Jeg var så bange for at jeg ville synes at min egen datter var grim.. Havde nærmest forventet at hun ville se lidt mærkelig ud, når både jeg og hendes far har lidt stor næse, store ører, fødder og hænder.. Brede hoveder og min kæreste (hendes far) har en kort pande, små øjne og en masse modermærker. (han er en meget pæn mand, men det var kombinationen af os to, jeg frygtede ville blive rædsensfuld!!) Og ja.. Lige da hun var født var hun ikke så smuk. Men det er spædbørn sjældent. Hun var skeløjet og havde hår over det hele! Haha.. Men hun var alligevel smuk i mine øjne, hvor jeg sad med hende og så ned på min helt egen datter, som vi havde lavet from scratch! Nu er hun bare verdens smukkeste pige. Jeg bliver nogle gange flov over hvor stolt jeg er over min SMUKKE, skønne og fantastiske pige. Jeg er overbevist om, at jeg har det smukkeste barn i hele verden. Sådan har de fleste forældre det vel med deres børn, men jeg VED bare at min er smukkest. Haha

Der er ingen tvivl om det

håber ikke jeg støder nogen, som også er af den overbevisning, at deres barn er smukkest... men sådan har jeg det bare.

Så det kommer lidt bag på mig, at andre ikke synes deres børn er smukkest i verden. Har du flere børn??
Anmeld