Runa 11 måneder...what!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

dorthemus

isabellamor skriver:

hihi jeg tror bare hun roder.. lille rodemikkel. skønt med unger altså.. hun er jo helt vild.

Totalt!!  HUn kan splitte værelset ad på 10 sek.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

dorthemus

Bavianis skriver:

Hold nu kæft... 11 måneder... Jeg tror jeg er mere overrasket end du er! Det føltes som igår at vi gik rndt med vores gravidmaver og lyserøde graviditetsskyer svævende rundt omkring. Så i mit hoved kan du da max have en lille baby nu. Og så har du bare sådan en stor pige der kan rode på væreslet og alt muligt... Det er virkeligt utroligt.

Tak for billeder Dorthe - jeg elsker bare at følge dig og Runa herinde

Og rode, dét kan hun!!

Tak  Jamen det er bare så vildt...er ved at arrangere fødselsdagsfest for hende nu  Nyd den tid du har i vente...det er så fantastisk og den er så flygtig så bare nyd den

Anmeld

28. april 2011

Malene84

dorthemus skriver:

Tusind tak, Malene  Ja hun er vildt stædig omkring det mad...igår spiste hun ikke mellem 7.30 og 15.30!!!  Det er mega hårdt og jeg har været helt nede i kælderen over det  Sp var her idag og hun har den sidste måned alligevel taget 450 g på, dét hjalp på humøret

Elsker også det værelse..der er blevet så hyggeligt, og jeg elsker at hun kan lege derinde i 100 år mens jeg står i køkkenet og laver mad

Ja jeg skal sgu i vugger  Hvordan går det med drengene?? Min veninde har vist ferie i denne uge. Og har du fået job?

Ja, hun har ferie! Så det er en anden der kører dem ind - det går okay - jeg tror jeg har det hårdere end drengene har! De er super glade når jeg afleverer dem og havde min første 1½ time væk fra dem i dag. Da jeg så hentede dem, lå Villads og sov på græsset og Tristan var også på vej i drømmeland - så det er jo super fedt, at de kan blive kørt lidt ned i deres power derovre! Men glæder mig til at de er kørt "rigtigt" ind, så jeg kan slappe bedre af når jeg er væk fra dem.

Intet nyt - intet job

Anmeld

28. april 2011

dorthemus

Malene84 skriver:

Ja, hun har ferie! Så det er en anden der kører dem ind - det går okay - jeg tror jeg har det hårdere end drengene har! De er super glade når jeg afleverer dem og havde min første 1½ time væk fra dem i dag. Da jeg så hentede dem, lå Villads og sov på græsset og Tristan var også på vej i drømmeland - så det er jo super fedt, at de kan blive kørt lidt ned i deres power derovre! Men glæder mig til at de er kørt "rigtigt" ind, så jeg kan slappe bedre af når jeg er væk fra dem.

Intet nyt - intet job

Øv - tænk at det er så svært at få job

Hvor lyder det bare skønt med drengene  Jeg kan stadig få tårer i øjnene når jeg skal gå fra min tudende datter...men der er selvfølgelig også en sultestrejke indover

Hvornår skal du have en hel dag fra dem?

Anmeld

28. april 2011

Malene84

dorthemus skriver:

Øv - tænk at det er så svært at få job

Hvor lyder det bare skønt med drengene  Jeg kan stadig få tårer i øjnene når jeg skal gå fra min tudende datter...men der er selvfølgelig også en sultestrejke indover

Hvornår skal du have en hel dag fra dem?

I morgen skal jeg aflevere dem kl. 9 og hente dem igen 11.30  det er en hel dag for mig  Men en rigtig hel dag - er slet ikke blevet nævnt. Tror de tager det MEGET roligt, fordi de ved jeg ikke skal tilbage på arbejde... men, men, men det er jo sikkert bedst med en laaang indkøring. Hun regnede med at de skulle sove der for første gang på tirsdag - uha, uha - det bliver spændende. Jeg anede slet ikke hvor jeg skulle gøre af mig selv, da jeg havde den ene time i dag. haha. Jeg troede det var dyrt at rende hjemme på barsel med børn, men det bliver da endnu dyrere at render hjemme uden børn

Ej søde... det kan jeg virkelig godt forstå!!! Jeg kommer også til at kæmpe med mine tåre, når drengene en dag sætter i et hyl når jeg aflevere. Jeg ved jo dagen nok skal komme, men uuuuhhh... der må gerne gå laaang tid. Heldigvis ved vi jo, at de stopper så snart vi er ude af syne. men alligevel...

Jeg synes det er vildt fedt, at opleve at være på den anden side... der er allerede ting jeg VIL gøre når jeg selv kommer ud. Fx. sad jeg på legepladsen med drengene og hende der kører dem ind - de andre "pædagoger" (tror det var medhjælpere, men anyway) gik forbi mig flere gange - uden at sige hverken hej til mig eller drengene  SYS DET ER HERRE DÅRLIG STIL!!! Så stod de og talte om hvad de havde lavet i påsken osv. HMMMM!!!! jeg er nok bare sippet, men i fremtiden vil jeg da hilse på alt og alle, på min kommende arbejdsplads som kommende pædagog - så alle føler sig velkomne!! jeg aner jo ikke hvem de er og hvilken stue de er på - også selvom de "bare" er vikarer!! Nå, nok surt opstød fra mig

Anmeld

28. april 2011

Isabella_mor

dorthemus skriver:

Totalt!!  HUn kan splitte værelset ad på 10 sek.

fantastisk..

Anmeld

28. april 2011

dorthemus

Malene84 skriver:

I morgen skal jeg aflevere dem kl. 9 og hente dem igen 11.30  det er en hel dag for mig  Men en rigtig hel dag - er slet ikke blevet nævnt. Tror de tager det MEGET roligt, fordi de ved jeg ikke skal tilbage på arbejde... men, men, men det er jo sikkert bedst med en laaang indkøring. Hun regnede med at de skulle sove der for første gang på tirsdag - uha, uha - det bliver spændende. Jeg anede slet ikke hvor jeg skulle gøre af mig selv, da jeg havde den ene time i dag. haha. Jeg troede det var dyrt at rende hjemme på barsel med børn, men det bliver da endnu dyrere at render hjemme uden børn

Ej søde... det kan jeg virkelig godt forstå!!! Jeg kommer også til at kæmpe med mine tåre, når drengene en dag sætter i et hyl når jeg aflevere. Jeg ved jo dagen nok skal komme, men uuuuhhh... der må gerne gå laaang tid. Heldigvis ved vi jo, at de stopper så snart vi er ude af syne. men alligevel...

Jeg synes det er vildt fedt, at opleve at være på den anden side... der er allerede ting jeg VIL gøre når jeg selv kommer ud. Fx. sad jeg på legepladsen med drengene og hende der kører dem ind - de andre "pædagoger" (tror det var medhjælpere, men anyway) gik forbi mig flere gange - uden at sige hverken hej til mig eller drengene  SYS DET ER HERRE DÅRLIG STIL!!! Så stod de og talte om hvad de havde lavet i påsken osv. HMMMM!!!! jeg er nok bare sippet, men i fremtiden vil jeg da hilse på alt og alle, på min kommende arbejdsplads som kommende pædagog - så alle føler sig velkomne!! jeg aner jo ikke hvem de er og hvilken stue de er på - også selvom de "bare" er vikarer!! Nå, nok surt opstød fra mig

Jamen jeg tror da bestemt også, at jeg blir en bedre pædagog efter jeg selv er blevet mor...jeg FORSTÅR forældrene nu  Og jeg sværger, at jeg aldrig mere kommer til at vende det hvide ud af øjnene over forældre jeg synes gør noget åndssvagt

Det blir da dødspændende i morgen...hvad skal du lave i de 2½ time

Og ja du har helt ret, det er mega dårlig stil...der var faktisk én herinde der oprettede en tråd om det. Ved ikke om du har set det?

Anmeld

28. april 2011

Malene84

dorthemus skriver:

Jamen jeg tror da bestemt også, at jeg blir en bedre pædagog efter jeg selv er blevet mor...jeg FORSTÅR forældrene nu  Og jeg sværger, at jeg aldrig mere kommer til at vende det hvide ud af øjnene over forældre jeg synes gør noget åndssvagt

Det blir da dødspændende i morgen...hvad skal du lave i de 2½ time

Og ja du har helt ret, det er mega dårlig stil...der var faktisk én herinde der oprettede en tråd om det. Ved ikke om du har set det?

neeej... kan du linke?

Anmeld

28. april 2011

Mumto3

Ej, hvor er hun skøn!!! Jeg kan sandelig godt forstå at du slet ikke kunne vælge imellem alle de dejlige billder!

Tillykke med hende, og hold da op hvor er tiden bare fløjet afsted!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.