Runa 11 måneder...what!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

dorthemus

Caroline86 skriver:

jeg krydser mine poter, smukke!

Jeg var i øvrigt selv et af de børn der ikke spiste ret meget (det var bare overalt og ikke kun i vugger/børnehave)... men jeg er da kommet ret godt efter det gnæk gnæk sagde damen mens hun klappede sig på tønden og åd endnu et stykke chokolade hahaha

Ja her begrænser spisevægringen sig heller ikke kun til vuggeriet...det er samme scenarie hjemme

Altså nu får jeg jo også lyst til chokolade ...satme ærgeligt at ungen er puttet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Caroline86

dorthemus skriver:

Ja her begrænser spisevægringen sig heller ikke kun til vuggeriet...det er samme scenarie hjemme

Altså nu får jeg jo også lyst til chokolade ...satme ærgeligt at ungen er puttet.

men noget må der komme indenbords når frøken listig tager så fint på jeg kan godt forstå det er frustrerende.. jeg HADER når Laura ikke vil spise.. men de er nu ret gode til at styre det selv!

Jeg sender dig lige en virtuel chokoladefrø eller 4

Anmeld

27. april 2011

dorthemus

sne190810 skriver:

Næææ, hvorfor skulle du også det? Når du kan ha' hænderne fulde ..  

Ja, altså meget er ikke sket siden i var her sidst. Indretningsmæssigt. Det er jo de store indkøb jeg skal igang med nu .. Sofa, tv, reol/vægarrangement i stuen, køkken-ø osv. Dvs ting som jeg liiiige skal tænke igennem en ekstra gang før jeg begiver mig ud i det vilde shopping-rus.  Ellers kan det snildt ende galt.

Ps. Der er frembrud i munden, på datteren min!!!! Opdagede det her til aften, en tand er ved at titte frem højre side, nedenfor!

NÆHHHHHHHH endelig!!!  Årh de får bare det skønneste udtryk med den lille pløk i munden... fingre for, at hun ikke blir pyller.

Det er sgu fedt at indrette...OG SHOPPE!!! Glæder mig til at se hvad du vælger

Anmeld

27. april 2011

dorthemus

Caroline86 skriver:

men noget må der komme indenbords når frøken listig tager så fint på jeg kan godt forstå det er frustrerende.. jeg HADER når Laura ikke vil spise.. men de er nu ret gode til at styre det selv!

Jeg sender dig lige en virtuel chokoladefrø eller 4

DEt må være al den grød...og al det smør hun få

Hun har aldrig spist de ting jeg nævnte..har slet ikke nysgerrigheden omkring mad. Er det ikke mærkeligt?

IHHHHH CAROLINE!!!! Du må da ikke vedhæfte billeder af chokolade når jeg ikke kan få no´ed nuuuuuuuu

Anmeld

27. april 2011

dorthemus

Lou87 skriver:

Hvor er hun dejlig og har samtidigt bare et skønt bandit blik

Haha ja hun er nemlig lige præcis en lille bandit

Tak

Anmeld

27. april 2011

Rosa

MUMS filibaba, for en steg!!! 

Jamen altså, jeg nød hvert eneste billede, og hun er bestemt en stædig og viljefast ung frøken - det er jeg vild med!!!

Knus fra det tusmørke Jylland

Anmeld

27. april 2011

dorthemus

Rosa skriver:

MUMS filibaba, for en steg!!! 

Jamen altså, jeg nød hvert eneste billede, og hun er bestemt en stædig og viljefast ung frøken - det er jeg vild med!!!

Knus fra det tusmørke Jylland

Taaaak Rosa  Det er jeg også vild med

Nu blir din dejlige STORE dreng jo et år lige om lidt ...og så skal du giftes  Hvor er det vildt!!! Glæder mig til billedspam af begge begivenheder

Anmeld

27. april 2011

Rosa

Taaaak Rosa  Det er jeg også vild med

Nu blir din dejlige STORE dreng jo et år lige om lidt ...og så skal du giftes  Hvor er det vildt!!! Glæder mig til billedspam af begge begivenheder

Håhå! Du slipper heller ikke, jeg skal spamme jer så fuld af bryllupsbilleder at I får kvalme af det 

Anmeld

27. april 2011

Frøken J.

Nej hvor er hun bare en lækker lille én!

Anmeld

27. april 2011

dorthemus

Rosa skriver:

Håhå! Du slipper heller ikke, jeg skal spamme jer så fuld af bryllupsbilleder at I får kvalme af det 

Er især spændt på den famøse kjole

Og du spammer bare løs...jeg kan tage det, hahaaaaa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.