Runa 11 måneder...what!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.096 visninger
70 svar
0 synes godt om
27. april 2011

dorthemus

Ja faneme så, om min lille smukke, lækre, kloge, stædige og fantastiske datter blir 11 måneder idag!!!!!

Det betyder så også, at det blir sidste billedspam af Runa inden vi rykker op i den næste alderskategori

Hun er startet i vuggestue og det går fremad, selvom hun efter 5 uger stadig ikke spiser der  Men hun er glad og de er søde, så jeg håber snart det kommer  Min barsel slutter jo nu og jeg skal tilbage på pinden som pædagog, nu i en vuggestue...dét er jeg meget spændt på.

Runa kravler og rejser sig op af ting. Hun er nysgerrig og piller i ALT...gerne de ting jeg helst vil have i fred  Hun pludrer og er rigtig sjov, er en stædig prut, temperamentsfuld og giver sjældent op uden en kamp...hu hej hvor det går! Kort sagt skide dejlig 

Da det jo er sidste indlæg inden hun blir 1 år, så håber jeg I bærer over med mig med alle de billeder jeg har fundet frem...det var dødsvært at vælge PÅ ÆRE 

Knus Dorthe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Noahmor

Hvor er hun lækker smækker. 

Anmeld

27. april 2011

bullerbassen

Så sød

Anmeld

27. april 2011

Valle81

Hun er simpelthen helt uimodståelig dejlig:0)

Jeg smelter når jeg ser hende og så minder hun mig så meget om Anton med de store øjne der bare kigger helt ind i en - hendes frække smilog så måtte jeg vise billedet fra værelset hvor alt var hevet ud af skufferne til Kenny, for det er bare Anton - men her er det bare køkkenskabe og skuffer der bliver tømt:0)

Hun er alt for lækker:0)

Anmeld

27. april 2011

grinny

Hvor er hun bare skøn og hold da op hvor tiden går hurtigt 

Anmeld

27. april 2011

Malene84

iiihhh smukke.... tillykke med smuksakken, hun er altså bare noget ganske særligt. Hun er bare enormt dejlig at se på!!! Vildt at tiden går så stærkt!

Uh, ja... hun er da godt nok stædig hvis hun stadig ikke spiser efter 5 uger - hende får du da problemer med, når hun bliver teen

Lyder spændende med din nye jobtitel, nu som vugge-gog!!! Skriv endelig hvordan det er at starte efter barsel - venter selv spændt på hvordan det mon er.

(elsker billedet hvor hun ligger på gulvet og alt roder omkring hende - jo lige præcis en drømmeverden for små børn)

Anmeld

27. april 2011

MSM

Hvor er hun skøn Og sikke en masse lækkert hår

Anmeld

27. april 2011

DK

Ejjj hun er lækker! Og så stoooor! Jeg elsker billedet af jer to sammen hvor hun strutter med sin lækre babybooty og det andet billede hvor hun er helt væk mellem alle legesagerne på hendes værelse!!

Anmeld

27. april 2011

dorthemus

Noahmor skriver:

Hvor er hun lækker smækker. 

Tak

Anmeld

27. april 2011

dorthemus

bullerbassen skriver:

Så sød

Tak! Det synes jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.