Min søn er grim...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Ved du hvad - AL RESPEKT TIL DIG for at du tør at nævne det højt!

Det som du skriver er ligesom så mange andre ting tabubelagt som bare pokker.. og det kan vi jo se på nogle af de svar som du får!

Du elsker jo ikke din søn mindre bare fordi du synes han er grim vel?

Det er da en menneskelig følelse, ligesom at vi som mennesker som at nogle ting er kønnere/flottere end andre. Altså de fleste synes jo at roser og liljer er flottere end brændenælder.. Men brændenælder kan man bruge til alle mulige ting.. ;-)

Min frygt er at min søn bliver en lille tyk rødhåret knægt med fregner. Jeg har hele tiden håbet på at han primært ville ligne hans far, som er en flot fyr i modsætning til moren som har generne til det rødhårede og fregerne samt tykkelsen ;-)

Og jeg må sige - han er blevet en kanon god blanding imellem sin far og jeg indtil videre. Folk siger at han ligner mig, men jeg kan se utroligt mange ting af hans far i ham. Knægten er (ja undskyld jeg lyder selvfed) meget køn, og er også blevet spurgt om han skulle være børnemodel.

jeg har også igennem tiden set mindre kønne mennesker vokse sig smukke med alderen.. Desuden er folk smukke på hver sin måde...

Men ja - overvej lige at knægten jo selvfølgelig ikke skal høre det ;-) 

Tak, jeg er glad for at få sin respekt.

Min søn er lille, lidt kraftig (særligt omkring maven), rødhåret med fregner og bleg hud. Når håret bliver for langt bliver det meget stift og krøller lidt.

Jeg lader ham naturligvis aldrig høre om mine tanker, ind imellem kan vi dog godt grine lidt med ham af hans bulende mave, og så griner han selv og spiler maven ud og trækker bukserne godt op (hvilket bestemt ikke gør ham mere køn)...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Kvindemin

Du er så sej, at du har mod på at være SÅ ærlig. Det er der ikke mange andre der vil. Men mange andre kan måske heller ikke se det? For hold op man ser billeder af mange grimme børn

Men kan desværre ikke sætte mig ind i det, for jeg har to meget meget kønne børn. Så kønne at jeg ikke behøver 'prale' med dem i foto konkurrencer, modelblade og alt det pjat. For jeg/de behøver ikke bekræftes

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Jeg kan SAGTENS sætte mig ind i dine tanker.

Jeg havde altid troet at jeg villle få en smuk lille mørkhåret pige med brune øjne og kraftigt hår.

Nu har jeg en lille halvskadet blåøjet pigebarn der tilmed har det største storkebid lige i øjet 

Jeg synes ikke hun er ret køn, men det gør hende ikke mindre dejlig 

Præcis, dejlige og charmerende vil de jo altid være uanset udseendet....

Anmeld

27. april 2011

eElak

Chritinap skriver:

Du er så sej, at du har mod på at være SÅ ærlig. Det er der ikke mange andre der vil. Men mange andre kan måske heller ikke se det? For hold op man ser billeder af mange grimme børn

Men kan desværre ikke sætte mig ind i det, for jeg har to meget meget kønne børn. Så kønne at jeg ikke behøver 'prale' med dem i foto konkurrencer, modelblade og alt det pjat. For jeg/de behøver ikke bekræftes

Same here (som du nok kunne se) ;-)

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Chritinap skriver:

Jeg tænker netop om der mon er nogen der ikke VIL indse at deres børn ikke er de kønneste, eller om vi blot ser forskelligt på vores børn.

Ud fra tråden her, tror jeg faktisk vi blot ser forskelligt på vores børn.

Anmeld

27. april 2011

slettet_7530

Chritinap skriver:

Skønhed afhænger af øjnene der ser, hvad du synes er kønt er måske ikke det samme jeg definere som kønt  

Anmeld

27. april 2011

matryoshka

Jeg var så bange for at jeg ville synes at min egen datter var grim.. Havde nærmest forventet at hun ville se lidt mærkelig ud, når både jeg og hendes far har lidt stor næse, store ører, fødder og hænder.. Brede hoveder og min kæreste (hendes far) har en kort pande, små øjne og en masse modermærker. (han er en meget pæn mand, men det var kombinationen af os to, jeg frygtede ville blive rædsensfuld!!) Og ja.. Lige da hun var født var hun ikke så smuk. Men det er spædbørn sjældent. Hun var skeløjet og havde hår over det hele! Haha.. Men hun var alligevel smuk i mine øjne, hvor jeg sad med hende og så ned på min helt egen datter, som vi havde lavet from scratch! Nu er hun bare verdens smukkeste pige. Jeg bliver nogle gange flov over hvor stolt jeg er over min SMUKKE, skønne og fantastiske pige. Jeg er overbevist om, at jeg har det smukkeste barn i hele verden. Sådan har de fleste forældre det vel med deres børn, men jeg VED bare at min er smukkest. Haha Der er ingen tvivl om det håber ikke jeg støder nogen, som også er af den overbevisning, at deres barn er smukkest... men sådan har jeg det bare. Så det kommer lidt bag på mig, at andre ikke synes deres børn er smukkest i verden. Har du flere børn??

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

MajaPiraya skriver:

Jeg var så bange for at jeg ville synes at min egen datter var grim.. Havde nærmest forventet at hun ville se lidt mærkelig ud, når både jeg og hendes far har lidt stor næse, store ører, fødder og hænder.. Brede hoveder og min kæreste (hendes far) har en kort pande, små øjne og en masse modermærker. (han er en meget pæn mand, men det var kombinationen af os to, jeg frygtede ville blive rædsensfuld!!) Og ja.. Lige da hun var født var hun ikke så smuk. Men det er spædbørn sjældent. Hun var skeløjet og havde hår over det hele! Haha.. Men hun var alligevel smuk i mine øjne, hvor jeg sad med hende og så ned på min helt egen datter, som vi havde lavet from scratch! Nu er hun bare verdens smukkeste pige. Jeg bliver nogle gange flov over hvor stolt jeg er over min SMUKKE, skønne og fantastiske pige. Jeg er overbevist om, at jeg har det smukkeste barn i hele verden. Sådan har de fleste forældre det vel med deres børn, men jeg VED bare at min er smukkest. Haha Der er ingen tvivl om det håber ikke jeg støder nogen, som også er af den overbevisning, at deres barn er smukkest... men sådan har jeg det bare. Så det kommer lidt bag på mig, at andre ikke synes deres børn er smukkest i verden. Har du flere børn??

Ja jeg har et ældre barn også, og han er bestemt ikke grim....

Anmeld

27. april 2011

matryoshka

Anonym skriver:

Ja jeg har et ældre barn også, og han er bestemt ikke grim....

hvor sørgeligt! Hvordan har du det selv med dine tanker? Og hm, måske et dumt spørgsmål, men elsker du den pæne mere end den ikke på pæne?Det er sikkert normalt, ikke alle er pæne. Min storesøster f. eks. var altid den pæne pige, som var meget piget og charmerende, imens min søster og jeg var drenge-piger, som ikke var så smukke i forhold til hende Det er bare meget tabulagt og svært foeær andre at forstå.

Anmeld

27. april 2011

Lady Marion <3

He he he sød tråd   Ja du er sikkert moar til en grim charmerende dreng  , , , Dejligt at du dog kan se han måske ikke er verdens kønneste og hva så ?? Du elsker ham jo alligevel .. Som Christinap skriver så bliver vi spammet med billeder af utroligt grimme børn herinde og tit tænker jeg   Kan de dog ikke se det ???    Jeg har 3 dejlige smukke børn syntes jeg selv , andre vil sikkert syntes noget andet .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.