Runa 11 måneder...what!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

dorthemus

Caroline86 skriver:

åha ja... det kender vi godt Laura arbejder i øvrigt på bisse nr. 7 og 8 nu! så gik det pludselig stærkt alligevel (men stadig ligeså meget bøvl med dem, desværre )

Æv æv  Runa er ved at få nr. 8 nu, men er som regel ikke synderligt påvirket af det...vi har så til gengæld andre bekymringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

sne190810

dorthemus skriver:

Tak Louise  Det er hun nemlig...lige præcis

Og det er bare det som gør hende så skøøønno!

Anmeld

27. april 2011

dorthemus

sne190810 skriver:

Og det er bare det som gør hende så skøøønno!

JA!! Jeg keder mig aldrig ihvertfald

Går det fremad med lejligheden?

Anmeld

27. april 2011

Skouboe

Hvor er hun bare lækker

Anmeld

27. april 2011

Caroline86

dorthemus skriver:

Æv æv  Runa er ved at få nr. 8 nu, men er som regel ikke synderligt påvirket af det...vi har så til gengæld andre bekymringer

er det spisningen du tænker på?

Altså så længe bissen tager på tyder det jo på hun får hvad hun skal bruge selvom det må være DYBT frustrerende

mon ikke hun snart finder ud af at serveringen dernede er alle pengene værd og at det bestemt kan betale sig at skovle indenbords!?

Anmeld

27. april 2011

dorthemus

Caroline86 skriver:

er det spisningen du tænker på?

Altså så længe bissen tager på tyder det jo på hun får hvad hun skal bruge selvom det må være DYBT frustrerende

mon ikke hun snart finder ud af at serveringen dernede er alle pengene værd og at det bestemt kan betale sig at skovle indenbords!?

Jo det håber jeg  For jeg er seriøst ved at få stress over, at jeg skal tilbage til jobbet og hun stadig ikke har indtaget føde, udover tre mikro skefulde tomatsuppe.

Håber også snart hun begynder at spise brød...og grønt...og frugt...og ost...og aaaaalt det andet alle andre spiser eller smager på

Anmeld

27. april 2011

dorthemus

Skouboe skriver:

Hvor er hun bare lækker

Tak

Anmeld

27. april 2011

sne190810

dorthemus skriver:

JA!! Jeg keder mig aldrig ihvertfald

Går det fremad med lejligheden?

Næææ, hvorfor skulle du også det? Når du kan ha' hænderne fulde ..  

Ja, altså meget er ikke sket siden i var her sidst. Indretningsmæssigt. Det er jo de store indkøb jeg skal igang med nu .. Sofa, tv, reol/vægarrangement i stuen, køkken-ø osv. Dvs ting som jeg liiiige skal tænke igennem en ekstra gang før jeg begiver mig ud i det vilde shopping-rus.  Ellers kan det snildt ende galt.

Ps. Der er frembrud i munden, på datteren min!!!! Opdagede det her til aften, en tand er ved at titte frem højre side, nedenfor!

Anmeld

27. april 2011

Lou87

Hvor er hun dejlig og har samtidigt bare et skønt bandit blik

Anmeld

27. april 2011

Caroline86

dorthemus skriver:

Jo det håber jeg  For jeg er seriøst ved at få stress over, at jeg skal tilbage til jobbet og hun stadig ikke har indtaget føde, udover tre mikro skefulde tomatsuppe.

Håber også snart hun begynder at spise brød...og grønt...og frugt...og ost...og aaaaalt det andet alle andre spiser eller smager på

jeg krydser mine poter, smukke!

Jeg var i øvrigt selv et af de børn der ikke spiste ret meget (det var bare overalt og ikke kun i vugger/børnehave)... men jeg er da kommet ret godt efter det gnæk gnæk sagde damen mens hun klappede sig på tønden og åd endnu et stykke chokolade hahaha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.