dorthemus skriver:
Øv - tænk at det er så svært at få job 
Hvor lyder det bare skønt med drengene
Jeg kan stadig få tårer i øjnene når jeg skal gå fra min tudende datter...men der er selvfølgelig også en sultestrejke indover 
Hvornår skal du have en hel dag fra dem?
I morgen skal jeg aflevere dem kl. 9 og hente dem igen 11.30
det er en hel dag for mig
Men en rigtig hel dag - er slet ikke blevet nævnt. Tror de tager det MEGET roligt, fordi de ved jeg ikke skal tilbage på arbejde... men, men, men det er jo sikkert bedst med en laaang indkøring. Hun regnede med at de skulle sove der for første gang på tirsdag - uha, uha - det bliver spændende. Jeg anede slet ikke hvor jeg skulle gøre af mig selv, da jeg havde den ene time i dag. haha. Jeg troede det var dyrt at rende hjemme på barsel med børn, men det bliver da endnu dyrere at render hjemme uden børn 
Ej søde... det kan jeg virkelig godt forstå!!! Jeg kommer også til at kæmpe med mine tåre, når drengene en dag sætter i et hyl når jeg aflevere. Jeg ved jo dagen nok skal komme, men uuuuhhh... der må gerne gå laaang tid. Heldigvis ved vi jo, at de stopper så snart vi er ude af syne. men alligevel...
Jeg synes det er vildt fedt, at opleve at være på den anden side... der er allerede ting jeg VIL gøre når jeg selv kommer ud. Fx. sad jeg på legepladsen med drengene og hende der kører dem ind - de andre "pædagoger" (tror det var medhjælpere, men anyway) gik forbi mig flere gange - uden at sige hverken hej til mig eller drengene
SYS DET ER HERRE DÅRLIG STIL!!! Så stod de og talte om hvad de havde lavet i påsken osv. HMMMM!!!! jeg er nok bare sippet, men i fremtiden vil jeg da hilse på alt og alle, på min kommende arbejdsplads som kommende pædagog - så alle føler sig velkomne!! jeg aner jo ikke hvem de er og hvilken stue de er på - også selvom de "bare" er vikarer!! Nå, nok surt opstød fra mig 
Anmeld