83

Pv86 skriver:

Jamen hvad skal jeg dog skrive. Jeg er uddannet pædagog, men arbejdsløs i øjeblikket.Jeg har altid været meget aktiv... Har spillet fodbold i mange år. Derudover så holder jeg meget af at tage på café, og masser af hygge derhjemme. Så har vi en hund som tager masser af tid.Min forlovede hedder Morten og er 31, jeg selv hedder Pernille og er, som tidligere skrevet, 25 år. Vi har været sammen i knap fire år. Mortens den ældste dreng har vi en uge ad gangen og hans pige og yngste dreng er hos os hver anden weekend. Det var lidt om mig. :-)

okay

Så har i da også fuldt hus

Øv at være uden job....hvad får du så tiden til at gå med nu?

Anmeld

1. maj 2011

mortilnoahogmelina

line83 skriver:

Det gør vi desværre ikke mere, andreas blev alvorligt syg mellem jul og nytår..og derefter gik det bare lidt i opløsning, så derfor kunne det være rart for ham at se andre babyer

Ej hvor dog træls . Hvad fejlede det lille pus ?
Men jeg di frisk på at mødes

Anmeld

1. maj 2011

line83

Pernille08 skriver:

Ej hvor dog træls . Hvad fejlede det lille pus ?
Men jeg di frisk på at mødes

ja det var bare så øv Han fik rs-virus, som udviklede sig til at hans ene lunge klappede sammen, så de blev nødt til at ligge ham i kunstigt koma i seks døgn

Anmeld

1. maj 2011

Miss T

Hej Line

Jeg har to piger fra henholdsvis 15. januar 09 og 15. juli 10 . Er lige fyldt 33 og bor i Virum sammen med min mand.

Arbejder på Øjenafdelingen på Glostrup Hospital, hvor jeg har en stilling som souschef for lægesekretærerne. Jeg har lige afsluttet min barsel, men ved tid og lejlighed er jeg da frisk på et møde.

Elsker motion, håndbold, fodbold og løb, så p.t. forsøger jeg at tabe alle graviditetskiloene fra to graviditeter i rap..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.