Min søn er grim...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

Magsen

camian skriver:

hold dog op!!!
hvordan i alverden kan man få sig selv til at sige sådan om sit barn? om det er i sjov eller ej er da fuldstændig ligegyldigt! er chokeret!!! du burde skamme dig, at du kunne få dig selv til at komme med sådan en udtalelse!

eeeeeej så hold da op :p !! 

jeg kan da godt forstå at man synes det.. Jeg tænkte tit imens jeg var gravid at jeg HELT sikkert ville kunne se hvis mit barn var grimt eller ej .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Sphynxlover

camian skriver:

hold dog op!!!
hvordan i alverden kan man få sig selv til at sige sådan om sit barn? om det er i sjov eller ej er da fuldstændig ligegyldigt! er chokeret!!! du burde skamme dig, at du kunne få dig selv til at komme med sådan en udtalelse!

Synes da bare det er sejt at hun tør erkende og dele  hendes dybeste tanker for ja nogle mennesker børn som voksne er bare ikke særlig kønne, dermed ikke sagt at de ikke kan være jordens dejligste personer.

Hun har jo ikke sagt hun ikke elsker ham for den han er, men bare erkendt at han ikke er nogen fotomodel - men hvem ved måske det ændrer sig med alderen

Det er jo også nemmere sagt for dem hvis børn er kønne

Kan godt følge dig til dels men synes du er grov bare fordi hun er ærlig og tør stå frem

Anmeld

29. april 2011

BellaT

Synes det er sejt at du er ærlig og selv kan se det. Det tror jeg ikke alle kan. Og selvfølgelig elsker du ham lige så højt som sin smukke storebror. Udseendet har jo ingen betydning i den henseende.

Men at et barn er rødhåret med bleg hud behøver ikke at betyde at det er grimt. Tværtimod. Min kæreste var nuttet som barn! Det rødeste hår og de blåeste øjne.

Vores børn er begge mørkhårede, men hvad man da ikke skal lægge ører til, når man venter barn med en rødhåret..

Anmeld

29. april 2011

camilla28

ja jeg må tilstå at så bliver jeg nyskerig

må man se  barnet ..

har heller aldrig selv syntes mine børn var mindre kønne eller grimme .. er vel forblindet af kærlighed hehe

Anmeld

29. april 2011

camilla28

camilla28 skriver:

ja jeg må tilstå at så bliver jeg nyskerig

må man se  barnet ..

har heller aldrig selv syntes mine børn var mindre kønne eller grimme .. er vel forblindet af kærlighed hehe

iøvrigt er min dren rødhåret  ble og fregner på næsen men kan skisme ikke se  det grimme nogen steder

og tror denne debat er ved og køre af sporet

Anmeld

29. april 2011

Anonym trådstarter

Tak for de mange gode indput i forhold til dette tabubelagte emne.

Jeg havde egentlig ikke troet at det var SÅ tys tys, men jeg blev klogere.

Jeg står ved hvad jeg tidligere har skrevet, min søn er ikke særlig køn! Men gud hvor er han charmerende...

Jeg vil naturligvis ikke ligge billeder ind af ham, ønsker jo ikke at udsætte ham på denne måde.

Anmeld

29. april 2011

Cris

Jeg synes, at det er ok at have en neutral mening om børn. Hvis du kan se, at han ikke er den smukkeste dreng af dem du kender, så er det fint at du synes, det. Men jeg tror, at du skal passe på din holding. Jeg ville ikke sige noget for sjovt om det med kollegerne eller med venner. Hvis du mangler respekt på dine ord mod dit barn, så ville der hurtigt være nogle der pludseligt også vil sige noget sjovt og det gør ondt. Og det samme gælder om vores mænd, mødre, fædre og alle tæt på os. Vi må snakke om dem med kærlighed og respekt ligesom vi forventer af de andre snakker om dem til os. Ellers sker der at der kommer en idiot og siger noget dumt til os om dem. Så pas på, hvad du siger om din dreng. Det kunne være, at du har behov for at drille lidt og sådan noget for at bekræfte over for de andre, at du kan se, at han ikke er køn. Måske forventer du en "gud ej, han er så smuk" eller sådan noget. Den følelse skal være væk. Han er hvem han er og du er den vigtigtst person i hans verden. Så han skal have alle dine positive tanker fra dig. Han har helt sikker meget andet positivt. Jeg synes selv, at vores den lille ikke er så køn som andre (ink storbror) til gængeld hved jeg ikke hvordan han gør det, men folk bliver meget glade for ham. Alle pædagogerne siger så mange positive ting om ham og man kan bare se, at han charmere på en anden måde. Og faktisk bliver de smukke smukke børn lidt usynligt og kedelige, når andre charmerende børn kommer der i nærheden. På den måde er min den lille meget smuk. Og han er desuden meget smuk for han fejler intet! Alt fungerer og han er så rask. Der er mange der vil ønske sig sådan noget...

Og en anden ting. Skønheden er meget personligt. Mange viser billeder af deres børn og siger de er så smukke og jeg tænker oookkkk, jeg kan ikke se noget especielt men whatever... Og har du aldrig set billeder af nogle af de der store hollywood stjerner da de var små???? Hold der op! Der er nogle som er ret grimme!!! Jeg synes f.eks at Harrison Ford er noget af den grimmeste mand og jeg kan slet ikke forstå, at han er blivet så store. Men mange synes noget andet   Skønheden betyder ikke success i livet. Vigtigst er at personlighed er i orden, at man er et godt menneske og at man er sød med andre og have et godt liv på den måde. Så skal han nok have det dejligt og mange piger skal nok savle når han går forbi

Anmeld

29. april 2011

Mussen2

Anonym skriver:

Underligt emne faktisk. Men sagen er den, at jeg selv synes min søn er meget lidt køn.

Jeg elsker ham over alt på jorden, og jeg vil gå igennem ild og vand for ham. Han er gudeskøn, og utrolig charmerende, men samtidig er han altså også meget lidt køn.

Jeg har faktisk altid haft det sådan med ham, ja faktisk lige fra han blev født.

Jeg sagde til en kollega i sjov "han kan ikke være min, jeg kan umuligt lave så grimt et barn". Det var naturligvis i sjov, og jeg lader selvfølgelig aldrig min søn høre noget af dette.

Er jeg helt underlig når jeg synes min egen søn er grim?

Min kollega havde det på samme måde med hendes datter (datteren er 25 år idag). Hun har fortalt hun var helt flov/ked af det over at skulle sende julekort ud Men datteren er utrolig køn som voksen. Så min kollega siger at grimme børn ofte bliver smukke som voksne

Anmeld

29. april 2011

eElak

camian skriver:

hold dog op!!!

Tak fordi du hermed bekræfter det tabubelagte i dette emne, og nu er med til at skræmme div. brugere fra at åbne op for tabu emnerne. 

Vi kan nu se frem til ensartede tråde hvor man skal rose hinandens børn konstant, snakke om lortebleer og lagersalg.  

Anmeld

29. april 2011

Cris

Mussen2 skriver:

Min kollega havde det på samme måde med hendes datter (datteren er 25 år idag). Hun har fortalt hun var helt flov/ked af det over at skulle sende julekort ud Men datteren er utrolig køn som voksen. Så min kollega siger at grimme børn ofte bliver smukke som voksne

Jeg synes også, det er rigtigt...

Når jeg ser nu på dem i skole og gymnasium som har være de populære, dem vi synes de var så smarte og smukke, så bliver jeg så forvirret. Mange af dem er bare så kedelige i dag. Men jeg synes, at jeg møder mange som blev drillet eller som de bare ikke var så kønne og de kunne være modeller i dag eller de har en utrolig god stil... Jeg synes bare, at man skal passe på, hvad man siger om dem vi elsker. For vi kan sige noget for sjovt, men hvis der kommer en idiot og pludseligt forsætter vittigheden og siger noget dumt, det kan gør rigtigt ondt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.