Peter har banket Amalie i nat iflg. ekstrabladet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2011

Maalene

Zette skriver:

Jeg synes dem der har skrevet at det er et mediestunt burde skamme sig. Det stakkels pigebarn ligger på sygehuset og sover lige pt ovenpå sådan en nat.  Hav lige med at hun altså kun 19 år - 19 (!!!!) 

Det bør ingen opleve. Det er frygteligt at det kan slå så meget klik for et andet menneske. Gud hvor jeg føler med hende.

Jeg håber han kommer ind og sidde for det.

Da jeg lige så det tænkte jeg, at det kunne fandeme ikke passe, og det er jeg da oprigtig talt ked af, for nu er der da INGEN tvivl overhovedet om, at han er psykisk syg...

STAKKELS STAKKELS AMALIE  

Håber de får fanget Peter med det samme og spærret ham inde, og Amalie får alt den hjælp hun har brug for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Gittemor09

Maalene skriver:

Kunne heller ikke forestille mig han var den type - men Amalies mor har nu her sagt til eb, at Amalie har levet i et voldeligt forhold med Peter, og hun lige har indrømmet det efter han har banket hende i nat 

Håber virkelig ikke det er sandt - men på den anden side, så håber jeg virkelig heller ikke, at det er noget Amalie og hendes mor har fundet på

kunne bare slet ikke forestille mig at han var sådan en type... overhovedet...

Anmeld

16. april 2011

smokin

Gittemor09 skriver:

der stod så ikke noget om at de skulle skilles fordi han bankede hende... men fordi at hun har sagt ja til en job hvor han skal undvære hende 14 dage af gangen...!!

Nej du går vel heller ikke ud og fortæller alt om dit privatliv? 

Jeg kan da sagtens forstå hvis hun skammer sig over at lade sig banke og de dækker over det. Jeg er helt sikker på at det ikke er fordi hun skal være med i et tv-program at hun skrider. Hun elsker ham jo ikke mere - for hvem gider elske en der tugter en ? 

Hvis han er sådan en psykopat som det umiddelbart ser ud til, så ville jeg da klart også dække over den rigtige grund til at blive skilt... 

Anmeld

16. april 2011

smokin

Gittemor09 skriver:

det er jo desværre de typer der oftest virker mest almindelige udaftil der har tendens til at klikke.... 

Anmeld

16. april 2011

Maalene

Gittemor09 skriver:

Nej, troede absolut slet heller ikke, at han kunne finde på det, men det tyder alt desværre på

Han har virkelig haft en god "maske" på udadtil, han virkede bare stille og rolig, og virkede absolut ikke voldelig på nogen måde...

Men desværre er det nok resultatet af en form for psykisk nedbrud...

Anmeld

16. april 2011

Gittemor09

Zette skriver:

Nej du går vel heller ikke ud og fortæller alt om dit privatliv? 

Jeg kan da sagtens forstå hvis hun skammer sig over at lade sig banke og de dækker over det. Jeg er helt sikker på at det ikke er fordi hun skal være med i et tv-program at hun skrider. Hun elsker ham jo ikke mere - for hvem gider elske en der tugter en ? 

Hvis han er sådan en psykopat som det umiddelbart ser ud til, så ville jeg da klart også dække over den rigtige grund til at blive skilt... 

synes du bruger en lidt sur tone overfor mig...

forklarer blot hvad jeg har læst, og at jeg ikke har læst det med at han har banket hende..!!

Anmeld

16. april 2011

Gittemor09

Maalene skriver:

Nej, troede absolut slet heller ikke, at han kunne finde på det, men det tyder alt desværre på

Han har virkelig haft en god "maske" på udadtil, han virkede bare stille og rolig, og virkede absolut ikke voldelig på nogen måde...

Men desværre er det nok resultatet af en form for psykisk nedbrud...

nej, han har ihvertfald lagt godt skjul på det...

det har de begge...

Anmeld

16. april 2011

smokin

Gittemor09 skriver:

synes du bruger en lidt sur tone overfor mig...

forklarer blot hvad jeg har læst, og at jeg ikke har læst det med at han har banket hende..!!

Det må du undskylde - det er ikke min mening! jeg bliver bare lidt frustreret over at fordi det er alles favorithadeperson Amalie så gør man grin med det... 

Pinligt at man kan opføre sig sådan. Og skrækkeligt for Amalie. 

Stakkels pige.

Anmeld

16. april 2011

Laulund87

Jeg har altid haft en underlig fornemmelse af Peter..Han har virket besat af Amalie Har flere gange sagt, at han ikke kunne leve uden hende.

Hun har måske sagt at det var slet og så er han gået amok

Anmeld

16. april 2011

Gittemor09

Zette skriver:

Det må du undskylde - det er ikke min mening! jeg bliver bare lidt frustreret over at fordi det er alles favorithadeperson Amalie så gør man grin med det... 

Pinligt at man kan opføre sig sådan. Og skrækkeligt for Amalie. 

Stakkels pige.

nej, det ved jeg kan godt forstå du synes det er frustrerende...

synes selv det er skrækkeligt.... at man kan finde på at opføre sig sådan overfor en man burde elske...!!

men som du skrev til en af de andre piger.. hvorfor skulle man finde på at opdigte sådan en historie....

kan godt være det lyder dumt og alt det der.. og det er ikke fordi jeg tror det er opdigtet...

men det er hørt tidligere at både vold og voldtægter viser sig at være opdigtet...

hvilket ville være super skrækkeligt i denne situation, og selvfølgelig er det også skrækkeligt at det er sket...

stakkels amalie... kan sku godt lide hende selvom andre hader hende.. ja, hun har sagt nogle mærkelige ting.. men det er det der gør hende speciel i mine øjne..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.