Min søn er grim...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

ZamanogDania

dorthemus skriver:

Ja og gudskelov for det

Ja for søren, hun må da have prøvet at få lidt af hver

Ja det har hun hahah
Jeg kan give hende ret i nogle bliver pænere og nogen ikke så pæn. Har en storbror han ligner os slet ikke. Han var så smuk da han var lille, men han er ikke så køn mere. Men for min mor er han den smukkeste

Som min mor os siger: en abe synes hendes barn er den smukkeste abe i hele verden. For vi ved alle at aber er ikke lige den kønneste dyr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Mischa

Anonym skriver:

Jamen jeg har det ok med det, jeg er ikke ked af at han ikke er en lille fotomodel, måske synes jeg endda at det gør han endnu mere charmerende, at han ikke ligner andre små drenge.

Køn er han ikke, men charmerende det er han!

Godt

Anmeld

27. april 2011

dorthemus

ZamanogDania skriver:

Ja det har hun hahah
Jeg kan give hende ret i nogle bliver pænere og nogen ikke så pæn. Har en storbror han ligner os slet ikke. Han var så smuk da han var lille, men han er ikke så køn mere. Men for min mor er han den smukkeste

Som min mor os siger: en abe synes hendes barn er den smukkeste abe i hele verden. For vi ved alle at aber er ikke lige den kønneste dyr

Der er også et dansk ordsprog: hver so synes bedst om sine grise

Anmeld

27. april 2011

ZamanogDania

dorthemus skriver:

Der er også et dansk ordsprog: hver so synes bedst om sine grise

Præcis. Det minder om hinanden

Anmeld

27. april 2011

Millesmammi

flot man tør sige det, men de har jo alle sin charme på en eller anden måde! jeg synes ikke selv ret mange små børn er grimme.

og jeg synes selv min datter er den smukkeste nogensinde .

har altid sagt jeg ikke skal have rødhåret børn med fregner, (ikke for at støde nogen)! men nu er chancen rimlig stor for at jeg får det. og han/hun bliver sikkert smuk alligevel, synes jeg nok selv. 

Anmeld

27. april 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Nej jeg ønsker ikke at udstille min søn, og vil så absolut ikke huskes som moren der ikke synes hende søn er særlig køn.

ja det er jo heller ikke særlig sjovt.. 

Anmeld

27. april 2011

Tvillingemor80

Hvis jeg tager "mor-brillerne" af og kigger på mine piger kan jeg fortælle jer; at mine piger i en alder af snart 1 år ikke har hår på hovedet, har en mega (mande) kløft i hagen og kalveknæ - udover det har mine ene datter et mega jordbær mærke lige i panden Når jeg skriver det ned sådan sort på hvidt kan jeg godt se at det måske ikke er de træk der gør dem til supermodeller en dag

Men hvis jeg kigger på mine to børn der ligger og sover i sengen kan jeg ikke se andet end at de er det smukkeste jeg nogensinde har set. Synes virkelig de er smukkere end alle andre børn, og elsker når jeg kan se mig selv eller deres far i dem og deres træk ..

kan ikke forstå at jeg har skabt noget så fantastisk smukt og perfekt .. Når folk siger til mig "ej de der hager er da ikke så kønne" eller " det der jorbærmærke går forhåbentlig væk"  rør det mig ikke et sekund, for de kan ikke rokke på min tror på at jeg har de smukkeste døtre i verden ..

Anmeld

27. april 2011

132319

Jeg kan SAGTENS sætte mig ind i dine tanker.

Jeg havde altid troet at jeg villle få en smuk lille mørkhåret pige med brune øjne og kraftigt hår.

Nu har jeg en lille halvskadet blåøjet pigebarn der tilmed har det største storkebid lige i øjet 

Jeg synes ikke hun er ret køn, men det gør hende ikke mindre dejlig 

Anmeld

27. april 2011

eElak

Ved du hvad - AL RESPEKT TIL DIG for at du tør at nævne det højt!

Det som du skriver er ligesom så mange andre ting tabubelagt som bare pokker.. og det kan vi jo se på nogle af de svar som du får!

Du elsker jo ikke din søn mindre bare fordi du synes han er grim vel?

Det er da en menneskelig følelse, ligesom at vi som mennesker som at nogle ting er kønnere/flottere end andre. Altså de fleste synes jo at roser og liljer er flottere end brændenælder.. Men brændenælder kan man bruge til alle mulige ting.. ;-)

Min frygt er at min søn bliver en lille tyk rødhåret knægt med fregner. Jeg har hele tiden håbet på at han primært ville ligne hans far, som er en flot fyr i modsætning til moren som har generne til det rødhårede og fregerne samt tykkelsen ;-)

Og jeg må sige - han er blevet en kanon god blanding imellem sin far og jeg indtil videre. Folk siger at han ligner mig, men jeg kan se utroligt mange ting af hans far i ham. Knægten er (ja undskyld jeg lyder selvfed) meget køn, og er også blevet spurgt om han skulle være børnemodel.

jeg har også igennem tiden set mindre kønne mennesker vokse sig smukke med alderen.. Desuden er folk smukke på hver sin måde...

Men ja - overvej lige at knægten jo selvfølgelig ikke skal høre det ;-) 

Anmeld

27. april 2011

Nettemor

Albertesmor skriver:

Vi elsker ikke andre fordi de er smukke, men de bliver smukke fordi vi elsker dem

utrolig flot sagt! den vil jeg huske og ha med mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.