Min søn er grim...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

Shibby

ZamanogDania skriver:

Nu når jeg ser tilbage på min datters billeder da hun var nyfødt, synes jeg altså hun er blevet meget kønnere. Hun bliver kønnere og kønnere for hver dag der går. Så tror din søn skal nok blive smuk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

SSL

jannebjerre skriver:

hmm...det er nogen gange lidt svært for mig, at se sådan noget i den skrevne tekst
Men hvis det er tilfældet, så er det nok bare mig der er langsom

Jeg forstår det udemærket.. Har én bestemt veninde, som jeg bare har et meget grimt sprog sammen med, meget internt.. Vi snakker heller ikke sådan i offentligheden for folk ville tænke vi var hjerteløse og sindsyge Hehe.. Men jeg forstår godt at man lige rynker på næsen når man læser det

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Shibby skriver:

Knoglestrukturen ændre sig igen og igen.. Og hvem ved..Måske bliver han det lækre hug i 9 klasse der er storforbruger af selvbruner og sort hårfarve????? ^^

For min skyld må han gerne forblive den lille nørd...

Anmeld

27. april 2011

ZamanogDania

Shibby skriver:

Anmeld

27. april 2011

dorthemus

ZamanogDania skriver:

Nu når jeg ser tilbage på min datters billeder da hun var nyfødt, synes jeg altså hun er blevet meget kønnere. Hun bliver kønnere og kønnere for hver dag der går. Så tror din søn skal nok blive smuk

Sådan har jeg det også med min datter  men da hun blev født syntes jeg hun var det smukkeste jeg nogensinde havde set, men nu når jeg ser billeder af hende som spæd så var hun det egentlig ikke....men det er hun så blevet med tiden

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Da min den ældste blev født, synes jeg hun lignede en frø, senere en dreng og jeg tænkte ofte, at hun aldrig ville blive spor smuk..men pokker om ikke hun med tiden voksede sig kønnere og kønnere.
Da hun var 13 var hun pludseligt blevet en prinsesse.
Nr 2 synes jeg lignede en kålhoveddukke, men det gik ski også af hende og i dag er hun bare så smuk.
Sønneke havde jeg meget svært ved at synes var køn, men i dag er han en charmerende frækkert på 13, med fregner, gyldent hår og så blå øjne at pigerne har svært ved at lade være med at gå og kramme ham hele tiden.
Så har man en trold, der ikke hører til de kønneste..så må man dels hjælpe dem til at udvikle en charme, der kan kompensere og dels så vokser de gerne fra det med tiden.

Kærligst
Sussie

Du har ret, fantastisk indlæg.

Faktisk hørte jeg gennem hækken en pige der er par år ældre end min søn sige til en anden pige "Han er altså bare så nuttet"...  Så charme må han da have.

Anmeld

27. april 2011

ZamanogDania

dorthemus skriver:

Sådan har jeg det også med min datter  men da hun blev født syntes jeg hun var det smukkeste jeg nogensinde havde set, men nu når jeg ser billeder af hende som spæd så var hun det egentlig ikke....men det er hun så blevet med tiden

Ja det jo det. Så sent som i dag kiggede jeg på hendes billeder. Jeg har nemlig en fotoalbum fra start til nu.
Præcis som dig, da jeg så hende første gang. Hun var den smukkeste pige i hele verden. Men jeg kan sige dig at hun er den smukkeste nu og ikke der. Kærlighed gør en blind

Min mor siger der er nogle børn som bliver født grim og bliver smukkere når h*n bliver ældre så er der nogle børn som er rigtig smukke i starten også bliver de ikke så smukke når de er ældre. Ved ikke om det er rigtig, men hun må da have erfaring med 8 børn

Anmeld

27. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Du har ret, fantastisk indlæg.

Faktisk hørte jeg gennem hækken en pige der er par år ældre end min søn sige til en anden pige "Han er altså bare så nuttet"...  Så charme må han da have.

Jamen, der ser du..ingen grund til at bekymre sig

Anmeld

27. april 2011

Shibby

Jeg er sikker på at din søn ser rigtig sød ud

Det er ok at være nørdet  

Har en kammerat der som lille havde rødt hår,"indaf" agtige øjne,chubby,bleg,grønne øjne og ranglet. Men ved du hvad. Han er sgu ikk grim i dag,men han var det som barn!! 

Han er stadig rødhåret,stadig de samme øjne,knoglestrukturen ændrede sig,tøjstilen blev stilren/street. Hans nørdede look og interesser holdte stik. Nu arbejder han med tal og computertamtam

Anmeld

27. april 2011

dorthemus

ZamanogDania skriver:

Ja det jo det. Så sent som i dag kiggede jeg på hendes billeder. Jeg har nemlig en fotoalbum fra start til nu.
Præcis som dig, da jeg så hende første gang. Hun var den smukkeste pige i hele verden. Men jeg kan sige dig at hun er den smukkeste nu og ikke der. Kærlighed gør en blind

Min mor siger der er nogle børn som bliver født grim og bliver smukkere når h*n bliver ældre så er der nogle børn som er rigtig smukke i starten også bliver de ikke så smukke når de er ældre. Ved ikke om det er rigtig, men hun må da have erfaring med 8 børn

Ja og gudskelov for det

Ja for søren, hun må da have prøvet at få lidt af hver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.