Hehe
til Trådstarter 
Jeg synes det er befriende at nogen tør at være ærlige omkring deres mening i forhold til sine børn; at man godt at se at ens eget barn efter samfundets standarder ikke er verdens kønneste barn.
Hun skriver jo stadig at han er smuk og charmerende på sin egen måde, og hun har jo bestemt ikke antydet nogen steder at hun ikke elsker ham. Jeg synes der er flere der får det til at lyde som om hun er en dårlig mor der ikke elsker sit barn, og det er på ingen måde det der bliver skrevet eller den opfattelse jeg får.
Jeg har da set adskillige unger som jeg synes er mindre kønne (også herinde) - og hvad så? Jeg kunne da aldrig finde på at fortælle andre hvor grimt deres barn er, men dét at nogle forældre nok godt selv kan se det og tør stå ved det, det er da fint - man skal vel ikke have tæv for at være ærlig 
Så længe man ikke lader ungen vokse op med ordene "hold kæft hvor er du grim" og ligefrem giver dem dårlig selvværd, så synes jeg altså ikke det er så slemt at lave et anonymt lille indlæg, hvor man indrømmer at man måske ikke har født den næstse supermodel (selvom han/hun da sagtens kan blive kønnere med alderen).
Min lillesøster (undskyld søs) var virkelig ikke et kønt barn og vi grinede lidt af hvor grim men charmerede hun var som baby, men hun er da en hottie i dag 
Så slap nu af folkens, det er jo bare TS' mening.
Hilsen Winnie som faktisk synes at flyveører og fregner er skønt og ønskede begge dele som barn 
Anmeld