Min søn er grim...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

jannebjerre

Malene84 skriver:

Ja, det forstår jeg! Jeg er nemlig helt enig med dig  Jeg har nok ikke helt fulgt med, havde ikke læst kommentaren til kollegaen.

Okay Dejligt du er enig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

SSL

jannebjerre skriver:

Ja det er fint nok at skrive det - men referede nu mere til den kommentar, hun fik fyret af til sin kollega

Jeg er bare af den opfattelse, at hvis man virkelig elsker eller er forelsket, så er den person man elsker gudesmuk, hvad enten H*n er en trold eller en model...forstår du???

Jeg synes nu at det skinner godt igennem at det er ironi Dét kunne min veninde eller jeg finde på at sige til hinanden, fordi vi kan være lidt hårde men sjove (intern humor) i vores kreds Men jeg forstår godt at det ka lyde enorm barsk

Anmeld

27. april 2011

MinNoah

Jeg synes ikke min søn er grim... Men jeg synes til tider han kan se rimelig usoigneret og ulækker ud Han her knap to år... Og når snotten bare bliver ved med at løbe, næsen er total rød og hagen også pga savl... Jaaaa så er han ikke lige den kønneste og kan godt synes han er temmelig ulækker at se på ;-)

Men når han ikke er forkølet synes jeg han er en charmetrold

Men ligefrem smuk.... det er der godt nok ikke mange børn der er

Anmeld

27. april 2011

morethanperfect

jannebjerre skriver:

Ja det er fint nok at skrive det - men referede nu mere til den kommentar, hun fik fyret af til sin kollega

Jeg er bare af den opfattelse, at hvis man virkelig elsker eller er forelsket, så er den person man elsker gudesmuk, hvad enten H*n er en trold eller en model...forstår du???

Det tænker jeg også .. 

Anmeld

27. april 2011

Fru Nielsen

Hejsa

Jeg syntes sku helt ærligt det er fedt du tør sige det højt.... Og er jo ikke fordi du trækker dig væk fra ham trods dine tanker om hans ydre, så jeg er slet ikke nervøs for du har det sådan.....

Jeg kender ikke til det, da jeg syntes begge mine drenge er fantastisk smukke. De har begge to øjne som kan smelte hjerter, og smil som kan rede dem ud af enhver skideballe....

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

ih jeg kunne godt tænke mig at se din dreng.. men det vil du nok ikke nu hvor du jo har valgt at være anonym... 

jeg tror ærligt talt ikke at han er grim... 

Nej jeg ønsker ikke at udstille min søn, og vil så absolut ikke huskes som moren der ikke synes hende søn er særlig køn.

Anmeld

27. april 2011

jannebjerre

SSL skriver:

Jeg synes nu at det skinner godt igennem at det er ironi Dét kunne min veninde eller jeg finde på at sige til hinanden, fordi vi kan være lidt hårde men sjove (intern humor) i vores kreds Men jeg forstår godt at det ka lyde enorm barsk

hmm...det er nogen gange lidt svært for mig, at se sådan noget i den skrevne tekst
Men hvis det er tilfældet, så er det nok bare mig der er langsom

Anmeld

27. april 2011

ZamanogDania

Nu når jeg ser tilbage på min datters billeder da hun var nyfødt, synes jeg altså hun er blevet meget kønnere. Hun bliver kønnere og kønnere for hver dag der går. Så tror din søn skal nok blive smuk

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Kommentaren til min kollega lyder utrolig hård, og mange af jer reagerer kraftigt på den. Det er selvfølgelig sagt med et kæmpe smil på læben i en form for fortrolighed. Det er selvfølgelig meget ekstremt, og selvfølgelig mener jeg det ikke.

Anmeld

27. april 2011

Shibby

Knoglestrukturen ændre sig igen og igen.. Og hvem ved..Måske bliver han det lækre hug i 9 klasse der er storforbruger af selvbruner og sort hårfarve????? ^^

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.