Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dorthe du fødte jo igår... Det føltes sådan... Hvor er Runa bare skøn på billederne...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver: Åh, fantastiske Runa! Hun er simpelthen en lækkermås Forstår intet af at hun er så stor allerede! tiden går bare alt alt for stærkt... Jeg glæder mig til næste spam med fødselsdag.. jubii!
Åh, fantastiske Runa! Hun er simpelthen en lækkermås Forstår intet af at hun er så stor allerede! tiden går bare alt alt for stærkt... Jeg glæder mig til næste spam med fødselsdag.. jubii!
TAK, Caroline Ja jeg forstår det sgu heller ikke...og det går bare så stærkt i øjeblikket. Man blinker og så kan de noget nyt
...men det kender du jo alt til
den-lykkeligste skriver: GUD! hvor hun er kær!
GUD! hvor hun er kær!
Tak
Hun er bare en dejlig, bestemt lille dame! Rigtig fantastiske billeder af en glad glad pige ..
myr81 skriver: Skøn pige du har
Skøn pige du har
Tak, det synes jeg også
dorthemus skriver: TAK, Caroline Ja jeg forstår det sgu heller ikke...og det går bare så stærkt i øjeblikket. Man blinker og så kan de noget nyt ...men det kender du jo alt til
åha ja... det kender vi godt Laura arbejder i øvrigt på bisse nr. 7 og 8 nu! så gik det pludselig stærkt alligevel (men stadig ligeså meget bøvl med dem, desværre )
KaMa skriver: Tillykke med de 11 (nå nej, det har jeg jo allerede skrevet.. ).. Har jo set alle billederne før, men det bliver de ikke mindre gode af. Hun er altså en charmer.. Glæder mig til at se hende og hendes mor om en måneds tid.
Tillykke med de 11 (nå nej, det har jeg jo allerede skrevet.. )..
Har jo set alle billederne før, men det bliver de ikke mindre gode af. Hun er altså en charmer.. Glæder mig til at se hende og hendes mor om en måneds tid.
Tak Ja, og tak fordi du lige mindede mig om det
Ja det glæder jeg mig også til
lisbeth2910 skriver: den dejligste lille Runa!!!!!!!!!!!!!!!
den dejligste lille Runa!!!!!!!!!!!!!!!
TAK
MoarJ skriver: Dorthe du fødte jo igår... Det føltes sådan... Hvor er Runa bare skøn på billederne...
Ja det synes jeg også Tak
sne190810 skriver: Hun er bare en dejlig, bestemt lille dame! Rigtig fantastiske billeder af en glad glad pige ..
Tak Louise Det er hun nemlig...lige præcis
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128