Peter har banket Amalie i nat iflg. ekstrabladet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2011

Gittemor09

Laulund87 skriver:

Jeg har altid haft en underlig fornemmelse af Peter..Han har virket besat af Amalie Har flere gange sagt, at han ikke kunne leve uden hende.

Hun har måske sagt at det var slet og så er han gået amok

han har netop virket besat af hende..

men ifølge hans udtalelser til tv2 tidligere på dagen er det ham selv der har gjort det forbi med Amalie fordi hun ikke respekterede hans nej med hensyn til at skulle være væk fra hinanden....

men måske det bare er en facade fordi han havde banket hende sønder og sammen...!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

smokin

Gittemor09 skriver:

nej, det ved jeg kan godt forstå du synes det er frustrerende...

synes selv det er skrækkeligt.... at man kan finde på at opføre sig sådan overfor en man burde elske...!!

men som du skrev til en af de andre piger.. hvorfor skulle man finde på at opdigte sådan en historie....

kan godt være det lyder dumt og alt det der.. og det er ikke fordi jeg tror det er opdigtet...

men det er hørt tidligere at både vold og voldtægter viser sig at være opdigtet...

hvilket ville være super skrækkeligt i denne situation, og selvfølgelig er det også skrækkeligt at det er sket...

stakkels amalie... kan sku godt lide hende selvom andre hader hende.. ja, hun har sagt nogle mærkelige ting.. men det er det der gør hende speciel i mine øjne..!!

du har så ret. Jeg synes hun er så sød og sjov. og til tider pinlig haha. 

havde det været en ukendt pige havde min holdning været det samme. Ingen fortjener at blive mishandlet og krænket. Tænk hvis det var min egen datter  jeg ville brænde heeeelt sammen indeni. 

Hendes mor må have det frygteligt - at være kommet til forsent uden at kunne gribe ind. 

Anmeld

16. april 2011

grinny

Synes man skal passe på med hvad man læse. Dette betyder ikke at jeg ikke tror på det, alle kan jo chokere - også Peter, men jeg tænker bare hvor stor en sag der kom ud af det med Stine fra D.U.M og er der ikke noget med at de har fundet ud af at hun nok ikke har gjort det?

Ting bliver hurtigt pustet op.

Men lad nu være med at hade mig eller skælde mig ud, det er jo bare min mening at man nogen gange skal trække lidt af det fra som man læser  

Anmeld

16. april 2011

Laulund87

Gittemor09 skriver:

men ifølge hans udtalelser til tv2 tidligere på dagen er det ham selv der har gjort det forbi med Amalie fordi hun ikke respekterede hans nej med hensyn til at skulle være væk fra hinanden....

men måske det bare er en facade fordi han havde banket hende sønder og sammen...!!

Jeg tror sgu ikke på ham

Han kunne ikke undvære hende i sølle 2 uger!

Anmeld

16. april 2011

smokin

Gittemor09 skriver:

jeg tror nu nok der er noget om at han følte sig som tredie hjul alt imens hun blev mere og mere kendt. Men Jalousi kan jo også føre til det her.... Det kan jo sagtens være grunden til at han har banket hende.. 

Anmeld

16. april 2011

Gittemor09

Zette skriver:

du har så ret. Jeg synes hun er så sød og sjov. og til tider pinlig haha. 

havde det været en ukendt pige havde min holdning været det samme. Ingen fortjener at blive mishandlet og krænket. Tænk hvis det var min egen datter  jeg ville brænde heeeelt sammen indeni. 

Hendes mor må have det frygteligt - at være kommet til forsent uden at kunne gribe ind. 

ja, og skider på hvad alle andre siger.. nogle af hendes sange er altså gode efter min mening...

uh, jeg var satme også gået amok.... jeg ved slet ikke hvor groft jeg ville reagere, og tør slet ikke tænke på det..

ja, stakkels stakkels lotte.... hun var jo så glad for Peter...!! og så er han et monster....

Anmeld

16. april 2011

smokin

grinny skriver:

Synes man skal passe på med hvad man læse. Dette betyder ikke at jeg ikke tror på det, alle kan jo chokere - også Peter, men jeg tænker bare hvor stor en sag der kom ud af det med Stine fra D.U.M og er der ikke noget med at de har fundet ud af at hun nok ikke har gjort det?

Ting bliver hurtigt pustet op.

Men lad nu være med at hade mig eller skælde mig ud, det er jo bare min mening at man nogen gange skal trække lidt af det fra som man læser  

der falder først dom i stines sag i slutningen af maj. 

Anmeld

16. april 2011

Gittemor09

Laulund87 skriver:

Jeg tror sgu ikke på ham

Han kunne ikke undvære hende i sølle 2 uger!

det var vidst i en længere periode, hvor det var 2 uger af gangen, med lidt mellemrum.. men ligemeget... hvis man elsker en anden person er man bare glad på deres vejne, at de har fået et arbejde de kan lide...

Anmeld

16. april 2011

smokin

Gittemor09 skriver:

ja, og skider på hvad alle andre siger.. nogle af hendes sange er altså gode efter min mening...

uh, jeg var satme også gået amok.... jeg ved slet ikke hvor groft jeg ville reagere, og tør slet ikke tænke på det..

ja, stakkels stakkels lotte.... hun var jo så glad for Peter...!! og så er han et monster....

Nej jeg ville nok lige skulle tælle til 10 eller 100... nej 1000!

Anmeld

16. april 2011

Gittemor09

Zette skriver:

jeg tror nu nok der er noget om at han følte sig som tredie hjul alt imens hun blev mere og mere kendt. Men Jalousi kan jo også føre til det her.... Det kan jo sagtens være grunden til at han har banket hende.. 

ja, han er jo netop jaloux over at det er hende der får de fede job... og at han selv står lidt i baggrunden..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.