KaLee skriver:
Sig mig, er jeg den eneste som faktisk husker at se og hør havde en forside omkring mistanke om vold i deres ægteskab? Det var for 1 uges tid siden (hvis det da ikke er i denne uge)...
det her bekræfter desværre bare mistanken... og jo, jeg ventede bare på at de blev skilt, og også at det tog overhånd...
De har begge været totalt forgabt i hinanden, så hun har jo heller ikke kunnet se det... det virker jo ikke just som om at hun er den skarpeste kniv i skuffen.. Men ligemeget hvad - det er satme synd for hende og han er godt nok en SPADE! (jeg kunne komme med værre ord).
jeg husker det også... og der var de jo i go'morgen/go'aften danmark og sagde at det skete da bare overhovedet ikke, og hvordan kunne folk dog sende sådan en historie...
men nu kommer det jo frem at hun har været så sindssygt bange for ham, og ikke har turde stå frem med det...
nej, hun er ikke den skarpeste kniv i skuffen (men kan lide hende alligevel), men hun elskede ham jo så højt.... desværre var han var ikke den person hun troede han var...
stakkels unge pige... hun får jo svært ved at stole på en ny mand når tiden kommer dertil...!
Anmeld