Ved du hvad - AL RESPEKT TIL DIG for at du tør at nævne det højt!
Det som du skriver er ligesom så mange andre ting tabubelagt som bare pokker.. og det kan vi jo se på nogle af de svar som du får!
Du elsker jo ikke din søn mindre bare fordi du synes han er grim vel?
Det er da en menneskelig følelse, ligesom at vi som mennesker som at nogle ting er kønnere/flottere end andre. Altså de fleste synes jo at roser og liljer er flottere end brændenælder.. Men brændenælder kan man bruge til alle mulige ting.. ;-)
Min frygt er at min søn bliver en lille tyk rødhåret knægt med fregner. Jeg har hele tiden håbet på at han primært ville ligne hans far, som er en flot fyr i modsætning til moren som har generne til det rødhårede og fregerne samt tykkelsen ;-)
Og jeg må sige - han er blevet en kanon god blanding imellem sin far og jeg indtil videre. Folk siger at han ligner mig, men jeg kan se utroligt mange ting af hans far i ham. Knægten er (ja undskyld jeg lyder selvfed) meget køn, og er også blevet spurgt om han skulle være børnemodel.
jeg har også igennem tiden set mindre kønne mennesker vokse sig smukke med alderen.. Desuden er folk smukke på hver sin måde...
Men ja - overvej lige at knægten jo selvfølgelig ikke skal høre det ;-)
Anmeld