Runa 11 måneder...what!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

Caroline86

Åh, fantastiske Runa! Hun er simpelthen en lækkermås Forstår intet af at hun er så stor allerede! tiden går bare alt alt for stærkt... Jeg glæder mig til næste spam med fødselsdag.. jubii!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

mor-til-en-dejlig-baby

GUD! hvor hun er kær!

Anmeld

27. april 2011

dorthemus

Valle81 skriver:

Hun er simpelthen helt uimodståelig dejlig:0)

Jeg smelter når jeg ser hende og så minder hun mig så meget om Anton med de store øjne der bare kigger helt ind i en - hendes frække smilog så måtte jeg vise billedet fra værelset hvor alt var hevet ud af skufferne til Kenny, for det er bare Anton - men her er det bare køkkenskabe og skuffer der bliver tømt:0)

Hun er alt for lækker:0)

Åhr tak  Ja hun kan se lige igennem én

Haha hvor sjovt! Runa er ligeglad med køkkenet, men kan rasere sit værelse på 10 sekunder

Anmeld

27. april 2011

dorthemus

grinny skriver:

Hvor er hun bare skøn og hold da op hvor tiden går hurtigt 

Tak  Ja, den gør så...piiiiiv!!!

Anmeld

27. april 2011

Sildefisk

Skøn pige du har

Anmeld

27. april 2011

Vial

Tillykke med de 11 (nå nej, det har jeg jo allerede skrevet.. )..

Har jo set alle billederne før, men det bliver de ikke mindre gode af. Hun er altså en charmer.. Glæder mig til at se hende og hendes mor om en måneds tid.

Anmeld

27. april 2011

dorthemus

Malene84 skriver:

iiihhh smukke.... tillykke med smuksakken, hun er altså bare noget ganske særligt. Hun er bare enormt dejlig at se på!!! Vildt at tiden går så stærkt!

Uh, ja... hun er da godt nok stædig hvis hun stadig ikke spiser efter 5 uger - hende får du da problemer med, når hun bliver teen

Lyder spændende med din nye jobtitel, nu som vugge-gog!!! Skriv endelig hvordan det er at starte efter barsel - venter selv spændt på hvordan det mon er.

(elsker billedet hvor hun ligger på gulvet og alt roder omkring hende - jo lige præcis en drømmeverden for små børn)

Tusind tak, Malene  Ja hun er vildt stædig omkring det mad...igår spiste hun ikke mellem 7.30 og 15.30!!!  Det er mega hårdt og jeg har været helt nede i kælderen over det  Sp var her idag og hun har den sidste måned alligevel taget 450 g på, dét hjalp på humøret

Elsker også det værelse..der er blevet så hyggeligt, og jeg elsker at hun kan lege derinde i 100 år mens jeg står i køkkenet og laver mad

Ja jeg skal sgu i vugger  Hvordan går det med drengene?? Min veninde har vist ferie i denne uge. Og har du fået job?

Anmeld

27. april 2011

LISBETH:-)

den dejligste lille Runa!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

27. april 2011

dorthemus

majbritm skriver:

Hvor er hun skøn Og sikke en masse lækkert hår

Mange tak  Ja det er også lige pludselig kommet

Anmeld

27. april 2011

dorthemus

DK skriver:

Ejjj hun er lækker! Og så stoooor! Jeg elsker billedet af jer to sammen hvor hun strutter med sin lækre babybooty og det andet billede hvor hun er helt væk mellem alle legesagerne på hendes værelse!!

Taaaaak  Hahaha ja, hun kan splitte det værelse ad på ingen tid, men også bruge rigtig lang tid derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.