Min søn er grim...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

jannebjerre

Anonym skriver:

Underligt emne faktisk. Men sagen er den, at jeg selv synes min søn er meget lidt køn.

Jeg elsker ham over alt på jorden, og jeg vil gå igennem ild og vand for ham. Han er gudeskøn, og utrolig charmerende, men samtidig er han altså også meget lidt køn.

Jeg har faktisk altid haft det sådan med ham, ja faktisk lige fra han blev født.

Jeg sagde til en kollega i sjov "han kan ikke være min, jeg kan umuligt lave så grimt et barn". Det var naturligvis i sjov, og jeg lader selvfølgelig aldrig min søn høre noget af dette.

Er jeg helt underlig når jeg synes min egen søn er grim?

Ej det sys jeg på ingen måde er iorden at tænke/sige om sit eget barn!
Er rystet!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Mischa

Anonym skriver:

Underligt emne faktisk. Men sagen er den, at jeg selv synes min søn er meget lidt køn.

Jeg elsker ham over alt på jorden, og jeg vil gå igennem ild og vand for ham. Han er gudeskøn, og utrolig charmerende, men samtidig er han altså også meget lidt køn.

Jeg har faktisk altid haft det sådan med ham, ja faktisk lige fra han blev født.

Jeg sagde til en kollega i sjov "han kan ikke være min, jeg kan umuligt lave så grimt et barn". Det var naturligvis i sjov, og jeg lader selvfølgelig aldrig min søn høre noget af dette.

Hehe.. hmm ja.. har selv tænkt den tanke mange gange.. har også snakket med manden om det..

Men det spørgsmål jeg stilte mig selv var om man overhovedet kan synes at ens barn er grim... det fik jeg svar på nu  nok helt almindeligt, vil jeg tro.. vi alle kan jo ikke være lige kønne.. men der er sikkert rigtig mange derude der synes din søn er smuk  heldigvis har alle hver sin smag.. ja det er et underligt emne hihi men håber da selv på at få nogle smukke børn... det er ikke underligt i sig selv.

Men hvordan har du det med det?

Anmeld

27. april 2011

Faith

Hvor gammel er din søn? Da mine drenge blev født syntes jeg Emil var meget lidt køn. Han var helt blå i hovedet fordi han havde fået et kæmpe tryk. Mikkel var derimod gudesmuk.

Der gik dog ganske kort tid, så syntes jeg Emil var ligeså bedårende. Og det synes jeg stadig.

Altså så længe du elsker ham og synes han er vidunderlig, så synes jeg ikke det gør så meget at du ikke synes han er køn. Synes måske bare du skal passe på hvem du siger det til. Din søn skulle jo nødig høre det.

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Shibby skriver:

hehe..Tøj kan gøre meget!  

Ja og især hvis det var moren der fik lov til at bestemme påklædningen, så det ikke altid blev spiderman og star wars...

Anmeld

27. april 2011

Den lykkelige

Anonym skriver:

4 år og rødhåret med fregnet og bleg hud...

Altså når jeg ser på ham som mor,  så synes jeg jo han er den smukkeste lille dreng på jorden, men jeg ved godt, at han ikke er smuk som andre børn er smukke.

Ha ha nå ja ok.. Men det jo ligemeget.. han er jo sikkert helt fantastisk lille dreng.. og det jo bare det der gør ham unik..  Tror ikke du skal tænke over det..

Anmeld

27. april 2011

Mathilde

Hmm altså der er da ikke ret mange børn der er direkte smukke, synes jeg ikke...de kan være charmerende, nuttede osv. men smukke i objektiv forstand, synes jeg meget få er. Det der gør dem smukke i mine øjne er, at de er fantastiske og at de hver især er små mirakler

Men at du ligefrem synes din søn er grim, gør mig da lidt nysgerrig efter at se ham Hvad er det der gør, at du synes han er grim?

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Michelle&Michael skriver:

Hehe.. hmm ja.. har selv tænkt den tanke mange gange.. har også snakket med manden om det..

Men det spørgsmål jeg stilte mig selv var om man overhovedet kan synes at ens barn er grim... det fik jeg svar på nu  nok helt almindeligt, vil jeg tro.. vi alle kan jo ikke være lige kønne.. men der er sikkert rigtig mange derude der synes din søn er smuk  heldigvis har alle hver sin smag.. ja det er et underligt emne hihi men håber da selv på at få nogle smukke børn... det er ikke underligt i sig selv.

Men hvordan har du det med det?

Jamen jeg har det ok med det, jeg er ikke ked af at han ikke er en lille fotomodel, måske synes jeg endda at det gør han endnu mere charmerende, at han ikke ligner andre små drenge.

Køn er han ikke, men charmerende det er han!

Anmeld

27. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Da min den ældste blev født, synes jeg hun lignede en frø, senere en dreng og jeg tænkte ofte, at hun aldrig ville blive spor smuk..men pokker om ikke hun med tiden voksede sig kønnere og kønnere.
Da hun var 13 var hun pludseligt blevet en prinsesse.
Nr 2 synes jeg lignede en kålhoveddukke, men det gik ski også af hende og i dag er hun bare så smuk.
Sønneke havde jeg meget svært ved at synes var køn, men i dag er han en charmerende frækkert på 13, med fregner, gyldent hår og så blå øjne at pigerne har svært ved at lade være med at gå og kramme ham hele tiden.
Så har man en trold, der ikke hører til de kønneste..så må man dels hjælpe dem til at udvikle en charme, der kan kompensere og dels så vokser de gerne fra det med tiden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. april 2011

Majeha

Sådan havde jeg det i starten med min søn. Syntes han var ufattelig grim. Heldigvis kun de første par dage af hans liv. Nu synes jeg han er noget så charmerende, men super køn synes  jeg ikke han er. De ting ved ham jeg ikke synes om, er det jeg ikke kan lide ved mig selv, som han så har arvet. Stritører og meget uens øjne, især når han smiler. Han virker sådan lidt skæv i ansigtet. Men når jeg så tænker på, jeg ikke selv har haft problemer (drileri, mobberi osv) pga det, så er det lettere at acceptere det. For jeg synes jo han er gudeskøn, bare ikke en supermodel. Og det behøver han absolut heller ikke være for at gøre sin moar stolt    

Anmeld

27. april 2011

Malene84

Hmmm da du sikkert kommer til at høre rigtig meget skidt for dit indlæg, ville jeg skynde mig at skrive lidt og give dig en

Jeg har respekt for dit indlæg, da jeg har respekt for folk der tager forskellige tabu emner op - og dette indlæg hører meget med i den kategori.

Jeg har ikke selv prøvet det du beskriver, jeg har været totalt vild med mine drenges udseende fra day one - mest fordi de ligner deres far! Ser du ikke noget af din kæreste/mand i din søn? Jeg håber virkelig han vokser på dig, så du kan se ham som gudesmuk en dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.