Peter har banket Amalie i nat iflg. ekstrabladet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2011

Gittemor09

Zette skriver:

http://msndk.starlounge.com/index.cfm?objectid=115231

så er der vidst ikke mere tvivl. Morens bil... og jeg gætter på det er Amalie under tæpperne.

tror jeg også det er...

har endnu et link... det er en af dem der hjalp hende i sikkerhed..

http://msndk.starlounge.com/index.cfm?objectid=115228

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Gittemor09

Zette skriver:

nå nu græder mit guld - så jeg løber. Tak for debatten 

selv tak

Anmeld

16. april 2011

Gittemor09

Zette skriver:

næh men så er man jo ikke et hak bedre selv... min far har også lige været her og kommet med en flabet kommentar hvortil jeg svarede " tænk hvis det var mig" - ja så ville han dø.... 

nå nå.... 

nej, lige præcis...

men det er sku svært at holde hovedet koldt hvis ens barn blev mishandlet....

Anmeld

16. april 2011

eElak

Sig mig, er jeg den eneste som faktisk husker at se og hør havde en forside omkring mistanke om vold i deres ægteskab? Det var for 1 uges tid siden (hvis det da ikke er i denne uge)... 

det her bekræfter desværre bare mistanken... og jo, jeg ventede bare på at de blev skilt, og også at det tog overhånd... 

De har begge været totalt forgabt i hinanden, så hun har jo heller ikke kunnet se det... det virker jo ikke just som om at hun er den skarpeste kniv i skuffen.. Men ligemeget hvad - det er satme synd for hende og han er godt nok en SPADE! (jeg kunne komme med værre ord). 

Anmeld

16. april 2011

Gittemor09

KaLee skriver:

Sig mig, er jeg den eneste som faktisk husker at se og hør havde en forside omkring mistanke om vold i deres ægteskab? Det var for 1 uges tid siden (hvis det da ikke er i denne uge)... 

det her bekræfter desværre bare mistanken... og jo, jeg ventede bare på at de blev skilt, og også at det tog overhånd... 

De har begge været totalt forgabt i hinanden, så hun har jo heller ikke kunnet se det... det virker jo ikke just som om at hun er den skarpeste kniv i skuffen.. Men ligemeget hvad - det er satme synd for hende og han er godt nok en SPADE! (jeg kunne komme med værre ord). 

jeg husker det også... og der var de jo i go'morgen/go'aften danmark og sagde at det skete da bare overhovedet ikke, og hvordan kunne folk dog sende sådan en historie...

men nu kommer det jo frem at hun har været så sindssygt bange for ham, og ikke har turde stå frem med det...

nej, hun er ikke den skarpeste kniv i skuffen (men kan lide hende alligevel), men hun elskede ham jo så højt.... desværre var han var ikke den person hun troede han var...

stakkels unge pige... hun får jo svært ved at stole på en ny mand når tiden kommer dertil...!

Anmeld

16. april 2011

LotteGabriella

Politiet bekræfter, at de har afhørt en kvinde med Amalies beskrivelse og hendes mor bekræfter det også....skrives der i en anden artikel

Stakkels hende - håber at han også bliver spærret inde i en kælder og krænket, som der står at han skulle ha' gjort ved hende

Anmeld

16. april 2011

FrkT

Det er da en historie jeg kan sige at jeg 100% IKKE tror på. Kan slet ikke forestille mig at Peter kunne være sådan, det tror jeg slet ikke en meter på!

Anmeld

16. april 2011

Maalene

FrkT skriver:

Det er da en historie jeg kan sige at jeg 100% IKKE tror på. Kan slet ikke forestille mig at Peter kunne være sådan, det tror jeg slet ikke en meter på!

Troede virkelig heller ikke på det, men der er vidst ikke så meget tvivl, hvis man læser det her:

http://www.bt.dk/kendte/jeg-kom-amalie-til-undsaetning

Anmeld

16. april 2011

eElak

Noget som jeg synes er DÅRLIG STIL i alt det her er at Amalies MOR udtaler sig om præcist hvad amalie blev udsat for.. Helt ærligt - tror godt det stod klart inden at pigebarnet er blevet overfaldet og er blevet udsat for div. krænkelser.. Men ligefrem at fortælle om hvilke i detaljer?? 

Lad dog Amalie få lidt fred til at komme sig, i stedet for at skulle udpensle endnu mere at hendes privatliv i pressen (selvom det her nok er det eneste fra hendes privatliv hun har valgt IKKE skulle ud!)

Anmeld

16. april 2011

Gittemor09

FrkT skriver:

tror simpelthen ikke at så mange vidner ville lyve om sådan en episode her desværre..

så tror på at det er sandt...!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.