Runa 11 måneder...what!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

dorthemus

Secrets skriver:

Nej hvor er hun bare en lækker lille én!

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Becks

Det er hvad jeg tænker om den lille fis, som slet ikke er så lille mere!

Hun er bare så lækker skøn altså..

Jeg håber hun kommer efter det med maden, det er aldrig sjovt.. Min veninde har jo gået til diætist med min gudsøn de sidste 1½ år nu.. Han er endelig ved og snegle sig på 12,5 kg (Han er 3) Det er utroligt hvad de små kan leve på, på en dag.. Krydser for nusgerrigheden til maden dukker op snart

Anmeld

28. april 2011

dorthemus

Tutter skriver:

Det er hvad jeg tænker om den lille fis, som slet ikke er så lille mere!

Hun er bare så lækker skøn altså..

Jeg håber hun kommer efter det med maden, det er aldrig sjovt.. Min veninde har jo gået til diætist med min gudsøn de sidste 1½ år nu.. Han er endelig ved og snegle sig på 12,5 kg (Han er 3) Det er utroligt hvad de små kan leve på, på en dag.. Krydser for nusgerrigheden til maden dukker op snart

Tak Becky  Ja det håber jeg også  Igår kom der jo en lille åbning så er da optimistisk

Anmeld

28. april 2011

2babygirls

Årrrrh nogle viiiildt gode billeder

Er heeeelt forelsket i det hvor hun soder helt vildt og bare råhygger imellem det, luksus at være baby!!!

Smukke smukke Runa !!!

Anmeld

28. april 2011

Isabella_mor

ihhh hvor er hun blevet stooooor... 

lækkermås.. og hun elsker da sit værelse, (med dine flotte kasser) 

Anmeld

28. april 2011

Caroline86

dorthemus skriver:

DEt må være al den grød...og al det smør hun få

Hun har aldrig spist de ting jeg nævnte..har slet ikke nysgerrigheden omkring mad. Er det ikke mærkeligt?

IHHHHH CAROLINE!!!! Du må da ikke vedhæfte billeder af chokolade når jeg ikke kan få no´ed nuuuuuuuu

jo, det er lidt underligt!

Men jeg er nu alligevel sikker på at det nok skal komme

Anmeld

28. april 2011

dorthemus

Tina&Martin skriver:

Årrrrh nogle viiiildt gode billeder

Er heeeelt forelsket i det hvor hun soder helt vildt og bare råhygger imellem det, luksus at være baby!!!

Smukke smukke Runa !!!

Tusind tak  Ja hun lege derinde i evigheder...det er bare skønt!!!

Anmeld

28. april 2011

dorthemus

isabellamor skriver:

ihhh hvor er hun blevet stooooor... 

lækkermås.. og hun elsker da sit værelse, (med dine flotte kasser) 

TAK  Ja hun er ret glad for at være derinde....også alene  Hendes værelse ligger lige ved siden af køkkenet så jeg kan følge med i hvad hun laver derinde

Anmeld

28. april 2011

Bavianis

Hold nu kæft... 11 måneder... Jeg tror jeg er mere overrasket end du er! Det føltes som igår at vi gik rndt med vores gravidmaver og lyserøde graviditetsskyer svævende rundt omkring. Så i mit hoved kan du da max have en lille baby nu. Og så har du bare sådan en stor pige der kan rode på væreslet og alt muligt... Det er virkeligt utroligt.

Tak for billeder Dorthe - jeg elsker bare at følge dig og Runa herinde

Anmeld

28. april 2011

Isabella_mor

dorthemus skriver:

TAK  Ja hun er ret glad for at være derinde....også alene  Hendes værelse ligger lige ved siden af køkkenet så jeg kan følge med i hvad hun laver derinde

hihi jeg tror bare hun roder.. lille rodemikkel. skønt med unger altså.. hun er jo helt vild.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.