Malene84 skriver:
Hmmm da du sikkert kommer til at høre rigtig meget skidt for dit indlæg, ville jeg skynde mig at skrive lidt og give dig en 
Jeg har respekt for dit indlæg, da jeg har respekt for folk der tager forskellige tabu emner op - og dette indlæg hører meget med i den kategori.
Jeg har ikke selv prøvet det du beskriver, jeg har været totalt vild med mine drenges udseende fra day one - mest fordi de ligner deres far! Ser du ikke noget af din kæreste/mand i din søn? Jeg håber virkelig han vokser på dig, så du kan se ham som gudesmuk en dag
Tak Malene
Der er jo naturligvis en grund til at jeg er anonym, dels fordi jeg ikke ønsker at udstille mit barn, og dels fordi jeg ikke vil huskes som hende der synes hendes egen søn er grim. 
Som mor synes jeg jo at han er gudesmuk, men jeg ved godt at andre ikke vil synes han er smuk, for jeg kan godt se objektivt på ham, og dermed ved jeg at han ikke er en af dem andre vil finde smuk.
I bund og grund kan det jo være fuldstændig ligegyldigt! Faktisk tror jeg også ind imellem folk henvender sig til ham/os, netop fordi han ser charmernde og ikke smuk ud - forstår du?
Dine drenge er jo også oprigtigt pæne, så jeg kan godt forstå at du aldrig har tænkt tanken. Jeg har også en ældre søn, og han er virkelig også en pæn dreng, så denne følelse er helt ny for mig. 
Anmeld