Min søn er grim...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

Anitta J

KaLee skriver:

Tak fordi du hermed bekræfter det tabubelagte i dette emne, og nu er med til at skræmme div. brugere fra at åbne op for tabu emnerne. 

Vi kan nu se frem til ensartede tråde hvor man skal rose hinandens børn konstant, snakke om lortebleer og lagersalg.  

det der chokere mig var den kommentar hun kom med til sin kollega!! at ens barn ikke er særlig kønt er hvad det er, men at komme med sådan en kommentar er bare langt fra okay!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

eElak

camian skriver:

det der chokere mig var den kommentar hun kom med til sin kollega!! at ens barn ikke er særlig kønt er hvad det er, men at komme med sådan en kommentar er bare langt fra okay!!

Kvinden har blot noget selvironi og humor... 

Bare fordi du ikke deler hendes humor, gør det hende ikke til et forfærdeligt menneske, som gør afskyelige handlinger.. 

Anmeld

30. april 2011

Augusta11

Jamen, hvis han nu ikke er særligt køn, så er det da bare sejt, at du kan se og erkende det! Og det gør jo ingenting, som du skriver. Hav ikke dårlig samvittighed over det! Nogle børn lugter, nogle er mindre intelligente, andre er besværlige. Erkendelse er en god ting og kan hjælpe barnet senere hen. Og vær du ligeglad med, om andre kan forstå dig eller ej!

Anmeld

30. april 2011

Kvindemin

Albertesmor skriver:

Skønhed er da så individuelt som det overhovdet KAN være, fordi du mener dine børn er jordens kønneste er det da ikke sikkert jeg synes det samme.

Gudskelov for det fristes jeg til at sige for så er der heldigvis en for enhver smag  

Slutligt ser jeg gerne du lader være at skrive til som om jeg var et barn

nøøj hvor jeg griner

af dig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.